Die deed altijd het weer op Radio Noord, wat we altijd hadden aan staan omdat Radio Drenthe pas in 1988 kwam. Geweldige weerman, met een karakteristieke stem!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Evik het volgende:
En wie kent Jan Pelleboer nog? De Piet Paulusma van de jaren tachtig?
De viewmaster? Dat rooie ding waar je die witte schijfjes in moest doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die deed altijd het weer op Radio Noord, wat we altijd hadden aan staan omdat Radio Drenthe pas in 1988 kwam. Geweldige weerman, met een karakteristieke stem!![]()
Verder had ik in de jaren '80 een viewmaster, bestaan die dingen nog ? Geweldig waren die, kon je 3D plaatjes kijken!
Qua TV-programma' s keek ik oa altijd naar:
- De zevensprong
- Thomas en Senior
- Snelbinder, met Paul de Leeuw
- Spanning in Slagharen, een spannende serie!
- Verona
- De Berenboot
- De Wuzzles
Die bestaat nog steeds! M'n zusje van 4quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De viewmaster? Dat rooie ding waar je die witte schijfjes in moest doen?
![]()
Ja die ja!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De viewmaster? Dat rooie ding waar je die witte schijfjes in moest doen?
![]()
Mark Wahlberg acteert idd ook en niet onverdienstelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
wacht even... je hebt mark en donnnie. donnie deed niks meer na nkotb toch?
mark wahlberg deed markiemark en de funkie buntjsj
Het is toch mark die ging acteren en oceans en italian job enzo deed?
Donnie zat ook in The 6th Sense en de serie Band of Brothersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mark Wahlberg acteert idd ook en niet onverdienstelijkmaar Donnie acteert ook niet onverdienstelijk, hij was 1 van de ontvoeders uit Ransom met Mel Gibson en zit in een politieserie genaamd 'Boomtown' (Boston ofcourse, his hometown
) dus nee, hij is verder gegaan na nkotb
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:38 schreef Evik het volgende:
Industrieel vormgeven was toen nog geen studie denk ik? Wat een ongelooflijke grote kasten waren dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, ook daarin was die te zienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:29 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Donnie zat ook in The 6th Sense en de serie Band of Brothers
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef D.Rose het volgende:
Ik herinner me ineens ook een spel genaamd Electro, maar mogelijk is dit eind jaren 70.
Je moest 2 plaatjes aan elkaar linken door er een stroomkabeltje met een contactpunt op te houden, klopte de link dan ging een lampje branden
edit: een plaatje
[afbeelding]
Een kaleidoscoop! Zijn nal wel wat ouder dan de jaren '80 van de twintigste eeuw, ik geloof dat Leonardo da Vinci al eentje had.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef KonnieKipke het volgende:
je had ook van die kokers waar je doorheen kon kijken en als je dan draaide de meest wonderlijke figuren kon zien...
Caleidoscope heet t volgens mij...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef KonnieKipke het volgende:
je had ook van die kokers waar je doorheen kon kijken en als je dan draaide de meest wonderlijke figuren kon zien...
Vette shit! Hoe hard boekt ie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef kamstra het volgende:
in 1982/1983 lekker rondcrossen op deze jongen
[afbeelding]
Ja, die was tofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef kamstra het volgende:
[afbeelding]
Och man, die had mijn buurjongetje. Wat was ik fucking jaloers! Even later hat ik een darda baan en hij niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef kamstra het volgende:
[afbeelding]
Lekturama; luistersprookjes -en vertellingen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:15 schreef Echo99 het volgende:
Ja had ook van die voorleesboeken met bandjes erbij. En als je dan de bladzijde om moest slaan deed het bandje *ping*
De sprookjes waren niet echt mainstream. Er stond bijvoorbeeld op
Aldo en de vliegende stofzuiger![]()
Tombi het dappere negermeisje![]()
Herinneringenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:38 schreef Evik het volgende:
Industrieel vormgeven was toen nog geen studie denk ik? Wat een ongelooflijke grote kasten waren dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je nog meer namen van die sprookjes?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekturama; luistersprookjes -en vertellingen!![]()
Ik heb ze allemaal![]()
Ook ik was een kind in de jaren '80![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Kheb er altijd wel veel plezier van gehad; boek op schoot, walkman op, duimpie in de smoel en luisteren maar![]()
Bij mij staan ze normaal gesproken nog gewoon op de planken in mijn boeken kamer. Een beetje jammer dat ik lekkage heb gehad, en ze weg heb moeten bergen... Als alles weer staat zal ik een paar sprookjes naar boven toverenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet je nog meer namen van die sprookjes?
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bij mij staan ze normaal gesproken nog gewoon op de planken in mijn boeken kamer. Een beetje jammer dat ik lekkage heb gehad, en ze weg heb moeten bergen... Als alles weer staat zal ik een paar sprookjes naar boven toveren
Ik zal iedereen hier eens een verrassing geven:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekturama; luistersprookjes -en vertellingen!![]()
Ik heb ze allemaal![]()
Ook ik was een kind in de jaren '80![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier eens een verrassing geven:
http://jaapvanlelieveld.xs4all.nl/sprook.htm
Wel traag, maar kwaliteit kost tijd...![]()
Oh god!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Suerte het volgende:
Belfi en Lillybit
[afbeelding]
[afbeelding]
Poppels
[afbeelding]
![]()
Oefffff, Marisa Tomeiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:10 schreef deliberator het volgende:
je was pas The Man als je een Dwayne Wayne bril had
[afbeelding]
Die heb ik ook gehad, bij mij viel die dop op de neus (je weet wel, om te stoppen enzo) constant van m'n rollerskates af. Het skaten was dus niet zo'n succes... (nooit geworden ook)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:40 schreef purplerose het volgende:
Heb trouwens nog steeds een paar van die oldskool blauw/gele rollerskates in de kast staan
Die blauw/gele waren mooi man.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef JU87 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, bij mij viel die dop op de neus (je weet wel, om te stoppen enzo) constant van m'n rollerskates af. Het skaten was dus niet zo'n succes... (nooit geworden ook)
Fantastisch programma imo, jammer dat ze dit soort programma's niet meer maken tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef Rnej het volgende:
zo werkt je lichaam :-D .. was altijd voor Airwolf
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:29 schreef purplerose het volgende:
Ik pas mijn rollerskates dus ook nog maar echt stevig zijn ze niet bij je enkels, tis wel hoge schoen enzo maar wel van gewoon stof dus het is heel erg wennen weer
Had inderdaad net iets meer inhoud dan de pokemon-bagger zoals die bijvoorbeeld door een FoxKids (of hoe die pulp mag heten) wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:26 schreef Hymn het volgende:
[..]
Fantastisch programma imo, jammer dat ze dit soort programma's niet meer maken tegenwoordig.
Erg veel van geleerd als kind zijnde
Iets lager qua hoogte, en dan blauw met geelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Vroeger waren er ook dance skate parties
Merlina?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:20 schreef Frezer het volgende:
Goed topic! Ik ben B.O.O.S. nog niet tegen gekomen geloof ik.
Weet iemand hoe die detective () serie heet die altijd op belgiė kwam, met een soort Q erin
![]()
Jep, dat was het!quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:20 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Ik ben te lui om de vorige topics door te lezen, maar deze waren ook geweldig:
[afbeelding]
Had je ook niet Jacobus en Corneel. Dat was pas konings...quote:
http://users.skynet.be/Ti(...)tein_snorrebaard.htmquote:Carolientje heeft een bootje
en daarmee kan z'overal komen
In de mooiste van haar dromen
Carolientje
Carolientje met haar bootje
vaart ermee naar verre landen
en voorbij de blanke stranden
Carolientje
Vaar je mee naar 't fantasieland
Waar een kind z'n woning is
Waar geen grote mensen komen
Waar een kind nog koning is
Carolientje heeft een bootje
Carolientje
Ik zie Carolientje spelen
met een bootje oh zo klein
'k zie het varen op het water
Carolientje vindt dat fijn
Want ze zit er naar te staren
en ze reist naar 't verre land
En ik zie haar dromend zitten
aan de stille waterkant
Carolientje heeft een bootje
Carolientje
de gouden prinsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet je nog meer namen van die sprookjes?
Volgens mij heette dat 'Bollo, Dries en Bondgenoten'. Vond ik geen reet aan, maar ik ehb dan ook een hekel aan circussen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bolle Bries en Bondgenoten![]()
Levende Berepakken, zooooo eng.
*rilt*
Lijkt het Fries echt zoveel op Limburgs?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef Savage007 het volgende:
Die gast met zen friesse accent met het huis van de toekomst en andere tecnische noviteiten...
Hoe heette hij ook alweer ?![]()
![]()
En wubbo Ockels de spacemen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |