Als een user het, op welke manier dan ook, verneukt voor de andere userts.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:38 schreef angelfist het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus alleen als er ruzie is ofzo?
hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat echt niet helpen als je het de hele tijd zit te spammen, heur..
zielepootquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
ga je zelfverzekerder door het leven...[insert willekeurige mod] wanneer je kan beslissen voor andere mensen wat ze mogen posten?
krijgen jullie weleens een erectie wanneer jullie iemand de mondsnoeren met een ban?
Bedankt nogquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
Ik heb even met de. Mass
. Delete
. gespeeld.
Get a life, wij hebben goede mods hier, mits aanwezigquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
ga je zelfverzekerder door het leven...[insert willekeurige mod] wanneer je kan beslissen voor andere mensen wat ze mogen posten?
krijgen jullie weleens een erectie wanneer jullie iemand de mondsnoeren met een ban?
Een erectie? Man, ik spuit m'n hele bureau onder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje "Semie" veranderen in "Semi" ?
I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel 71.
D'r is maar één verklaring mogelijk: het zijn allemaal klonen van de modjes die hier aan het baggeren zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Het_hupt het volgende:
WTF geen modjes meer in ONZ?
zijn aardig wat [afbeelding] te verdelen.![]()
zal mij benieuwen of de nieuwe policy dan ook op gaat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
D'r is maar één verklaring mogelijk: het zijn allemaal klonen van de modjes die hier aan het baggeren zijn![]()
* Surveillance-Fiets meldt zich ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal mij benieuwen of de nieuwe policy dan ook op gaat?![]()
*meldt als nieuwe ONZ modje![]()
NJ (Moderator) - zondag 20 augustus 2006 @ 18:56quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |