Dit is al jaren zo. Kuyt doet zich heel mooi voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.
Ik ken de geschiedenis, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit is al jaren zo. Kuyt doet zich heel mooi voor.
Alsof dat beetje geld zoveel uitmaakt, als Kuijt vertrekt bij Feyenoord dan mag Feyenoord hopen op een plaatsje bij de eerste vijf. Dat haalt dus een hoop spanning uit onze competitie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef -jos- het volgende:
Gunstig voor Feyenoord dat Newcastle ook nog niet opgeeft, kunnen ze weer wat meer vragen
Jij moet je mond houden. Je mening wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof dat beetje geld zoveel uitmaakt, als Kuijt vertrekt bij Feyenoord dan mag Feyenoord hopen op een plaatsje bij de eerste vijf. Dat haalt dus een hoop spanning uit onze competitie.
quote:Feyenoord aast op Canadees talent
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 16-aug 14:43
Feyenoord wil Jacob Lensky van Celtic naar De Kuip halen. De zeventienjarige Canadese middenvelder was vorige week op proef in Rotterdam en liet een goede indruk achter. Lensky is pas vanaf 16 december, wanneer hij achttien wordt, speelgerechtigd en Feyenoord maakt dan ook geen haast met het contracteren van het talent.
"Laat ik het zo zeggen: het is geen prioriteit", zegt technisch manager Peter Bosz in Voetbal International. "Jacob heeft een goede indruk achtergelaten en we gaan nu de mogelijkheden in kaart brengen of hij haalbaar is. We moeten sowieso een transferbedrag betalen aan Celtic."
Nog 2 volle weken elke dag dit gezeikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:16 schreef FrankyMcG het volgende:
In de Sportweek van vorige week ofzo zegt Kuyt "Het is best vermoeiend. Er wordt van alles geschreven, waarbij het grootste gedeelte gewoon onzin is. Feyenoord en ik hebben de pech dat de transfermarkt pas op 31 augustus sluit." Kuyt heeft voor zichzelf geen deadline gesteld "Ik pin me nergens op vast. Toch hoop en verwacht ik dat er de komende weken duidelijkheid komt over mijn toekomst. Het elftal gaat zich nu vormen. Het lijkt me verschrikkelijk als ik á la Ibrahimovic op het laatste moment vetrek."
Laatste stukje vind ik wel irritant, natuurlijk wil je je verbeteren, maar zo'n scenario kun je gewoon voorkomen door op een bepaald moment gewoon te zeggen IK BLIJF. Dat moment is nu dus 1 September....
Juist niet.quote:Maar goed, in hoeverre dit daadwerkelijk is gezegd door Kuyt is de vraag, want in dezelfde Sportweek staat dat Ebi Smolarek met de ajax bus is meegereist?!!?
Daarom!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
Juist niet.
quote:Update: Kuyt nog niet rond met Liverpool
Dinsdagavond meldde RTV Rijnmond dat Dirk Kuyt een akkoord had bereikt met Liverpool. Vandaag heeft de zaakwaarnemer van de Feyenoord-spits, Karel Jansen, laten weten dat Kuyt nog absoluut geen akkoord heeft bereikt met de Engelse club.
“Berichten dat we er al uit zijn met Liverpool zijn flauwekul. We staan niet op het punt om een contract te ondertekenen. Het kan wel ineens snel gaan, maar het kan ook helemaal niet gebeuren", aldus Jansen die dus niet uitsluit dat Kuyt binnenkort bij The Reds zal spelen.
Ook Newcastle United heeft nog steeds vergaande interesse in de Katwijker. Trainer Glenn Roeder zit vanavond voor de aanvaller op de tribune in Dublin, waar Oranje een oefeninterland afwerkt tegen Ierland
Oh. Weinig nieuwswaarde heeft dat. Of ontkennen ze juist het verhaal van LN en Duitse kranten?quote:
Staat een foto van Ebi in duel met Stam, met de volgende tekst:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
Oh. Weinig nieuwswaarde heeft dat. Of ontkennen ze juist het verhaal van LN en Duitse kranten?
Toch een elftal met meer 'echte' Feyenoorders dan tegenwoordig dacht ik altijd...quote:Ajax speelt de finale voor de Wereldcup. Ze winnen met strafschoppen: diverse spelers van Feyenoord die na de training televisie kijken, maken een vreugdedans. Onbegrijpelijk voor ras-Feyenoorders.
"Trustfull, Obiku, van Bronckhorst en Witschge vallen elkaar in de armen. Ze schreeuwen. Het gegil moet in het Maasgebouw te horen zijn. Ze dansen voor de televisie. Er volgt een polonaise."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Wie hebben hier dat boek van Borst gelezen? Over welke spelers gaat dit stukkie?
[..]
Toch een elftal met meer 'echte' Feyenoorders dan tegenwoordig dacht ik altijd...
Gelul dus. Tijd voor een mail.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Staat een foto van Ebi in duel met Stam, met de volgende tekst:
Ebi wint van Japie
Dat hij dat nog mocht meemaken. Ebi Smolarek zat even in de ajax-bus. Hoe dat zo? De spelersbus van Borussia Dortmund gaf er de brui aan en oefenpartner ajax was zo sociaal om de Duitse sparringspartner op te pikken. Toch zal Smolarek tijdens het duel moeiteloos alle gevoelens van sympathie opzij hebben kunnen zetten. De Pool, hier in duel met Jaap Stam, wil altijd van ajax winnen. Zijn vader is nog altijd werkzaam bij Feyenoord, zijn vrienden zijn trouwe Kuipbezoekers en zelf wilde hij eigenlijk ook nooit weg bij de Rotterdamse club. Smolareks Borussia won inderdaad afgelopen zaterdag. Met 2-1.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
"Trustfull, Obiku, van Bronckhorst en Witschge vallen elkaar in de armen. Ze schreeuwen. Het gegil moet in het Maasgebouw te horen zijn. Ze dansen voor de televisie. Er volgt een polonaise."
Morgen begin ik aan het boekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
"Trustfull, Obiku, van Bronckhorst en Witschge vallen elkaar in de armen. Ze schreeuwen. Het gegil moet in het Maasgebouw te horen zijn. Ze dansen voor de televisie. Er volgt een polonaise."
Valt me tegen van Gioquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Trustfull, Obiku, van Bronckhorst en Witschge.
Hij is toch ook niet verkocht? Van mij mag hij ook vertrekken hoor. Uiteraard is het een grote waarde in ons team, maar dat heeft ook zo zn nadelen. Balans is in mijn ogen beter en niet iemand die constant met zn hoofd in de wolken zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
Kuyt heeft ook gezegd dat hij nergens meer naartoe ging zodra hij begon met trainen. Echt een man van zijn woord, ja.
Maar idd niet zo fijn als je leest wat er allemaal gebeurde binnen de muren....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb dat boek een paar weken terug gelezen. Een vermakelijk verhaal, en leest lekker weg. Geeft een goed beeld van wat er achter de schermen speeltde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |