abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23891964
Kijk, dat er zoveel bagger is hier, da's jammer. Ik zou met liefde de mooiste topics van de wereld willen maken. Maar ja, na geruime tijd hier mee te lezen krijg ik nog weleens te horen dat ik het niet snap.

Nou neem ik aan dat meerdere hier mee zitten (gezien de bagger), dus misschien is het handig om een handleiding op te stellen:

ONZ: hoe maak ik een leuk topic!
Door de ONZ-users

Hoofdstuk 1: De tijd die je erin steekt
Zorg dat je op z'n minst langer dan drie uur hebt nagedacht over de inhoud van je topic. Enkele plaatjes zouden ook leuk zijn. Soepen van die plaatjes is ook leuk. Hiervoor kun je het beste bij Flying Fox in de leer.

Aanvullingen van hoofdstuk 1 en nieuwe hoofdstukken zijn welkom.
pi_23892000
Handleidingen zijn er volgens de meeste users om ongelezen weggeflikkerd te worden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23892002
Als het een topic is die door mij geopend zou kunnen zijn, open hem dan niet.
pi_23892013
Open geen handleiding-topics.
pi_23892021
Bijlage 3b, paragraaf C:

Als je al een paar keer een topic hebt geopend dat niet loopt, of waar een slotje op komt na 10 reacties, ga dan bij jezelf te rade of het echt wel zo'n leuk topic was. Trek lering uit je bevindingen en open gewoon geen topics meer, maar reageer alleen in topics van anderen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_23892031
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef Nolius het volgende:
Kijk, dat er zoveel bagger is hier, da's jammer. Ik zou met liefde de mooiste topics van de wereld willen maken. Maar ja, na geruime tijd hier mee te lezen krijg ik nog weleens te horen dat ik het niet snap.

Nou neem ik aan dat meerdere hier mee zitten (gezien de bagger), dus misschien is het handig om een handleiding op te stellen:

ONZ: hoe maak ik een leuk topic!
Door de ONZ-users

Hoofdstuk 1: De tijd die je erin steekt
Zorg dat je op z'n minst langer dan drie uur hebt nagedacht over de inhoud van je topic. Enkele plaatjes zouden ook leuk zijn. Soepen van die plaatjes is ook leuk. Hiervoor kun je het beste bij Flying Fox in de leer.

Aanvullingen van hoofdstuk 1 en nieuwe hoofdstukken zijn welkom.
Herziening Hoofdstuk 1: De tijd die je erin steekt

Zorg dat je op z'n minst korter dan 2 minuten hebt nagedacht over de inhoud van je topic. Enkele plaatjes zouden ook leuk zijn. Soepen van die plaatjes is ook leuk. Hiervoor kun je het beste niet in de leer gaan
Het nieuwste modewoord: OMF (Oh My Fuck)
pi_23892046
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijlage 3b, paragraaf C:

Als je al een paar keer een topic hebt geopend dat niet loopt, of waar een slotje op komt na 10 reacties, ga dan bij jezelf te rade of het echt wel zo'n leuk topic was. Trek lering uit je bevindingen en open gewoon geen topics meer, maar reageer alleen in topics van anderen.
Dit is bij mij gebeurd.
pi_23892057
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is bij mij gebeurd.
Ik spreek ook uit ervaring.
pi_23892156
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
Open geen handleiding-topics.
Hoofdstuk 2: 'grappig doen'
Ben nooit te grappig, zonder zeker te weten dat je het topic daarmee volledig omzeep helpt!
  zaterdag 11 december 2004 @ 01:19:05 #10
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23892162
Tijstip!

Ook uiterst belangrijk.
Een goed idee om 2 uur 's nachts wil niet
uit ervaring
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_23892218
interpunctie

over,schat niet Teveel, waarde aan. hechten,
pi_23892242
Smilies

MSN smilies werken hier niet. Als je ze toch gebruikt, laat je zien dat je een newbie bent. Dat is op de keper beschouwd geen goed teken.
pi_23892271
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
Als het een topic is die door mij geopend zou kunnen zijn, open hem dan niet.
pi_23892318
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:18 schreef Nolius het volgende:

[..]

Hoofdstuk 2: 'grappig doen'
Ben nooit te grappig, zonder zeker te weten dat je het topic daarmee volledig omzeep helpt!
Toevoeging:

Heb ook niet de illusie dat je de eerste bent die met het briljante idee komt om zo grappig te doen, dat iedereen je voeten kust. Ga er dus vanuit dat je volledig afmaakt, uitgescholden en door het elijk gehaald gaat worden. Maar geloof me: je komt er beter uit... of niet natuurlijk
pi_23892344
Taalgebruik

Een beetje correct taalgebruik is ook wel tof.
pi_23892408
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Smilies

MSN smilies werken hier niet. Als je ze toch gebruikt, laat je zien dat je een newbie bent. Dat is op de keper beschouwd geen goed teken.
Hoe bedeol je? :S .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_23892448
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Juh bechreipd tog wat ik bedeol (L) (8) (j) (m).
pi_23892532
Bereid minimaal vijf of zes ontopic posts voor vóórdat je het topic opent, op die manier kun je je eigen topic af en toe op een leuke manier een schop geven. Voorbereiding is alles.

Toevoeging: bereid het ook weer niet té goed voor, want als er verder niemand reageert is het des te frustrerender om te zien dat al het werk voor niets is geweest.
  zaterdag 11 december 2004 @ 01:47:44 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23892568
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik wilde jouw probleem nog noemen.
Maar je doet het zelf
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:09:12 #20
22944 Breetai
....Relax....
pi_23895171
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is bij mij gebeurd.
Ik geloff gerust dat jou dat lukt. Vooral dat niet langer dan 2 minuten over een topic na kunnen denken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_23895317
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Taalgebruik

Een beetje correct taalgebruik is ook wel tof.
Als het maar geen BreEzaH-taal is
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:24:59 #22
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_23895375
indien er een mooi naakt vrouwenlichaam beschikbaar is, is het plaatsen van foto's verplicht!
en post de foto's dan ook als je het beloofd

Hier een voorbeeld van hoe het niet moet
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
pi_23916265
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Juh bechreipd tog wat ik bedeol (L) (8) (j) (m).
(Y)
  zondag 12 december 2004 @ 12:24:40 #24
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23916555
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Bereid minimaal vijf of zes ontopic posts voor vóórdat je het topic opent, op die manier kun je je eigen topic af en toe op een leuke manier een schop geven. Voorbereiding is alles.
Dat doe ik ook altijd

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 12 december 2004 @ 12:31:38 #25
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23916682
UTFS:

In net Hollands taalgebruik: Zoekt, eer gij beginne dan kunt gij zich nog bezinne.
Typ je topic-onderwerp en/of delen van je titel in de searchfunctie en op http://google.fok.nl/. Deze zoekfuncties zijn brak, dat klopt. Maar probeer het toch, en als je niks vindt, dan kun je er ook niets aan doen als het topic al ooit langs is geweest. Mensen die dan nog zeuren zijn verstokte oldbies die je mitsdien mag uitschelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')