Staat je nieuwe wachtwoord niet in je ongewenst post van hotmail?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Isabeau, ik ben het wachtwoord van mijn LXIV-account kwijt. Ik probeerde mijn mailadres zichtbaar te maken. Vervolgens kon ik niet meer inloggen, ik ontvang geen mailtjes op lxivmeel@hotmail.com. Ik heb als mailadres LXIVmeel@hotmail.com ingevuld. Misschien is het mailadres case-sensitive.
Kun jij regelen dat ik een nieuw wachtwoord ontvang op mijn lxivmeel@hotmail.com account?
LXIV
En daar stond het inderdaad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:21 schreef Augustina het volgende:
[..]
Staat je nieuwe wachtwoord niet in je ongewenst post van hotmail?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
En daar stond het inderdaad!![]()
Nu gaan we trouwen!![]()
Vast wel.quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou er animo zijn voor TTK-awards? Want verschillende subfora doen van die soort dingen, en ik denk dat hier ook wel een mogelijkheid tot is.
leukquote:Op maandag 13 november 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een brainstormtopic aan het inelkaarzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |