Amen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Weg met Kuijt. Ik word er niet goed van, de manier waarop hij met de club omgaat, mocht al dit gezeik waar zijn.
Ik kan jou echt nooit volgen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Weg met Kuijt. Ik word er niet goed van, de manier waarop hij met de club omgaat, mocht al dit gezeik waar zijn.
Onzin.... Kuyt zelf gaat heel netjes om met de clubquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik kan jou echt nooit volgen..![]()
Maar dat wil hij dus juist niet. Hij wil juist naar Engeland.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen.
Dat is niet de schuld van Kuyt. Hij heeft duidelijk aangegeven pas na het WK met clubs te gaan praten e.d..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.
Kuyt heeft volgens mij al 'belooft' niet in de laatste minuut te vertrekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.
Nee, je zal je captain en boegbeeld voor een appel en een ei wegdoenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef WeebI het volgende:
Feyenoord zelf doet juist vervelend door een veel te hoge transfersom te vragen.
Dat is gewoon goed handelen, we moeten onze toppers niet voor een fooitje laten gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef WeebI het volgende:
Feyenoord zelf doet juist vervelend door een veel te hoge transfersom te vragen.
Zijn we daarover uit. Kuijt blijft. Laatste minuut is allang aangebroken namelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kuyt heeft volgens mij al 'belooft' niet in de laatste minuut te vertrekken.
Kuyt heeft ook gezegd dat hij nergens meer naartoe ging zodra hij begon met trainen. Echt een man van zijn woord, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Kuyt. Hij heeft duidelijk aangegeven pas na het WK met clubs te gaan praten e.d..
En waarom zou hij afwimpelen als er concrete interesse is?
Laatste minuut is natuurlijk relatief. Misschien vindt Kuyt het nu nog geen laatste minuut...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn we daarover uit. Kuijt blijft. Laatste minuut is allang aangebroken namelijk.
Feijenoord doet ook niet vervelend door veel te vragen. Feijenoord staat volledig in zijn recht en mag dit soort bedragen vragen voor de belangrijkste speler van de afgelopen twee seizoenen.
Waarmee mijn punt gelijk is bevestigd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatste minuut is natuurlijk relatief. Misschien vindt Kuyt het nu nog geen laatste minuut...
Idd, hij had 3 weken geleden al op moeten rotten als ie weg wil. Over een paar dagen begint de competitie al.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen fan ben van hem?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Rekkie het volgende:
Maar C_M jij was toch geen fan van Kuyt? Laat hem dan lekker gaan en vang een paar miljoen
Niemand, daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen fan ben van hem?
Ik zou mij alleen maar irriteren aan de transfer/geen transfer van Kuijt als ik Feijenoordsupporter zou zijn. Wat zeg ik, doe het al als buitenstaander zijndequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:58 schreef daaaaan het volgende:
Ach, met die jaarlijkse soaps (Goor, K2, Kalou & PSV, Kuyt) vermaak ik me opzich wel tot het voetbalseizoen begonnen is
ach, als je al die artikelen die hier gepost worden gewoon niet leest valt het wel meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zou mij alleen maar irriteren aan de transfer/geen transfer van Kuijt als ik Feijenoordsupporter zou zijn. Wat zeg ik, doe het al als buitenstaander zijnde.
dat is gewoon het grote nadeel van internetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:10 schreef Nellid het volgende:
Het is voor 99% de schuld van de pers natuurlijk, die houden hier maar wat graag van. Volgens mij heeft Kuyt altijd eerlijk en oprecht verteld wat z'n plannen zijn, al moet ie wel voor Groningen z'n keuze maken. Het zal er wel op neer komen dat allee onrust voor niks is geweest en dat ie dit seizoen gewoon weer bij Feyenoord speelt...
Volgens Feyenoord.nl nog 1 jaar, maar dat klopt niet. Volgens mij tot 2010 net als de Guzman.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef zjroentje het volgende:
Tot wanneer heeft ie een contract bij Feyenoord?
nu.nlquote:'Kuyt geeft voorkeur aan Newcastle United'
Uitgegeven: 16 augustus 2006 13:56
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2006 14:12
AMSTERDAM - Newcastle United coach Glenn Roeder heeft gezegd dat ook zijn club bezig is Dirk Kuyt binnen te halen. Dit meldt de Britse zender ITV. Roeder wil de spits van Feyenoord graag voor de neus van concurrent Liverpool wegkapen. Kuyt zou zelf hebben gezegd dat hij Newcastle United prefereert boven Liverpool.
Roeder zal vanavond in Dublin aanwezig zijn waar Kuyt met het Nederlands elftal speelt tegen Ierland. "Hij is niet de snelste spits die ik ooit heb gezien, maar hij weet hoe een goal gemaakt word", aldus de trainer. "Kuyt is een hele harde werker en zijn lichaamstaal toont aan dat hij een speler is die je graag in je kleedkamer wilt hebben."
Shearer
De baas van Newcastle realiseert zich dat hij niet de enige is die geïnteresseerd is in de spits. "Een andere club, uit de top vier, heeft ook duidelijk interesse getoond voor Kuyt. Wij werken momenteel hard aan de mogelijkheid om hem toch naar Newcastle te halen." Roeder is de laatste tijd druk bezig met het aantrekken van een spits na de blessure van Micheal Owen. Kuyt zou bij Newcastle de opvolger kunnen worden van de gepensioneerde Alan Shearer.
Voorkeur
Dirk Kuyt zei dat hij de voorkeur geeft aan Newcastle. "Ik weet behoorlijk veel van Newcastle. Ze zijn een typische Engelse club met een grote supportersschare. Ik zou een overgang naar Liverpool zeker overwegen. De kans is groot dat ze de groepsfase van de Champions League halen, een competitie waarin ik graag zou willen spelen. Maar toch is Newcastle mijn eerste keus."
RTV Rijnmond meldde gisteravond dat de spits van Feyenoord inmiddels een akkoord heeft bereikt met Liverpool, maar Kuyts zaakwaarnemer Karel Jansen heeft dit inmiddels ontkend. "Liverpool heeft zeker interesse, maar wij zijn nog niet met ze rond. Wij staan niet op het punt om een contract te ondertekenen." Toch sluit Jansen niet uit dat Kuyt binnenkort voor de Reds speelt. "Het kan ineens snel gaan, maar het kan ook helemaal niet gebeuren."
Manchester
Manchester United lijkt inmiddels definitief afgehaakt in de strijd om Kuyt. Internazionale voorzitter Massimo Moratti gaf gister toe dat zijn club een spits moet verkopen. De afgelopen weken wist Inter Zlatan Ibrahimovic en Hernan Crespo naar Milaan te halen. "Wij kijken zeker vooruit maar we moeten ook aan ons budget denken", verklaarde Moratti tegenover Corriere dello Sport. Alex Ferguson zou bereid zijn een bod van rond de dertig miljoen uit te brengen op Inter-spits Adriano.
quote:Voetbalonline: Liverpool en Feyenoord eens over transfersom Kuyt'
ROTTERDAM, 16 augustus 2006 13:44 - De verwarring omtrent een transfer van Dirk Kuyt naar een Premiershipclub wordt met de dag groter. Liverpool leek lange tijd niet aan de transfersom van de Katwijker te willen, cq kunnen voldoen. Het gat tussen de vraagprijs van 19 miljoen euro en het geboden bedrag van 11 miljoen euroleek onoverbrugbaar. Na het 'afhaken' van Liverpool leek Kuyt de aandacht te hebben verlegd naar Newcastle United. De international flirtte openlijk met de club uit het noorden van Engeland in de Engelse pers.
Desalniettemin zijn Liverpool en Feyenoord sinds gisteravond weer in gesprek en volgens de Engelse pers weer een stap dichterbij een akkoord. Door de verkoop van Traore is de Engelse club bereidt ruim 15 miljoen euro over de maken op de bankrekening van de Rotterdammers. De aanvaller was zelf al eerder tot een overeenkomst met de Premiershipclub gekomen.
idd, jullie mogen alleen nog berichten posten van Feyenoord.nlquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD houd de soap dan nooit op. Gewoon kk vervelend is het aan het worden![]()
of niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag nog niet mischien morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |