Nounou, er lezen kinderen mee jaquote:Op woensdag 4 april 2007 01:11 schreef JAM het volgende:
De topic! Ha! Laat me toch niet lachen. HET topic, godverdomme allememachies, al moet ik al die 'de-topic'-Untermenschen personen met mijn eigen blote handen onder de douche zetten; HET topic zal het zijn! - godverdegodverredomme jemig,.
Wie had je zoal in gedachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
even een vraag over dit topic: (Auto)biografiën van muziekmensen
Ik zou graag ook (auto)biografieën van andere beroemde mensen (dus geen muzikanten) willen bespreken. Moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken of kan het bovenstaande topic aangepast worden?.
SOS Isa, SOS.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef Isabeau het volgende:
muziek artiesten
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Adolf Hitler niet in ieder geval. Heb nog geen zin gehad om het boek te lezen
.
Okidoki, ik maak een nieuw topic aan.
Dat vind ik nu goed! Dat je zegt geen zin gehad te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Adolf Hitler niet in ieder geval. Heb nog geen zin gehad om het boek te lezen
.
Okidoki, ik maak een nieuw topic aan.
Sorry, maar wat een gezeik. Ik open Taal- en spelfouten van veelplegers juist om te zorgen dat Originele taal- en spelfouten #13 niet ondergesneeuwd raakt met steeds dezelfde mensen. Ik had iemand nodig als voorbeeld in de OP, Viswijfje lag voor de hand om dat ik daar niet voor hoefde te zoeken. Het is helemaal niet bedoelt om mensen een waardeoordeel aan hun broek te hangen, het is bedoelt om vele fouten van dezelfde users te kunnen clusteren. Ik kan gemiddeld elk topic doorspitten om nog een hele hoop andere users die veel fouten maken te vinden. Waarom zou je dat niet mogen verzamelen? Waarom zijn originele taal- een spelfouten geoorloofd vermaak, maar mag je mensen niet wijzen op hun fouten, zodat ze er misschien nog iets van leren?quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zie dit ook als een 'we zeiken over de woordkeuze van viswijfje'.
En hij gaat dus absoluut dicht.
Topics om andere users af te zeiken/voor gek te zetten, zijn sowieso verboden ook FOK!
Dus ook in TTK!
Ik ben het hier helemaal met Claudia eens. Een topic voor leuke en originele taalfouten moet kunnen, zolang de taalfouten zèlf vermakelijk zijn. Zodra personen zelf het mikpunt van spot worden vind ik het niet thuis horen in TTK. Als iemand iets wil leren dan komt die persoon zelf maar om advies vragen. Ik zie het niet als de taak van iemand anders om middels een schandpaal de illusie te hebben dat iemand daar iets van leert.quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Originele taal- en spelfouten #13 zou je inderdaad al als beledigend op kunnen vatten. De reden dat dat topic ermee doorkan, is dat niet de user maar de fout centraal staat. In een veelplegerstopic wordt vooral de user voor schut gezet. Je zet zelf de toon als je schrijft: "Veelplegers krijgen hier natuurlijk ook (heel even) de kans om zichzelf te verdedigen, maar liever hebben we dat ze gewoon proberen iets te leren van hun fouten."
Ik vind je initiatief ook van weinig fatsoen getuigen. En je verwacht bovendien dat men je dankbaar is omdat je helpt fouten te corrigeren. Laat me niet lachen.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal met Claudia eens. Een topic voor leuke en originele taalfouten moet kunnen, zolang de taalfouten zèlf vermakelijk zijn. Zodra personen zelf het mikpunt van spot worden vind ik het niet thuis horen in TTK. Als iemand iets wil leren dan komt die persoon zelf maar om advies vragen. Ik zie het niet als de taak van iemand anders om middels een schandpaal de illusie te hebben dat iemand daar iets van leert.
Ik zei hetzelfde als Claudia hoorquote:Op zondag 15 april 2007 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
van jou kan het hele forum nog veel leren
![]()
ja jullie 2 komen lief over! jammer dat ik de onderwerpen hier stom vindtquote:Op zondag 15 april 2007 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
TTK heeft de aangenaamste moderators.
Het staat je vrij een interessant topic te openen.quote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
ja jullie 2 komen lief over! jammer dat ik de onderwerpen hier stom vindt![]()
Het is dat het geen originele fout is, maar anders mocht deze wel in Originele taal- en spelfouten #13.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
Het is helemaal niet bedoelt om mensen een waardeoordeel aan hun broek te hangen, het is bedoelt om vele fouten van dezelfde users te kunnen clusteren.
ja maar die passen hier niet zo als ik de rest zo zie geloof ikquote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het staat je vrij een interessant topic te openen.
quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef broer het volgende:
[..]
Het is dat het geen originele fout is, maar anders mocht deze wel in Originele taal- en spelfouten #13.
Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door de taalpuristen om hier mee te kletsen. Ook de modjes in TTK zijn geen taalvirtuozen.quote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
ja jullie 2 komen lief over! jammer dat ik de onderwerpen hier stom vindt![]()
Hier ben ik het overigens helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 april 2007 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Suggestie: wees eens wat selectiever in het plaatsen van fouten in Originele taal- en spelfouten #13 . Dan is er geen enkel probleem en blijft het topic ook nog interessant.
Ik zou me niets aantrekken van wat anderen voor topics openen hoor! Als je het zelf maar interessant vindt en als het maar 'iets' met theater, taal of kunst te maken heeft en dat mag in de breedste zin van het woord zijn. Creativiteit vind ik belangrijker dan iets openen wat 'ergens past'.quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar die passen hier niet zo als ik de rest zo zie geloof ik![]()
maar toch bedankt!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |