Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik zit te eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
Puike TT, Snakey.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje homo's, zelfs voor een beetje vrouwelijk schoon komt d'r een slotje.
Je mag best wat dimmen. Ik sluit alleen de kuttopics net zoals elke mod.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef tritri het volgende:
chowi moet eens optiefen elke topic te sluiten,niet alles moet een mening hebben
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag best wat dimmen. Ik sluit alleen de kuttopics net zoals elke mod.
Ze doet het de afgelopen week prima naar mijn mening, zeker als je bekijkt op welk moment ze is aangesteld als modje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef tritri het volgende:
chowi moet eens optiefen elke topic te sluiten,niet alles moet een mening hebben
Ik geloof niet dat ik in de meerderheid ben als ik naar onderin scroll.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.
In PUB wordt 'ie vast alsnog gesloten, dus ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
Pleur dat topic nou maar gewoon naar PUB. Scheelt hier de kansloze discussie... en de "hiihii, schrijf m'n username op je tiet"-kinders zijn ook weer blij.
Qua niveau past het er prima.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Chowi het volgende:
In PUB word 'ie vast alsnog gesloten, dus ik zie het punt niet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en zie sig. Ik raak in Shock.
kon je ook op msn zeggen kutventquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.
En trouwens, dat het jou zo opvalt dat er veel gesloten wordt is vrij logisch. Je baggert namelijk bijna alleen maar, en dat gaat op slot.
wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ie niet weer eventjes open en als we de foto's hebben weer dicht* lieve oogjes enzo *
Ik was jou vergeten, sorry.quote:
krijg ik nu een ava met baggerking jaar 2006?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.
En trouwens, dat het jou zo opvalt dat er veel gesloten wordt is vrij logisch. Je baggert namelijk bijna alleen maar, en dat gaat op slot.
Bemoei jij je er eens niet mee, je kan hier wel slowchattend met iedereen mee klagen maar daar word alles niet anders van hoorquote:
ik slow chat nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee, je kan hier wel slowchattend met iedereen mee klagen maar daar word alles niet anders van hoor
Ik zie geen enkele reden om je op MSN aan te spreken terwijl je hier mods aanvalt op hun manier van werken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef tritri het volgende:
[..]
kon je ook op msn zeggen kutvent![]()
je moet weer de troon opnemen he met je ik-sluit-de-meeste-topics![]()
i dont like mods,you now itquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om je op MSN aan te spreken terwijl je hier mods aanvalt op hun manier van werken.
En ja tuurlijk joh, ik zit hier de hele dag met een stijve van slotjes zetten. Je begrijpt het helemaal.![]()
Hij gaat echt niet weer open hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Jajong het volgende:
Wel grappig dat de slowchat-koningin een topic sluit wegens slowchat, ah de ironie.
En dat baseer je op grond.. wáárvan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Nee, de vorige ging al over Chowi
chowi,excuse moi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat baseer je op grond.. wáárvan?
Luister dan gewoon naar mijn tip, verdommequote:
Like i give a shitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet weer open hoor.
Dat heeft geen zin, dan is de sfeer heel anders. Dan komen er daar ook geen users die graag willen baggeren dan komen er alleen lui die alles willen verpesten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef Bierbroeder het volgende:
Waarom is er dan ook geen DagBagger?
* Bierbroeder wil best het topic gaan maken.
Dit topic begint anders al op een soort van DagBagger te lijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, dan is de sfeer heel anders. Dan komen er daar ook geen users die graag willen baggeren dan komen er alleen lui die alles willen verpesten.
Dat had KaMo ook al gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef Bierbroeder het volgende:
Waarom is er dan ook geen DagBagger?
* Bierbroeder wil best het topic gaan maken.
We kunnen het altijd proberen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, dan is de sfeer heel anders. Dan komen er daar ook geen users die graag willen baggeren dan komen er alleen lui die alles willen verpesten.
Wat doe je hier dan?quote:
KaMo had er een kut OP van gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Eririn het volgende:
[..]
Dat had KaMo ook al gedaan volgens mij.
Maar waar slaat Dagbagger op dan?
Ik vind het maar nep![]()
Die zijn er nog niet. Je maakte toch ook niet meteen grappen toen Ons Pimmetje dood geschoten werd, of toen de vliegtuigen het WTC in vlogen? Nou dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef Pool het volgende:
Kan een mod me misschien alle hilarische grappen mailen die sinds de rel in het achterdeschermenONZ-topic zijn gemaakt? Want die zijn er, ik weet het zeker.
Dagbagger topics zijn altijd kut.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
KaMo had er een kut OP van gemaakt![]()
Of je zorgt dat je behoorlijk wat mensen van Fok! op je msn hebt...kun je ook lekker scquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:49 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen.
En het verpesten van bagger lijkt me moeilijk gaan.
C'est un mystèrequote:
Je hebt het maar moeilijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat jij toevoegd in de crew; niets.
Dan heb ik helemaal geen leven meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je behoorlijk wat mensen van Fok! op je msn hebt...kun je ook lekker sc
Dat is waar, sorry.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet. Je maakte toch ook niet meteen grappen toen Ons Pimmetje dood geschoten werd, of toen de vliegtuigen het WTC in vlogen? Nou dan.
Dat zie ik. Leuke sig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik deed net nog liev over je, lul.
Dat gaat wat ver vind je niet... Dit was een actie van binnenuit, er was geen meneer bin laden ofzo of wil je Danny vergelijken met bin laden ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is waar, sorry.![]()
Ik vind het wel dapper dat jullie de nobele taak van het ONZ-modschap voortzetten, hoe moeilijk ook. Snakey, NJ, Jogy en Chowi, jullie zijn de LPF van fok! Jullie zijn als de New Yorkse brandweerlieden op 12 september. Hulde!![]()
Nee, veel te weinig beharing.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver vind je niet... Dit was een actie van binnenuit, er was geen meneer bin laden ofzo of wil je Danny vergelijken met bin laden ?![]()
Maar die lpf van fok is wel goedquote:
LPF heeft straks 0 zetels man, zo heeft Pim het niet gewild. Maar, wij laatste der Mohikanen zullen niet opgeven, nooit zullen we de strijd om ONZ leefbaar te maken staken. Tot de laatste snik staan we aan het front als kanonnenvoer, voor het groter goed!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is waar, sorry.![]()
Ik vind het wel dapper dat jullie de nobele taak van het ONZ-modschap voortzetten, hoe moeilijk ook. Snakey, NJ, Jogy en Chowi, jullie zijn de LPF van fok! Jullie zijn als de New Yorkse brandweerlieden op 12 september. Hulde!![]()
WTC was ook van binnenuitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver vind je niet... Dit was een actie van binnenuit, er was geen meneer bin laden ofzo of wil je Danny vergelijken met bin laden ?![]()
Nooit heul geen bewijsquote:
Dáár zijn de meningen over verdeeld, enigszins.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nooit heul geen bewijs![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
Dit is ook echt het enige FB topic waar een klacht in zinloos geleuter eindigt.
*trots is*
Dat geeft mooi aan hoe bagger-recist een modje hier moet zijn, zelfs in FB word gebaggert als die kans er is ....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
Dit is ook echt het enige FB topic waar een klacht in zinloos geleuter eindigt.
*trots is*
Dit is geen bagger, dit zijn stuk voor stuk kwaliteitsposts. Als je het verschil écht niet kan zien tussen dit en dit dan moet je een bril kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat geeft mooi aan hoe bagger-recist een modje hier moet zijn, zelfs in FB word gebaggert als die kans er is ....![]()
Het is niet een kwestie van angst ofzo hoor. Ik ben ook niet bang voor stront maar als ik een drol in de WC druk spoel ik toch echt wel door.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
Men moest gewoon eens niet zo bang zijn voor bagger.
Nou ik vind dat mijn vergeljking van danny met bin laden niet echt hier thuis hoort en dus onder het kopje bagger valt. Gezien de rest zou ik je inderdaad gelijk moeten geven dat valt best mee jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit zijn stuk voor stuk kwaliteitsposts. Als je het verschil écht niet kan zien tussen dit en dit dan moet je een bril kopen.
Zit ik in de LPF?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is waar, sorry.![]()
Je bent het evenbeeld van Winnie de Jong. Dapper opgestaan na de virtuele moord op Bupatih en Stofje. Maar binnen enkele maanden sta je waarschijnlijk krijsend op de gang en richt je een eigen forum op.quote:
ja hoe zou dat nu komenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef most_wanted het volgende:
Wat gaat het snel de laatste tijd met die FB topics.
quote:
Moet je maar niet van die tyfustopics openen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Moet Fokke en fokke echt hierstaan in ONZ? Het is een topic dat voor heel FOK leuk is en daardoor in GC beter tot zn recht komt. Daar komt iedereen namelijk. De GC mods willem m daar ook wel maar ik moest t aan jullie vragen
quote:
En in onzin komen alleen maar tuig, allochtonen en junkies? Een beetje elitair om dat te denken. Maar wel waar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Moet Fokke en fokke echt hierstaan in ONZ? Het is een topic dat voor heel FOK leuk is en daardoor in GC beter tot zn recht komt. Daar komt iedereen namelijk. De GC mods willem m daar ook wel maar ik moest t aan jullie vragen
Kan iemand het plaatje in de OP veranderen naar 'De baggerruimers'quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef _HSJ_ het volgende:
[..]
Jij zal als eerste de gaskamers mogen uittesten
Die is echt leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Kan iemand het plaatje in de OP veranderen naar 'De baggerruimers'
[afbeelding]
In principe hoort het hier omdat hier ( in theorie ) de plaatjes topics gemaakt worden. Iedereen is hier trouwens haske welkom hoor. Ik weet het goed gemaakt, we houden het hier nog een paar dagen, laten we zeggen tot na het weekend. Mocht dan blijken dat het hier verkloot wordt schonen we het op en trappen we het naar GC.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |