quote:TECHNISCHE GEGEVENS
Motor: dwars-voorin 4 benzine-lijn, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 1370 cc, boring x slag 82,0 x 64,9 mm, compr. verh. 10,5:1, max. vermogen 76 kW/103 pk bij 6300 tpm, max. koppel 124 bij 4600 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,2 m, remmen voor geventileerde schijven, achter trommels, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,26/1,71/1,43 m, wielbasis 2,54 m, banden 185/60 HR 14, kofferruimte 380-1225 l, tankinh. 51 l, gewicht 1135 kg, laadverm. 570 kg, aanhanger geremd 1100 kg.
Prestaties: Topsnelheid 187 km/h, acceleratie 0-100 km/u 11,0 s, 80-120 km/u in 4/5 10,4/14,7 s, testverbruik 8,5 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 69,5/72 dB.
Nieuwprijs: ¤ 16.286 (1999)
quote:Alfa heeft met z’n 156 een enorme kraker in huis. Ook de nieuwere en grotere 166 begint aardig te lopen. Maar Alfa’s aanbiedingen in de kleine middenklasse, de 145 en 146, laten het erbij zitten. Kan de laatste retouche helpen?
Alfa heeft begin "99 met een bescheiden retouche de twee kleinste modellen wat dichter bij hun grotere broers gebracht: nieuwe, ver doorgetrokken en in kleur gespoten bumperspoilers met priemende kleine mistlampen, en een grille die de onderste punt van de Alfa-driehoek accentueert. Ook in het interieur zijn stijlelementen van de 156 overgenomen: licht gewijzigde meters, een nieuwe kleur, chroomaccenten en mooiere bekledingsstoffen.
Voor deze test kozen we de Alfa 146 met 1,4-liter 16V-krachtbron. Een Twin Spark natuurlijk, zoals alle viercilinders van Alfa. We permitteerden ons de uitvoering met de "L" van Luxe die ruim 34 mille kost.
Het koetswerk is glad en rond en heeft een duidelijke wigvorm, met een aflopende neus en een hoog oplopende, recht afgekapte achtersteven. Aan de driehoekige grille met chroomrand is hij meteen als Alfa Romeo te herkennen. Het dashboard is functioneel-sportief, het wordt keurig in twee"n gedeeld door de middenconsole, waardoor bestuurder en bijrijder elk een duidelijk afgescheiden compartiment hebben.
Chroomgerande klokken geven het instrumentenpaneel een sportief retro-accent, maar de titaniumkleurige afwerking van de middenconsole is weer helemaal van deze tijd. Typisch Alfa zijn de ronde uitstroomopeningen van ventilatie en verwarming. Het aan de rechterkant ver terugwijkende dashboard blijft een opvallend detail van Alfa"s kleine middenklasser.
De zetels zijn sportief gevormd en stevig en geven een goede zijdelingse steun. Een Fiat-Auto-eigenaardigheid die we bij meer wagens van het concern tegenkomen zijn de hendeltjes aan de stuurkolom, waarop heel veel bedieningsfuncties zijn samengebracht.
Met opberg/aflegruimte is de Alfa niet al te ruim bedeeld. Hij heeft bescheiden portiervakken, en je kunt nog wat spulletjes kwijt onder de radio en naast de handrem.
Blik naar achteren
De mensen op de achterbank hebben niet te klagen over gebrek aan beenruimte. Dat komt onder meer doordat ze hun voeten ver onder de voorstoelen kunnen schuiven. De hoofdruimte is niet overdadig. Verder vinden we achterin twee in hoogte verstelbare hoofdsteunen en twee rolgordels. De middelste passagier krijgt een heupgordel, maar geen hoofdsteun.
Gaan we naar de bagageruimte dan vinden we daar een laadvolume van 380 liter. De tildrempel ligt echter bijzonder hoog. Bepaald niet handig wanneer er zware spullen meegenomen moeten worden. Méér plaats voor bagage kan gemakkelijk worden geschapen, want leuning en zitting van de achterbank zijn in ongelijke delen neerklapbaar.
Met de hulp van twee bougies per cilinder levert de 1.4 een vermogen van 103 pk bij 6300 tpm. Het maximum koppel van 124 Nm is bij 4600 tpm beschikbaar. Hij moet er dus best hard aan trekken, maar dat mag je van een Alfa verwachten.
Hij sprint van nul naar honderd in 11 seconden; een halve tel vlotter dan de fabriek belooft. Ook bij de inhaaloefening 80-120 in 4 en 5 toont de Alfa met 10,4 en 14,7 seconden z"n sportieve karakter. De viercilinder laat zich goed horen als hij alles uit de kast moet halen. Bij honderd constant 69,5 dB en bij 120 constant 72 decibel.
Met een testverbruik van 8,5 l/100 km verbruikt hij precies evenveel als de fabriek belooft. Van een auto die de pretentie heeft sportief te zijn verwacht je sportieve rijeigenschappen. De Alfa stelt ons wat dat betreft niet teleur. Hij presteert pittig en komt vlotter vooruit dan je van een 1,4-liter zou verwachten.
Z"n besturing is zeker niet te sterk bekrachtigd, en luistert precies naar de bevelen van de chauffeur. Met het snellere bochtenwerk heeft de 146 geen enkele moeite.
Schakelen gaat ook al probleemloos. Het sportieve karakter van de Alfa Romeo komt ook tot uiting in het soort onderstel dat hij meekrijgt. Vering en demping hebben een zonder meer stevige afstemming. Als resultaat daarvan houdt het comfort bepaald niet over als er hobbels en kuilen moeten worden genomen. De Alfa krijgt overigens zonder bijbetaling ABS en twee airbags mee. Zo biedt hij dus niet alleen sportiviteit, maar ook veiligheid.
tis niet te gleuv'nquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er staat een foto bij geloof ik. Een normale wel.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi
Nog even snel naar Tilburg getreint gister
19:15 Intercity naar Eindhoven.quote:
niet eens met de 190D?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi
Nog even snel naar Tilburg getreint gister
dat rfactor is wel koel trouwensquote:
Kapotte waterpompquote:
Nee dank je, heb dat net achter de rugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef vlad het volgende:
btw nog mensen die schilderen wel leuk vinden en mijn huiskamer nogmaals willen doen?![]()
Ja. Kutding.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
komt noooooit voor..
zeker van BOSCH?
Startmotorquote:
een raceweekend beginnen en dan in chatscherm ISI_BABYFACTORY intypenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat rfactor is wel koel trouwens
je kan op de gekste circuits met die F1 autos
maar euh, ik heb niet genoeg punten om in een fatsoenlijke F1 te rijden, dat is dan wel weer jammer
fok al die bronnen die die shit hebben verzonnen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme... Godverdomme.. GODVERDOMME!
welke van de 5 mil. ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Startmotor
19.15 was ik al thuis....
Als je vandaag weer gaat: ik ben om 17.34 in Utrecht. Ik ben die ene in pak
bitchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
een raceweekend beginnen en dan in chatscherm ISI_BABYFACTORY intypen![]()
Ik zeg tegen je moeder neuk een tramcontroleur!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
fok al die bronnen die die shit hebben verzonnen..
osdorp style ouwe![]()
wou dat ik dat kon zeggen. duurt me veel te lang zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dank je, heb dat net achter de rug
Racespelletje.quote:
Ja erg gaaf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
1979 mod vind ik trouwens het gaafsteGister weer heerlijk zoals vroegah online zitten blazen
Kan niet wachten op de volledige mod
![]()
Nee, midden in de actueel:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
tis niet te gleuv'nnog even en je bent niet alleen op inet een beroemdheid
![]()
wat komt hierna? playboy? penthouse? chick? club seventeen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, midden in de actueel:
"Voor Hugo, kusjes Ijsje"
En dan zo'n geil interviewtje ernaastquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar staan altijd van die lelijke foto's in. Met meisjes inclusief hangtieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het voelt eindelijk weer goed aan sinds GPLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja erg gaaf.
Ik vond die Seven mod ook al zo koel in F1CH
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar staan altijd van die lelijke foto's in. Met meisjes inclusief hangtieten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Startmotor
19.15 was ik al thuis....
Als je vandaag weer gaat: ik ben om 17.34 in Utrecht. Ik ben die ene in pak
Nou, precies goed dan tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1 kamer doen, dan verder gaan met de volgende.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
wou dat ik dat kon zeggen. duurt me veel te lang zozit al een maand in de rommel en er is nog geen ruimte klaar
en de huiskamer moet ik opnieuw verven omdat ik het niet eens ben met de kleur
![]()
maar volgende week vakantie, dus eindelijk te tijd om iets te doen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het voelt eindelijk weer goed aan sinds GPL![]()
Nurburgring heb ik nog niet getest met zo'n F1 bak, gaat veul te hard ben ik bang
Soms, heeeeeeel soms staat er ook iemand bij die ok is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo niet teveel te gelijk doen zonder te testen, komt namelijk wel eens voor dat er iets fout gaat, en dan weet je niet waar het aan ligtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben nu alle mods en tracks aan het downloaden
Vertelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Soms, heeeeeeel soms staat er ook iemand bij die ok is.
En die meid ken je dan ook nog
De oude vriendin van Richie Backfire stond er een kleine 4 jaar geleden in.quote:
woonkamer opnieuw verven, hal verven , keuken verven en ooit nog de computerkamer. (maar daar is geen haast mee voorlopig)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
1 kamer doen, dan verder gaan met de volgende.
Alles tegelijk verneukt je humeur, je kamers en je relatie.![]()
Verven gaat best snel heur, wat moet je doen dan ?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:
mag jij helemaal niet meer naar kijken manquote:
Ohjaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
mag jij helemaal niet meer naar kijken man![]()
![]()
Ik geef een alternatiefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef vlad het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan schilderen?![]()
maar ik ga de woonkamer ook behangen. Alleen moeten de deuren en kozijnen wel een kleurtje hebben. En dat kleurtje wat ik er van het weekend op gesmeerd heb bevalt me niet. Dus moet het hele zaakje opnieuw doenquote:
LPG is het toverwoordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:26 schreef allsystemshalt het volgende:
De benzine is weer minder duur geworden![]()
![]()
Komt goed uit ga zo 165 km rijden![]()
![]()
oh, da's minder inderdaad...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik ga de woonkamer ook behangen. Alleen moeten de deuren en kozijnen wel een kleurtje hebben. En dat kleurtje wat ik er van het weekend op gesmeerd heb bevalt me niet. Dus moet het hele zaakje opnieuw doen![]()
Waar heb je het over? Het gaat hier over de Alfa Romeo 146.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga kijken of m'n nieuwe pda met vavi het huis van m'n chickie kan vinden
![]()
*Zo niet ja dan heb ik een mooie smoes![]()
als je verliefd ben, ben je geen navigatiesysteem nodigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga kijken of m'n nieuwe pda met vavi het huis van m'n chickie kan vinden
![]()
*Zo niet ja dan heb ik een mooie smoes![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
als je verliefd ben, ben je geen navigatiesysteem nodigenige wat je maar hoeft te doen is je hart volgen zeggen ze
![]()
Die ga ik inhalen op den snelweg (waar je momenteel wel 70 km/uur mag rijden)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het gaat hier over de Alfa Romeo 146.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mmm
mooi ritje voor de 404 misschien
Ja, al vier cent eraf deze week.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:26 schreef allsystemshalt het volgende:
De benzine is weer minder duur geworden![]()
![]()
Komt goed uit ga zo 165 km rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
misschien zaterdag, als je tijd hebt.. ?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
komt niet goed uit. Te druk met klussen nog
![]()
![]()
graagquote:
vastbinden aan een boom in het bos en nooit meer naar omkijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:53 schreef zappa29 het volgende:
Mooi weer om even mijn Opeltje uit te laten![]()
Dat doe ik alleen als ik met vakantie gaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
vastbinden aan een boom in het bos en nooit meer naar omkijken![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:02 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik met vakantie ga![]()
dat mag danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
graag![]()
![]()
en mag ie dan ook op gas rijden?![]()
![]()
Uiteraard niet op gas. Ik rij er toch maar weinig meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
best coole auto's![]()
op gas?![]()
is ook wel nodig bij die fransozenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en voor de oldtimer..
mijne heeft zelfs speciale gaskleppen...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:34 schreef vlad het volgende:
[..]
is ook wel nodig bij die fransozen![]()
zeg, die luchtbuks van je, is die leenbaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Gewoon benzine rijeals je nou een 5.0 V8 hebt ok, maar voor die prul motoren is dat toch ni nodig?
nou, bij een 404 moet je bijvoorbeeld benzeen met loodvervanger tanken en dan 1 op 8 rijden, dat is best een dure hobby..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Gewoon benzine rijeals je nou een 5.0 V8 hebt ok, maar voor die prul motoren is dat toch ni nodig?
HTML wel, dreamweaver niet natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand verstand van HTML/Dreamweaver?
[HTML/Dreamweaver] Tabel en plaatjes probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
HTML wel, dreamweaver niet natuurlijk
dat krijg je als je met je knar in een blaadje gaat staanquote:
Neuh, er is een oude man hier die de tv/muziek knetterhard heeft staan altijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef vlad het volgende:
[..]
dat krijg je als je met je knar in een blaadje gaat staan![]()
of is dit bewaking om je te beschermen tegen alle opdringerige fans?![]()
zeker weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef vlad het volgende:
[..]
dat krijg je als je met je knar in een blaadje gaat staan![]()
of is dit bewaking om je te beschermen tegen alle opdringerige fans?![]()
Is die man niet gewoon half doof, en moet ie zijn muziek hard zetten om het te horen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, er is een oude man hier die de tv/muziek knetterhard heeft staan altijd.
Blijkbaar heeft er iemand geklaagd (terecht overigens!)
Nouja, hij heeft een gehoorapparaat, maar thuis vertikt ie het om dat ding in te doen geloof ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is die man niet gewoon half doof, en moet ie zijn muziek hard zetten om het te horen?
Meen je niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft een gehoorapparaat, maar thuis vertikt ie het om dat ding in te doen geloof ik.
Maar het staat serieus abnormaal hard af en toe.
Laatst had ie een concert aanstaan ofzo van klassieke muziek. Ik heb toen een tuinstoel gepakt en ben op zijn stoep gaan zitten met wat drinken![]()
.Maar hij begreep de hint nog steeds niet
.
Voor een Fatima is ze best OKquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Lelijk, Alexxxxx.
Hell yes babyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat Tjabbo zegt
Tuurlijk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
alex mijn schoonpapa is o.a. veldpolizei en had een jawel Lada Niva (>10 jaar terug) is daarmee de sloot ingetiefd helemaal aan puin die auto maar wel overleeft, interesse in de foto's?
Ik ook. What else is new?quote:
't is hier geen GSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wel deaud. Zeau deaud ben ik nog nooit geweest. Deaud deaud deaud.
Kerel, wat heb jij geslikt?quote:
Waar komt die agressie vandaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij moet deaud. Deaud deaud deaud.
Een fransmanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kerel, wat heb jij geslikt?
Fitness intake test doen is![]()
Uit de deaud.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar komt die agressie vandaan?
1 |
en er komt geen verstandig woord uitquote:
Op deze pagina is 36% roze en konijn!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Halloooo, jullie moeten deaud. Deaud deaud deaud.
Op deze pagina zie je maar 2 konijntjes. [PTA SC] Alfa Romeo 146 @ 1135 kg
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Halloooo, jullie moeten deaud. Deaud deaud deaud.
Op deze pagina zie je maar 2 konijntjes. [PTA SC] Alfa Romeo 146 @ 1135 kg
ze heeft er wel meer dan éénquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
een mod die doodverwensingen uit![]()
als ik blauw was geweest had je een note gehad![]()
![]()
Ik heb er al genoegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
een mod die doodverwensingen uit![]()
als ik blauw was geweest had je een note gehad![]()
![]()
en dan nog mod zijnquote:
Er is een mod bij met meer dan 100 notesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan nog mod zijn![]()
wat een topforum is fok! toch ook he![]()
Ik ben best braaf hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan nog mod zijn![]()
wat een topforum is fok! toch ook he![]()
Ook dat jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een mod bij met meer dan 100 notes
Als je veel notes hebt, spel je jezelf in de kijker. Onbekende users zuleln neit zo snel mod worden.
Even kijken, fotoboekban, algemene ban, 48 uur nieuws, ban op verzoek, nog een algemen ban, plus twee keer een week extra ivm klonen...quote:
In 3 jaar tijd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even kijken, fotoboekban, algemene ban, 48 uur nieuws, ban op verzoek, nog een algemen ban, plus twee keer een week extra ivm klonen...
Ja HEEL braaf hoor
dacht dat iedere .... mod kon wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je veel notes hebt, spel je jezelf in de kijker. Onbekende users zuleln neit zo snel mod worden.
kan ook voor fotoboeken gebanned worden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even kijken, fotoboekban, algemene ban, 48 uur nieuws, ban op verzoek, nog een algemen ban, plus twee keer een week extra ivm klonen...
Ja HEEL braaf hoor
Alsof je mod wil wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dacht dat iedere .... mod kon worden![]()
dus ik zal het wel nooit worden, tenzij er een aantal notes bijkomen![]()
Ja, maar dat doen ze haast nooit volgens mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ook voor fotoboeken gebanned worden?![]()
beide onterechtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
Jij hebt ook 2 bans gehad.
Pff, het valt best wel mee hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof je mod wil worden
Heb al genoeg gezeik aan me kop op me normale werk
Om dan als je thuis komt nog allemaal gezeik aan je kop te krijgen? naahh
Ach, de ene note die je hebt zal het goed doen als je ooit solliciteerd als PTA mod.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dacht dat iedere .... mod kon worden![]()
dus ik zal het wel nooit worden, tenzij er een aantal notes bijkomen![]()
uiteraard.quote:
maar dat is een positieve notequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, de ene note die je hebt zal het goed doen als je ooit solliciteerd als PTA mod.
de eerste was een plaatje van de sita vvan Jan Moessen die ik had gepost. Ik zga een konijnn met een wereldbol, de rest van de wereld zag goatse. Nu zou je er geen ban meer voor krijgen, de FAs zijn er eindleijk achter heo dat werkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef vlad het volgende:
[..]
uiteraard.
je werd in die positie gedwongen
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat is een positieve noteFA kijken alleen naar negatieve notes
![]()
En als we nou allemaal smsjes gaan sturen om je door de dag te helpen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben vanaf volgende week fulltime aan het werk.
En als ik er aan denk word ik al chagrijnig.
Dan word ik ontslagen vanwege het teveel kutten met mijn telefoonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En als we nou allemaal smsjes gaan sturen om je door de dag te helpen?![]()
oeh wat erg, werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben vanaf volgende week fulltime aan het werk.
En als ik er aan denk word ik al chagrijnig.
Ja hola. Ik werd dadelijk ook 40 uur in de week + mijn weekendbaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh wat erg, werken
Ik werk tussen de 60 en 80 uur in de week, bitchen dan tel ik mn FOk-vrijwilliegerswerk er nog niet eens bij op
Je bent zo lek als een mandjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan weet ej ook waarom ik het weg heb gahaald
En nu maar hopen dat niemand anders keek
ik werk op de computerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hola. Ik werd dadelijk ook 40 uur in de week + mijn weekendbaan.
En hoezo werk je 60-80 uur in de week én ben je zoveel online?.
Daar haakte ik af.quote:
Ik heb ook maar 6 notes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hedde ge doar probleme met?quote:
en nu wil je dat wij vragen of je het in wil scannen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik heb de Viva gekoopt. Geinig wel.
Ik heb geen zin om het in te scannen, maar je mag het op zich wel vragenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu wil je dat wij vragen of je het in wil scannen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik heb de Viva gekoopt. Geinig wel.
Ik zou er een opgestuurd krijgen, maar ik heb hem nog niet en was té nieuwsgierig om er niet een mee te nemen voor welgeteld één euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hun plaatsen jou ding in hun blad en als dank mag je hem kopen in de winkel?
marketingtechnisch ben je niet zo sterk, is het wel?![]()
Ieck Hau oock fan Jauw!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, is een student en VVD-er eigen.
5 cent goedkoper jeejquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef Nolius het volgende:
Benzineprijs in vrije val
Kijk, dat is nog eens goed nieuws
Ik denk dat Danny iets meer dan een kratje bier per jaar kwijt is trouwensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef lipje het volgende:
mogguh
kut traag hoere forum.
Zelfs Buzzybee is beter
Mja, de Duitse versie van dat evenement was dus afgelopen weekend op de ringquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.goodwood.co.uk/fos/
Hier wil ik nog wel keer naar toesuper om al die klassiekers te bekijken.
Wat voor scooterkneuzen/maikuuuuuls hebben dit gemaakt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
http://media.putfile.com/vroeeeem
met dank aan de MC![]()
![]()
n00b.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad en ik heb ook geen notes![]()
* Tommy_Kuklinski braaf is
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
n00b.
Ik heb nooit een ban gehad, maar wel notes
je liegtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad en ik heb ook geen notes![]()
* Tommy_Kuklinski braaf is
je liegtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
n00b.
Ik heb nooit een ban gehad, maar wel notes
Ben ik een keer gebanned dan?quote:
das alleen zo bij Mods en PTA users btwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
. En bij de meeste is het merendeel nog positief ook
Nah valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das alleen zo bij Mods en PTA users btw
Nee. En TF en ik ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat zal Tjabbo wel voor de gein gedaan hebben dan
Nee. Paal wel dacht ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef lipje het volgende:
Lexxxx kan jij DVD'tjes branden?
Ik heb m geedit. Ik dacht dat ik die van jou had gepost, maar dit was er een van ee buschauffeur hier uit de buurtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Hee, dezelfde velgen als ik heb.
Alleen dat oranje is wat minder mooi![]()
Niet stiekum eerst een verkeerde foto plaatsen, en daarna pas de goede hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Hee, dezelfde velgen als ik heb.
Alleen dat oranje is wat minder mooi![]()
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:43 schreef zappa29 het volgende:
Maar weer eens wat verhuisberichten de deur uit doen
Maar je kan ze wel uitlezen op je computer?quote:
Huis gekocht in Amersfoort. Krijg 1 September de sleutel.quote:
*pats*ik heb er hier wel 3 liggen!*pats*quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar je kan ze wel uitlezen op je computer?
In Peurac en Ijsmeis modequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*pats*ik heb er hier wel 3 liggen!*pats*
waarvan er voor zover ik weet 2 iig werken
niet/half-werkende dingen in je bezit hebben gok ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:47 schreef Fugie het volgende:
wat is ijsmeis modeBehalve dan uberaandachtgeilgedrag vertonen.
Das de ijsmeismode.. en veel aandacht nodig hebben natuurlijkquote:*pats* *pets* ik heb 3 auto's... waarvan er 2 het niet doen *pats *pets*
Tss, de Civic is niet meer..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Das de ijsmeismode.. en veel aandacht nodig hebben natuurlijk
*pats* *pets*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Das de ijsmeismode.. en veel aandacht nodig hebben natuurlijk
ik heb al mn foto's op mn harde schijf, op mn externe harde schijf en op CD.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Maar valt mee qua patserigheid hoor
Een in mijn laptop van't werk, een in deze bak en de oude die er eerst inzat
Lexxx is erger, maakt shitloads aan foto's maar heeft geen dvd-brander... maak je eigenlijk wel backups Alex?
Mädelsquote:
In origineel formaat? Met de hoeveelheid foto's die jij schiet kun je dan bijna een zolder vullen met cd'squote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al mn foto's op mn harde schijf, op mn externe harde schijf en op CD.
[herman]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, dan kan je elke post wel aandachtvragend noemen, eppo.
Jup, in origineel formaatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In origineel formaat? Met de hoeveelheid foto's die jij schiet kun je dan bijna een zolder vullen met cd's
Geniet jij ook zo intens van die stiltequote:
Je weet wat het is met die Friezen he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo intens van die stilte
Hotseklotsen in een cabrioquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Paladijn het volgende:
Lukt het wat met de filmpjes trouwens Lipje?
Ik zag Alexxx af en toe na het schakelen en een peut gas erbij aardig heen en weer schuiven, dus sommige beelden zullen er wel wat wazig uitzien
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Als tong80 een Fries is, moet ie fok wel ongelovelijk KUT vinden
en voor mij een koekje uit eigen trommelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef lipje het volgende:
[..]
@Nurnmeetgangers:
Ik ben de filmpjes op dvd aan het branden. Met voor Paladijn een kadootje
Oh ik wou je een jas geven. Maar nu vul ik het doosje wel met Frieske Oranjekoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en voor mij een koekje uit eigen trommel
je draagt een jasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik loop dus echt compleet voor lul he? Een korte broek en een winterjas
Ik heb onlangs nog wel een jas aan gehad hoor. Het was gewoon 18 gradenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
je draagt een jasIk loop al maanden zonder
jouw hoofd is ook echt een vergiet hèquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zolang geleden, dat ben ik alweer vergeten hoor
Ik moet 's ochtnds vroeg een half uur fietsen lieve schatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
je draagt een jasIk loop al maanden zonder
Ja. Morgen weer rijlesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:27 schreef lipje het volgende:
snel je homopaiertje en een Niva ritselen
met open dak, uiteraardquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:27 schreef lipje het volgende:
snel je homopapiertje en een Niva ritselen
Die isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Want dan kun je dit soort platen schieten
Waarom ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Nolius, maak jij deel 1136 even?
In het kader van 'betrek nieuwe SC posters bij de SC'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |