hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat echt niet helpen als je het de hele tijd zit te spammen, heur..
zielepootquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
ga je zelfverzekerder door het leven...[insert willekeurige mod] wanneer je kan beslissen voor andere mensen wat ze mogen posten?
krijgen jullie weleens een erectie wanneer jullie iemand de mondsnoeren met een ban?
Bedankt nogquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
Ik heb even met de. Mass
. Delete
. gespeeld.
Get a life, wij hebben goede mods hier, mits aanwezigquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
ga je zelfverzekerder door het leven...[insert willekeurige mod] wanneer je kan beslissen voor andere mensen wat ze mogen posten?
krijgen jullie weleens een erectie wanneer jullie iemand de mondsnoeren met een ban?
Een erectie? Man, ik spuit m'n hele bureau onder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef gedrocht het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje "Semie" veranderen in "Semi" ?
I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel 71.
D'r is maar één verklaring mogelijk: het zijn allemaal klonen van de modjes die hier aan het baggeren zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Het_hupt het volgende:
WTF geen modjes meer in ONZ?
zijn aardig wat [afbeelding] te verdelen.![]()
zal mij benieuwen of de nieuwe policy dan ook op gaat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
D'r is maar één verklaring mogelijk: het zijn allemaal klonen van de modjes die hier aan het baggeren zijn![]()
* Surveillance-Fiets meldt zich ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal mij benieuwen of de nieuwe policy dan ook op gaat?![]()
*meldt als nieuwe ONZ modje![]()
NJ (Moderator) - zondag 20 augustus 2006 @ 18:56quote:
de redding is dus nabij!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
School begint (of voor sommigen al begonnen)
ZO snel kan je idd niet posten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
Tyfus wat is er aan de hand met fok ?
om de zoveel posts, post ie gewoon dat bericht weet ik hoevaak
Hoe kan ik dat voorkomen ?
Daarom dat bedoel ik, maar ik wil geen ban daardoor of zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ZO snel kan je idd niet posten.
Ja, dat soort dingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef remlof het volgende:
Whehe Sebasser, well done:
[Gez] sperma donor.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Als een topic op de 300 zit hoort ie dicht te gaan, toen er 307 instonden was hij nog gewoon open
Geen idee, dat hou ik niet elke minuut bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Meld het anders hier even...
Zijn die posts wel meegenomen in je postcount?
Heejj, mij heeft een kloon?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
zijn er mods gezien hierow?![]()
edit: mijn held is niet bezig![]()
http://forum.fok.nl
Nou Jogy, het is weekend geweest en in GC hadden we een levendiger topic met meer bijdragen, hier zakt ie gewoon te snel weg. In GC komt oom heel FOK! en omdat t topic gaat over heel FOK! wil ik je toch vragen even het topic wat op te schonen en terug te zetten in GCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef jogy het volgende:
[..]
In principe hoort het hier omdat hier ( in theorie ) de plaatjes topics gemaakt worden. Iedereen is hier trouwens haske welkom hoor. Ik weet het goed gemaakt, we houden het hier nog een paar dagen, laten we zeggen tot na het weekend. Mocht dan blijken dat het hier verkloot wordt schonen we het op en trappen we het naar GC.
Ik wilde t net vragen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Pimp *hier* MissBril slotje graag.
Bah Snakey! Er wél een slotje op doen, maar in de laatste post subtiel laten merken dat je er toch wel mee eens bent. Laf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Pimp *hier* MissBril slotje graag.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Bah Snakey! Er wél een slotje op doen, maar in de laatste post subtiel laten merken dat je er toch wel mee eens bent. Laf.
ben je hard gevallen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Bah Snakey! Er wél een slotje op doen, maar in de laatste post subtiel laten merken dat je er toch wel mee eens bent. Laf.
ja je moet immers wel een zware hesenschudding hebben wil je zulke kunnen onzin uitkramenquote:
Onzin? Want?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je moet immers wel een zware hesenschudding hebben wil je zulke kunnen onzin uitkramen
sterkte ermee
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij het ermee eens is? We kunnen beter één topic hebben waar allerlei sugababes foto's worden bewerkt, dan talloze ervan. Daarom kun je verder posten in het MissHoney topic.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ja en volgende topic tt veranderen pimp hier de breezah ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij het ermee eens is? We kunnen beter één topic hebben waar allerlei sugababes foto's worden bewerkt, dan talloze ervan. Daarom kun je verder posten in het MissHoney topic.
In het MissHoney-topic worden helemaal niet "allerlei sugababes" bewerkt. Er wordt 1 iemand uitgepikt en frontaal voor lul gezet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij het ermee eens is? We kunnen beter één topic hebben waar allerlei sugababes foto's worden bewerkt, dan talloze ervan. Daarom kun je verder posten in het MissHoney topic.
Je hebt nog steeds geen antwoord op de vraag gegeven waarom ik het er mee eens zou zijn, en dan ook nog laf zou zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
In het MissHoney-topic worden helemaal niet "allerlei sugababes" bewerkt. Er wordt 1 iemand uitgepikt en frontaal voor lul gezet.
Zonder toestemming iemand zijn foto plaatsen en vervolgens zelfs nog belachelijk maken ook, is nog nooit toegestaan geweest op fok. Maar ja dat zal wel weer de nieuwe vrije Danny-policy zijn ...
Dat snap je niet? Het antwoord staat in de post die je quote.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord op de vraag gegeven waarom ik het er mee eens zou zijn, en dan ook nog laf zou zijn.
Jouw post? Je bent een beetje vaag, neem even een bak koffie en probeer het dan nog eens. Ik wil best op je 'aantijgingen' ingaan, maar ik kan er niks van maken op deze manier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat snap je niet? Het antwoord staat in de post die je quote.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tubgirl
Kijk daar eens, het is wel ontopic maar echt smakelijk is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |