quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Laat ze dit allemaal maar niet lezen dan, anders vinden ze je gewoon een schatje![]()
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Sight_key het volgende:
Zo
The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".
Straks power boosting met the prodigy doenDie muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
quote:
Their law the singles heb ik ook weten te vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
You're welcomequote:
Oh oh...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff mac is niet zo goed gevallen
Ohjeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff mac is niet zo goed gevallen
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Metro2005 het volgende:
Van fouten leer je, fouten maak je misschien 2-3 keer opnieuw en dan leer je ze wel af.
Net als met relaties, van fouten in relaties leer je zodat je het in de volgende weer beter doet.
Heb dit keer ook weer heel veel dingen geleerd, fouten die ik niet meer zal maken.
Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.quote:
alles goed hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.
Alles goed?
Ik blijf mezelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Goedemiddagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Als je het voor jezelf doet is dat goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf mezelfalleen zijn er gewoon wat dingen die ik voor mezelf ga veranderen omdat ik daar zelf gelukkiger van wordt. En dat kan weer mooi van pas komen in een evt volgende relatie (if ever...)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goedemiddag
Inderdaad, en soms zijn het gewoon geen fouten. Een toeval van het lot. Het klikt gewoon niet en dat kun je van te voren niet weten. Je kunt dan alleen de conclusie trekken dat het niet klikte.
Als het niet klikt dan klikt het niet. Dan is het zo en dan is het volgens mij geen fout. Dan is het even mis gelopen.
Ach ik ben gewoon misschien te soft op sommige gebieden. Moet eens wat aan mijn persoonlijkheid werken. Wat assertiever worden ed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf doet is dat goed![]()
Als je het zou doen omdat je denkt dat anderen dat zouden willen is het niet zo goed denk ik..
Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Sight_key het volgende:
Ga je versieren op basis van theorie, dan kom je al snel over als iemand die zichzelf niet is. Alles voorleren en vervolgens alles opratelen zeker wat je tegen die meid wilt zeggenNemen ze zeker een briefje mee om op te spieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |