Daar kwam ik nog geen topic over tegen (ik kan me vergissen), terwijl het tot één van mijn favorieten behoort. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar de enige in ben...
Een tijd terug heb ik 'Feel' over Robbie Williams gelezen. Het heeft mijn beeld over hem wel erg veranderd. Ik vond hem eerst een aanstellerig type, nu kan ik mij veel meer voorstellen bij zijn reacties en kan ik er ook begrip voor opbrengen. Zijn beeld over fans heeft een goede indruk achter gelaten en ik kan het alleen maar met hem eens zijn daarover.
![]()
Momenteel ben ik bezig in 'In the name of Love' van Mick Wall over U2. Ik vind het heel erg boeiend om te lezen hoe het komt dat met name Bono zo 'wereldverbeterend' bezig te zijn en ik verwonder me over het feit dat hij daar heel erg ver in gaat: tijdens concerten probeert hij meerdere malen de president in het Wiite Huis te bellen: hij belt gewoon in een bom-vol stadium en zegt de president te willen spreken.
Ook waardeer ik hem er om dat hij Salman Rushdie (van de Duivelsverzen) uit de negatieve sfeer heeft weten te halen.
![]()
Wie is ook een liefhebber van dit genre en wat trekt je in de boeken aan?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize