ja hoe zou dat nu komenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef most_wanted het volgende:
Wat gaat het snel de laatste tijd met die FB topics.
quote:
Moet je maar niet van die tyfustopics openen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Moet Fokke en fokke echt hierstaan in ONZ? Het is een topic dat voor heel FOK leuk is en daardoor in GC beter tot zn recht komt. Daar komt iedereen namelijk. De GC mods willem m daar ook wel maar ik moest t aan jullie vragen
quote:
En in onzin komen alleen maar tuig, allochtonen en junkies? Een beetje elitair om dat te denken. Maar wel waar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Moet Fokke en fokke echt hierstaan in ONZ? Het is een topic dat voor heel FOK leuk is en daardoor in GC beter tot zn recht komt. Daar komt iedereen namelijk. De GC mods willem m daar ook wel maar ik moest t aan jullie vragen
Kan iemand het plaatje in de OP veranderen naar 'De baggerruimers'quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef _HSJ_ het volgende:
[..]
Jij zal als eerste de gaskamers mogen uittesten
Die is echt leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Kan iemand het plaatje in de OP veranderen naar 'De baggerruimers'
[afbeelding]
In principe hoort het hier omdat hier ( in theorie ) de plaatjes topics gemaakt worden. Iedereen is hier trouwens haske welkom hoor. Ik weet het goed gemaakt, we houden het hier nog een paar dagen, laten we zeggen tot na het weekend. Mocht dan blijken dat het hier verkloot wordt schonen we het op en trappen we het naar GC.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |