abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40861885

Hier verder!!!!

Kon niet wachten op een nieuw deel, spraakwater kwam weer naar voren

Even deze OP wat opleuken met foto's en tekst nog

Even kijken of ik een mooie logische reeks kan vinden via google. Een logische reeks

123

Op naar de 123456.

Dan heb je straks. Truth ouwehoer 123.456.

We zullen doorgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan. We zullen doorgaan.

[ Bericht 50% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 17:48:27 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40861900
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Laat ze dit allemaal maar niet lezen dan, anders vinden ze je gewoon een schatje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40861935
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:49:01 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40861962
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40862346
Zo

The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".

Straks power boosting met the prodigy doen Die muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40862369
Nice icoon trouwens Barra
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:01:30 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40862389
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Sight_key het volgende:
Zo

The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".

Straks power boosting met the prodigy doen Die muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
stay frosty
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:01:54 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40862400
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Sight_key het volgende:
Nice icoon trouwens Barra
zenk joe
stay frosty
pi_40862476
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
Their law the singles heb ik ook weten te vinden

Ik heb 5 albums van ze dus

Heb ook een boekje bij their law the singles erbij nu.

Heb nu dus bijna alles van rage against the machine en the prodigy op de harde schijf staan straks, daarna verder op zoek naar juist muziek

Top 40 ook nog luisteren erbij. Gewoon zoveel mogelijk muziek. Zolang het maar geen slaap muziek is. Hoewel diepe trance ook goed kan zijn af en toe. Maar liever actie.
pi_40862494
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zenk joe
You're welcome

Zelf heb ik een symbool van 666 in mijn icoon.

Via google 666 ingetikt en meteen de eerste hit gepakt.

Rippen doe ik nog via de media-player van windows. 144 MB per cd ongeveer. Het liefst wil ik de hoogst mogelijke kwaliteit dus ik zal ooit op zoek moeten gaan naar het beste convert programma. Hoewel windows ook niet slecht is. Als ik hard de muziek heb opstaan dan hoor ik toch amper verschil. Hoewel het kleinste verschil al van belang is natuurlijk.
pi_40862703
Ik zou best bij de Postbank een rekening willen hebben en bij de ING bank ook, en bij de SNS bank en bij de ABN Amro bank.

Gewoon eens het verschil bekijken van de banken onderling. De postbank is wel makkelijk en vlot, ze zijn daar niet zo moeilijk. Wie weet voor later.

Kijken wat ik doe.

Een lening afsluiten ben ik nog van plan maar goed, ik wil zelf geld. Ik wil geen schulden. Hoewel ik nu echt behoefte heb aan 100,000 euro. Of 50,000 euro. Spullen kopen dus 100,000 euro om mee te beginnen dus Als ik 100,000 euro heb dan kan dat binnen 10 minuten of korter al op zijn

Heb echt zin om eens flink te pinnen en met de credit card te wapperen Zoals bij de sigaretten-zaak bij de pin-automaat een reclame ophangt van de staats-loterij. Pin je suf

Gewoon eens kopen zonder limiet. Alles kopen wat ik zie

Heb echt zin om alles te kopen wat ik zie. Een winkel binnen stappen en alles aanschaffen.

Een groot huis bouwen en alle spullen laten afleveren en ga zo door.

Dat is het echte leven

Maar dan moet ik wel gaan zorgen voor geld in het laadje

Of het geld stroomt vanzelf binnen via een mooie cash-flow Geld dat met miljoenen euro's per seconde binnen blijft stromen Miljoenen euro's per seconde is niet snel genoeg. Het geld stroomt op licht-snelheid binnen

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 12:18:54 ]
pi_40863347
Zo

Finding neo toegevoegd We gaan neo zoeken We gaan onszelf tot neo uitroepen

Neo activisme. Geld stroomt met de bakken binnen. Het is niet meer bij te benen zoveel geld valt er uit de lucht, en de inflatie blijft nihil

Het bouwt zichzelf op allemaal. De economie gaat de lucht in

Het is nu al gaande!!!!

Straks heb je 0,0 % werkeloosheid en alleen nog maar leuke banen

Allemaal fluitend naar onze hobby toe

Kun je van werk niet eens meer spreken
pi_40863564
Geld maakt niet gelukkig denk ik altijd maar Te weining niet en te veel ook niet

Er zijn maar een paar dingen waar je echt gelukkig van wordt:

- Gezondheid
- Vrouwen
- Een leuk leven met personen waar je om geeft.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40863787
Geld maakt in mijn geval zeker gelukkig straks. Ik heb gezondheid op dit moment. Dus de volgende stap is geld. Zodra je iets hebt bereikt zoals gezondheid, dan ga je vanzelf verlangen naar iets anders.

Geef mij maar een huis in ieder land en iedere provincie, geef mij maar dikke auto's en een dik jacht. En tuurlijk vrouwen. Maar geef mij maar welvaart, veel welvaart als het ff kan

De beste bronwaters, het beste bier, de beste whiskey, het mooiste interieur. De mooiste dikste snelste en vetste auto's en ga zo door.

Ik word daar wel gelukkig van. Puur speelgoed. Als kind vond ik speelgoed ook leuk. En dat is in de loop der tijd niet veranderd.

Het leven meer inhoud geven, vaker op reis kunnen. Geen geldzorgen.

Daar word je ook nog eens gezonder van

En je kunt je leven verrijken op die manier. Je ziet meer, je kunt meer vertellen en je bloeit meer op.

Je leven krijgt meer kwaliteit en inhoud door geld

Nu ben ik ook gelukkig. Maar ik zou best eens op reis willen en een auto die me bevalt en een huis en ga zo door. Ik ben gelukkig nu. Maar geld is makkelijk.

En je kunt goede doelen steunen met geld, je kunt ook je eigen goede doel opzetten en nog meer. Je kunt iets betekenen met geld. Geld is macht ook. Maar dat is heel wat anders.

Dit is dus een deja vus post

Maar die deja vus die gaan er nog helemaal uit. Wie de deja vus erin heeft gezet die komt nog op de koffie
pi_40863859
Geloof mij nou maar, al heb je dat allemaal. Wat dan? Dan is er niks meer om naar te verlangen, niks meer om over te dromen. Je hebt alles al!
pi_40863913
Als je alles hebt, dan ga je gewoon door met iets nieuws, naar mijn idee komt er toch geen einde aan, het is onbeperkt en gaat altijd door, dat is het mooie eraan, er komt geen einde aan, als je denkt dat je alles hebt en hebt bereikt, dan moet je gewoon de lat weer hoger leggen. Je kunt altijd wat nieuws verzinnen als je iets nieuws kan verzinnen. Het blijft niet alleen bij spullen. Materie hier is 1 ding dat leuk is, daarnaast heb je nog talrijke andere vormen.

Maar nogmaals. Ik sla een paar duizend miljard niet af. Daarnaast zal ik toch altijd doorgaan met zoeken naar iets nieuws.

Met geld investeren dus ook, veel investeren. En met investeringen kun je weer bouwen.

Een centrum oprichten waarmee je contact kunt zoeken met alles. Een sterrenwacht die zijn weerga niet kent en daar blijft het wederom niet bij.

Met geld kun je toevoegen en bouwen en uitbreiden. Met geld kun je het onmogelijke mogelijk maken. Zonder geld kun je niet eens eten kopen.

Met geld kun je ook ziektes te lijf gaan en armoede aanpakken en nog meer.

Geld is in veel gevallen de ultieme oplossing tot alle problemen.

Mits je goed weet om te gaan met geld natuurlijk
pi_40864370
Ben niet opgefokt dus

Ben gewoon aan het denken over hoe het werkt met geld. Dat je met geld mooie dingen kunt doen en ook dingen kunt opbouwen. Tis ook een essay naar mezelf toe en om mezelf zaken bij te brengen dus.

Geld is op dit moment het enige middel om te bouwen dus dan is geld niet slecht te noemen.

Vaak genoeg vond ik geld slecht, maar geld is gewoon lekker om te hebben

Zonder geld kan ik vanavond mijn biertje niet drinken en eten. En ook had ik geen computer zonder geld en ga zo door.

Nog 3 cd's branden van the prodigy en dan ga ik eens luisteren.

Om te beginnen het nummer.

" Fire-starter".
pi_40864427
Geld is gewoon noodzakelijk. Maar zoals met alles geldt: al er té voor staat .......

vanavond even wasje draaien , kattenbak doen en verder lekker even niks. Morgen de kapper maar eens opzoeken
pi_40864830
Teveel is niet goed, als je gek wordt van het geld dan is geld niet okey. Maar goed, nogmaals verstandig weten om te gaan met geld. Genoeg gevallen van mensen die niet met geld kunnen omgaan. Heb ik ook nog, maar dat komt op dit moment omdat ik iets te krap bij kas zit.

Als ik straks meer geld ga binnen krijgen, dan zal ik echt moeten oppassen en nog meer. Maar goed, ik word nog wel eens verstandig Ben al verstandiger vergeleken met vroeger.

Grote wasjes, kleine wasjes, draai ze in de wasmachine
pi_40864863
Laatste cd wordt geripped, en dan ga ik verder met werken aan oordelen. Ik krijg nog vaak genoeg een oordeel richting mijn hoofd. Niet door jullie hier maar in real life. En die oordelen ga ik formateren.

Zodat ze me met rust laten

De bedoeling is straks dat ik geen enkel oordeel meer richting mijn hoofd krijg. En mensen op straat zullen me niet aankijken meer, ze mogen me aankijken maar niet op een manier waarop ik dat vaker zie gebeuren nog.

Dan zijn alle oordelen en vooroordelen weg

En dan heb ik rust aan mijn kop

Die oordelen en vooroordelen formateren doe ik zonder geluid te maken dus, in gedachtes en via internet en via de computer. Als iemand een oordeel velt over mij, zal ik geen woord antwoord geven daarop, teveel moeite.

Ik hou mijn mond en werk op de achtergrond
pi_40864951
Fok had even een hapering, af en toe gaat het langzaam als het bericht ingevoerd wordt.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:24:20 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40865078
Hallo allemaal.

Ja fok! heeft de laatste tijd weer wat sputters.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40865106
Beter wat sputters dan dat het ermee stopt.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:26:24 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40865164
Inderdaad, maar ik had net een aardig verhaal getypt en toen vond ik het best eng.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:28:42 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40865250
pfff mac is niet zo goed gevallen
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')