*check!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen zich al aangemeld voor de maillijst?
http://www.verhalennet.nl/maillist
Jij wilde toch mensen tot schrijven inspireren met jouw eigen bijdrages? Er zat bij 'Twee' niks van jou tussen?quote:
Ik weet de exacte tijdslijn niet meer, maar naar mijn gevoel begon ik daarover vlak na de "Twee" wedstrijd. Voor het thema "rommel" heb ik helaas ook niets in kunnen zenden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wilde toch mensen tot schrijven inspireren met jouw eigen bijdrages? Er zat bij 'Twee' niks van jou tussen?![]()
O ja, dat was na 'Twee'. Maar je was zo'n fel pleitbezorger van vroegtijdig publiceren dat ik aannam dat je dan ook wel een bijdrage had.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik weet de exacte tijdslijn niet meer, maar naar mijn gevoel begon ik daarover vlak na de "Twee" wedstrijd. Voor het thema "rommel" heb ik helaas ook niets in kunnen zenden.
En het is niet zozeer dat ik dat wil... Ik schrijf nu nog altijd gewoon voor mezelf. Omdat ik het leuk vind. Maar met een dergelijke wedstrijd zou ik het niet erg vinden om het "publiekelijk" te doen... Gewoon voor het geval dat iemand misschien een ideetje krijgt van mijn schrijven. Dat zou een leuke bijeenkomstigheid zijn, maar het is niet mijn doel.
Sorryquote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O ja, dat was na 'Twee'. Maar je was zo'n fel pleitbezorger van vroegtijdig publiceren dat ik aannam dat je dan ook wel een bijdrage had.
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen zich al aangemeld voor de maillijst?
http://www.verhalennet.nl/maillist
Is jouw onderwerp niet 'nieuws'?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef p-etr-a het volgende:
TVP
Ik hoop dat mijn onderwerp het wordt doordat het zo lekker niet-abstract is, maar de kans is denk ik klein dat nog veel mensen gaan stemmen.
Nee, niet eens! Ik heb al een paar wedstrijden lang de snackbar ingestuurd, nu staat hij er eindelijk tussen. Ik heb al een gedicht af voor die wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is jouw onderwerp niet 'nieuws'?
Ik zie als kunstwerk al een stilleven voor me met frikandellen en kroketten en een patat met!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, niet eens! Ik heb al een paar wedstrijden lang de snackbar ingestuurd, nu staat hij er eindelijk tussen. Ik heb al een gedicht af voor die wedstrijd.![]()
Geweldig toch.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zie als kunstwerk al een stilleven voor me met frikandellen en kroketten en een patat met!
Krijg je ook een mailbevestiging van ontvangst van berichten dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kunnen we ook het PM systeem gebruiken als een soort mailinglijst!
Ik weet het niet hoor, misschien is het ook niet zo'n handig systeem. Het was maar een ideetje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je ook een mailbevestiging van ontvangst van berichten dan?
Nee toch zeker?quote:En staat het onderwerp nu al vast? Combi nieuws + historie?
Die neem ik even mee naar de origineelste spelfouten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Augustina het volgende:
[...]
Bijna elke keer zitten we te hannessen met gelijke stemmen. Het lijkt wel of het er omgedaan wordt.
Niet op jou, op originele spelfouten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef Augustina het volgende:
Wat ben je weer op me aan het letten, Lien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |