Herziening Hoofdstuk 1: De tijd die je erin steektquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef Nolius het volgende:
Kijk, dat er zoveel bagger is hier, da's jammer. Ik zou met liefde de mooiste topics van de wereld willen maken. Maar ja, na geruime tijd hier mee te lezen krijg ik nog weleens te horen dat ik het niet snap.
Nou neem ik aan dat meerdere hier mee zitten (gezien de bagger), dus misschien is het handig om een handleiding op te stellen:
ONZ: hoe maak ik een leuk topic!
Door de ONZ-users
Hoofdstuk 1: De tijd die je erin steekt
Zorg dat je op z'n minst langer dan drie uur hebt nagedacht over de inhoud van je topic. Enkele plaatjes zouden ook leuk zijn. Soepen van die plaatjes is ook leuk. Hiervoor kun je het beste bij Flying Fox in de leer.
Aanvullingen van hoofdstuk 1 en nieuwe hoofdstukken zijn welkom.
Dit is bij mij gebeurd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijlage 3b, paragraaf C:
Als je al een paar keer een topic hebt geopend dat niet loopt, of waar een slotje op komt na 10 reacties, ga dan bij jezelf te rade of het echt wel zo'n leuk topic was. Trek lering uit je bevindingen en open gewoon geen topics meer, maar reageer alleen in topics van anderen.
Ik spreek ook uit ervaring.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is bij mij gebeurd.
Hoofdstuk 2: 'grappig doen'quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
Open geen handleiding-topics.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
Als het een topic is die door mij geopend zou kunnen zijn, open hem dan niet.
Toevoeging:quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoofdstuk 2: 'grappig doen'
Ben nooit te grappig, zonder zeker te weten dat je het topic daarmee volledig omzeep helpt!![]()
Hoe bedeol je? :S .quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Smilies
MSN smilies werken hier niet. Als je ze toch gebruikt, laat je zien dat je een newbie bent. Dat is op de keper beschouwd geen goed teken.
Juh bechreipd tog wat ik bedeol (L) (8) (j) (m).quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe bedeol je? :S .
Ik wilde jouw probleem nog noemen.quote:
Ik geloff gerust dat jou dat lukt. Vooral dat niet langer dan 2 minuten over een topic na kunnen denken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is bij mij gebeurd.
Als het maar geen BreEzaH-taal isquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Taalgebruik
Een beetje correct taalgebruik is ook wel tof.
(Y)quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juh bechreipd tog wat ik bedeol (L) (8) (j) (m).
Dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Bereid minimaal vijf of zes ontopic posts voor vóórdat je het topic opent, op die manier kun je je eigen topic af en toe op een leuke manier een schop geven. Voorbereiding is alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |