quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
goh het is XX gelukt om een topic te openen![]()
de wereld zijn de wonderen nog niet uit![]()
Doe er maar weer een cupje bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee dat was het geluid van het fototoestel om het moment vast te leggen ..
nee ze mogen nu ietsjes hangenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Mag het nu een cupje minder zijn?
[..]
Doe er maar weer een cupje bij![]()
Dan moet het tussen sterretjes staanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee dat was het geluid van het fototoestel om het moment vast te leggen ..
Theezakje ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee ze mogen nu ietsjes hangen![]()
Wie zegt dat ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan moet het tussen sterretjes staanLike this!
*klik*![]()
-klik-
wat als dat nauwlijks kanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Van je kont ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
wat als dat nauwlijks kan![]()
SHIT; WAAR moet ik het dan van hebben!![]()
Van mijn IQ, owwwwww dan komt het wel goed![]()
Bob Marley!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Theezakje ...
[/Bob Marley]
[..]
Wie zegt dat ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:
quote:
*proest!*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
- kuch-
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Me tietjes mogen moeten ietsje hangen!
-Aquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te klein bestaat niet ..
Dan heten het namelijk geen tieten meer ..
Negatieve cupmaat ..
dat is gewoon een kwestie van de borstkast een beetje naar binnen meppenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te klein bestaat niet ..
Dan heten het namelijk geen tieten meer ..
Negatieve cupmaat ..
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.quote:
Je bent 17 toch.... bijna 18quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand nog leuke muziek?
Koffie tijd he!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.![]()
Huh ? Voor jou is het toch altijd tietentijd ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.![]()
2x 8 is ook 16 ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent 17 toch.... bijna 18![]()
Dan ben je te oud voor Jody Bernal![]()
![]()
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Als ik me aan iemand kan ergeren is het hem welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat je het een beetje kent hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Youp het volgende:
de gespreksstof is zoals altijd weer aardig op niveau
Ik heb het niet gezien maar kan me er nu wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Youp het volgende:
[..]
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?
"ja ik heb niks meegenomen, buiten 50paar kledingstukken dan.. ik dacht dat de redactie wel voor spulletjes zou zorgen"
geen slaapzak bij zich geen matje bij zich helemaal niks... alleen maar kleding en opmaak artikelenja zo ga je survivalen... met zo iemand moet je de oorlog winnen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Huh ? Voor jou is het toch altijd tietentijd ?
Met 50 paar kledingstukken kan je anders een behoorlijk bed maken!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Youp het volgende:
[..]
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?
"ja ik heb niks meegenomen, buiten 50paar kledingstukken dan.. ik dacht dat de redactie wel voor spulletjes zou zorgen"
geen slaapzak bij zich geen matje bij zich helemaal niks... alleen maar kleding en opmaak artikelenja zo ga je survivalen... met zo iemand moet je de oorlog winnen
Kijk!, die is verstandigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich maar eens met wat andere zaken bezighouden![]()
waar dat dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
WaaromKoffie hoort in de schijf van 5!
![]()
Dan luister je de verkeerde nummers ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef -XX- het volgende:
Ik luister nu Bob marley! !![]()
![]()
Daarvan krijg je geheid zin om uit te gaanEhh...Niet
![]()
stel je voor ze worden viesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met 50 paar kledingstukken kan je anders een behoorlijk bed maken!![]()
Want?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
WaaromKoffie hoort in de schijf van 5!
![]()
Ik ga mij vanavond met de 2e schijf bezigen ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Youp het volgende:
[..]
waar dat dan?
ik kom niet verder dan:
1 frikandellen
2 shoarma
3 friet
4 bier
5 pizza
Red red wine is wel oke.. maar toch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan luister je de verkeerde nummers ..
Jammin' 12" mix pwnt grote tijd ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga mij vanavond met de 2e schijf bezigen ..![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Youp het volgende:
[..]
waar dat dan?
ik kom niet verder dan:
1 frikandellen
2 shoarma
3 friet
4 bier
5 pizza
Dat is geen Bob Marley, muts ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Red red wine is wel oke.. maar toch!
De reggae muziek van tegenwoordig is stuk beter![]()
Zaterdag naar een reggae party
![]()
Ik combineer schijf 1 en 3 ook regelmatig met elkaar ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]zo hoort het...
soms combineer ik schijf 2 en 5 ook wel, dan krijg je een pizza met shoarma
ik combineer dan 1, 3 en 4quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik combineer schijf 1 en 3 ook regelmatig met elkaar ..Ik mis alleen de schijf van Mayo ...
Ow, dat is zeker weten wel Bob marley !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is geen Bob Marley, muts ..
Dat is UB40 ... Die zuigen wel ja .. !![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik combineer dan 1, 3 en 4
mayo en andere sauzen zijn randproducten
ik zie wel dat ik BBQ vergeten ben
Dan rijmt het niet meer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik combineer dan 1, 3 en 4
mayo en andere sauzen zijn randproducten
ik zie wel dat ik BBQ vergeten ben
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ow, dat is zeker weten wel Bob marley !![]()
quote:Nota Bene: Note that this song was not a Bob Marley song. P2P apps make it seem like it is.
Royal with cheesequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
"Hamburgers! The cornerstone of any nutricious breakfast .. "
[afbeelding]
Bob marley!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]No friggin' way .. Hier staat namelijk het bewijs ..
[..]
![]()
Pulp Fictionquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
"Hamburgers! The cornerstone of any nutricious breakfast .. "
[afbeelding]
Zucht meid wat quote ik nou net voor je ... Het is absoluut GEEN Bob Marley nummer ..quote:
Ik heb altijd gedacht dat dat bob marley was!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zucht meid wat quote ik nou net voor je ... Het is absoluut GEEN Bob Marley nummer ..
Doe je huiswerk, die spamfilled-popupneuqende-lyrics sites zijn niet betrouwbaar ... Als iemand denkt dat het een Bob Marley nummer is submit die de tekst onder zijn naam, niemand die dat controleert ...![]()
nu niet gaan huilen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat dat bob marley was!!!!!!!!!!!!!!
oh, nou dan kom maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Huilen![]()
!
Ik heb dat al een maand niet gedaan![]()
![]()
![]()
Tis al goed meid .. Als je maar niet meer vergeet dat het UB40 is ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
En ofquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tis al goed meid .. Als je maar niet meer vergeet dat het UB40 is ..
dordt heeft zowaar ook wat zonquote:
hier komt de zon ook door... maarja daar koop ik niks voor want over een paar uurtjes gaat het weer regenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Makster het volgende:
[..]
dordt heeft zowaar ook wat zon
Maar het blijft, puur relatief gezien, gewoon helemaal grafteffus kut!
Alkmaar ookquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef Youp het volgende:
laat ik nou net vrijdag op vakantie gaan naar zeeland
quote:
Anders ga je nu ff werken lamzakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef ikookhier het volgende:
Zo ook nog rijden in de zon, kreeg net al een telefoontje dat ik zondag nacht mag werken
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft -XX-'s wachtwoord eigenlijk? Ik geloof er niks van dat ze dit topic zelf heeft gemaakt
Vakantie heet zo ietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ga je nu ff werken lamzak![]()
Ik wil ook rijden, maarja, maarja, maarja........
Je werkt in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In Amsterdam ook al een tijdje ...
ja nouja, van de zomer (want ik vind het geen zomer meer nu) ben ik nog een dagje naar zeeland geweest lekker in de zon aan het strand liggen toen het 35 graden was, heerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat ik dacht![]()
Maarja Zeeland, dan vraag je er ook om heh![]()
![]()
![]()
Nee hoor Joeperdepoep, dat de zon u wel mag bevallen!![]()
En hier in Alkmaar ... wacht. Verrek. De zon schijnt, tijd voor een kort ritje!quote:
Daarom vragen we jouw niet meer om te denkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dacht al dat er mensen in de war waren, hier nu ook volop zon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:11 schreef Roderick2085 het volgende:
hier is het zelfs gewoon lekker warm
Wat een heerlijke film.quote:
Wolf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef dunc het volgende:
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
[afbeelding]
Bij bol was ie iets van 8 euro maar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef bvvt het volgende:
Heeerlijke film. Moet em ook nog op DVD halen.
Ik heeft 'm op DVD .. Topfilm ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef bvvt het volgende:
Heeerlijke film. Moet em ook nog op DVD halen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heeft 'm op DVD .. Topfilm ..
[afbeelding]
"Did you see that gun he fired at us? It was bigger than him!"
Saaie kutstudie idd ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
Lees dat kratjuh Accountancy gaat doen. Ik ben dit jaar dus gestopt met Bedrijfseconomie/AccountanyZou me nog liever anaal laten uitwonen door een familie negers dan dat ik nog een keer zon saaie kutstudie moest doen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
Lees dat kratjuh Accountancy gaat doen. Ik ben dit jaar dus gestopt met Bedrijfseconomie/AccountanyZou me nog liever anaal laten uitwonen door een familie negers dan dat ik nog een keer zon saaie kutstudie moest doen
Het enige dat saaier is dan die studie is het werk wat je er mee kan doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Saaie kutstudie idd ..
Ik doe het niet voor de studie, ik doe het voor het werk dat ik ermee wil gaan doen ..
3 jaartjes doorbijten ..
Zelfde gedachte gang als mij (alhoewel ik mijn studie wel interessant vind..denkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Saaie kutstudie idd ..
Ik doe het niet voor de studie, ik doe het voor het werk dat ik ermee wil gaan doen ..
3 jaartjes doorbijten ..
Ik spreek jou nog wel een keer als ik afgestudeerd ben ..quote:
Valt reuze meeeeeeee denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het enige dat saaier is dan die studie is het werk wat je er mee kan doen
Ook dat .. En met een HBO Accountancy op zak kun je hele verschillende functies bekleden, ook de niet-saaie dingen ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Valt reuze meeeeeeee denk ik
Administratief achtig werk kan in alle branches zijn, dat is dus heel verschillend!![]()
Nee joh, had em wel kunnen halen maar heb gewoon te weinig motivatie voor dat soort gedoequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef -XX- het volgende:
Bazziek is vast bang dat jij die studie wel gaat halen!!
![]()
Moet je zo'n orrientatie cursus van 6 weken doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik volgend jaar ga doen![]()
Ken hetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, had em wel kunnen halen maar heb gewoon te weinig motivatie voor dat soort gedoe
Matennaaier c.q pispaal c.q agent worden toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik volgend jaar ga doen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Matennaaier c.q pispaal c.q verkeersagent worden toch?
Tja maar die selectie duur kenkerlangquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Matennaaier c.q pispaal c.q agent worden toch?
ze moeten er wel zeker van zijn of je wel kansloos genoeg bent natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja maar die selectie duur kenkerlang
Je moet in ieder geval je motivatie niet laten wegpraten door iemand als Bazziekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef kratjuh het volgende:
Tja hoe dan ook, ik ben allang blij dat ik een studie gevonden heb waar ik zelf ook enthousiast over ben ... Dat was met m'n vorige studies absoluut niet zo .. Hopelijk blijft die motivatie de komende jaren, ik kies er tenslotte zelf voor om een HBO studie te doen ..
Dan moet je ook nog uithoudingsvermoging testen enzo doen tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja maar die selectie duur kenkerlang
Niet iedereen is een onzeker schoolmeisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval je motivatie niet laten wegpraten door iemand als Bazziek!
misselijk volk jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 64]
Dit soort mensen moeten ze dus gewoon geen rijbewijs geven.
Scheldt er even verrot namens mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 64]
Dit soort mensen moeten ze dus gewoon geen rijbewijs geven.
quote:Een militair gestationeerd in Afghanistan ontving een brief van zijn vriendin thuis. In de brief stond geschreven:
Lieve Henk,
Ik wil je zeggen dat ik onze relatie bij deze beëindig.
De afstand is voor mij gewoon te groot geworden.
Ik moet je ook bekennen dat ik je al twee maal bedrogen heb met een ander sinds je weg bent gegaan uit Nederland voor je missie. Ik vind dat niet eerlijk voor ons allebei en daarom maak ik het uit.
Wil je mij alsjeblieft mijn foto die ik je heb gestuurd terug sturen?
Liefs,
Linda.
De soldaat kreeg een pijnlijk liefdesverdriet en vroeg aan al zijn medesoldaten of ze nog foto’s hadden die ze konden missen. Het maakte niet uit wie er op stond, of het nou vriendinnen, zusters, ex-vriendinnen, nichten, tantes, enz.. waren. Henk zocht de mooiste foto’s die hij van zijn medesoldaten had gehad er tussenuit, en voegde deze allemaal in de envelop, bij de foto van Linda waar zij om had gevraagd.
Het waren er 57 om precies te zijn.
Henk deed er een briefje bij waarop stond:
Lieve Linda,
Ik kan me niet meer herinneren hoe je er uit zag. Pak alsjeblieft jouw foto uit de stapel en stuur de rest maar weer terug aan mij.
Veel geluk verder.
Henk
quote:Ik was gelukkig...
Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar een relatie,
dus besloten we te gaan trouwen.M'n ouders hielpen me op
elke manier die ze maar konden bedenken, m'n vrienden
hadden me aangemoedigd en m'n vriendin?? Ze was echt
een droom!!
Er was alleen één ding waar ik me ongerust over maakte,
héél ongerust eigenlijk en dat ene ding was haar jongere zusje..
Mijn aanstaande schoonzusje was 18 jaar, mooi blond, droeg
superkorte minirokken en laag uitgesneden truitjes..
Ze bukte regelmatig wanneer ze in m'n buurt was en ik zag
dan haar string... Volgens mij deed ze het expres, want ze
deed het nooit als ze bij iemand anders stond.
Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even
wou langskomen om de uitnodigingen te bekijken. Ze was
alleen toen ik daar aan kwam. Ze fluisterde tegen me dat ik
binnenkort getrouwd zou zijn en dat ze gevoelens en verlangens
voor me had waar ze niet overheen kon komen en eigenlijk
ook niet overheen wou komen. Ze zei tegen me dat ze één keer
de liefde wou bedrijven met me voordat ik was getrouwd met
haar zus en de rest van m'n leven met haar zus was verbonden.
Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer uit m'n keel.
Ze zei: ik ga naar boven, naar m'n slaapkamer en als je ermee wilt
doorgaan kom dan maar naar boven en pak me. Ik was verbaasd
en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze naar boven liep.
Toen ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide
die van de trap naar beneden naar mij toe. Ik bleef nog even daar
staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de voordeur.
Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik liep rechtstreeks naar
mijn Blade toe.
M'n aanstaande schoonvader stond buiten. Met tranen in zijn ogen
gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg blij dat je geslaagd bent
voor onze kleine test. We konden ons geen betere man voorstellen
voor onze dochter. Welkom in de familie!!"
De moraal van dit verhaal is:
"Bewaar altijd je condooms onder je zadel”
quote:Een vrouw schrijft aan haar echtgenoot:
Lieve man,
Ik schrijf je deze brief om je te vertellen dat ik je voor altijd verlaat.
Ruim zeven jaar ben ik een goede vrouw voor jou geweest
En ik heb niets dat dit bewijst.
De laatste twee weken zijn een hel geweest.
Je baas belde vanmiddag om me te vertellen dat jij vandaag
ontslag genomen hebt en dat was voor mij de laatste druppel.
Vorige week kwam je thuis en merkte niet dat ik mijn nagels
had laten doen en naar de kapper was geweest.
Ik kookte je favoriete eten, varkenskotelletjes met wortelen
en had voor de gelegenheid een splinternieuwe négligeetje aangetrokken.
Je kwam thuis, slokte je eten binnen in twee minuten en ging
voor de tv zitten om direct na de match in slaap te vallen.
Je vertelt me nooit meer dat je van me houdt, je knuffelt of
kust me ook niet meer.
Ofwel ben je mij aan het bedriegen ofwel hou je niet meer van mij.
Wat ook de reden is,
ik ben weg!
PS: Als je me wil zoeken, vergeet het.
Jouw BROER en ik gaan samen in Spanje wonen!
Nog een leuk leven gewenst!
Getekend: Je Ex-vrouw...
Toen ze in Zaventem op het vliegtuig zat te wachten,
werd haar naam afgeroepen.
Bij de balie van de luchtvaartmaatschappij werd haar een brief overhandigd,
die speciaal door een koerier gebracht was.
In de brief stond het volgende:
Beste ex-vrouw,
Niets heeft mij vandaag meer plezier gedaan dan jouw brief te ontvangen.
Het is waar dat jij en ik al zeven jaar getrouwd zijn,
maar een "goede vrouw" is toch iets anders dan wat jij bent geweest.
Ik kijk constant naar het sportkanaal om je eeuwig gezeur niet te horen.
Helaas werkt het niet.
Ik had wel degelijk gezien dat je haar er af was vorige week,
het eerste wat in mij opkwam was te zeggen dat je "er als een man" uitzag!
Mijn moeder heeft mij altijd geleerd niets te zeggen als je niets positiefs te vertellen hebt.
Toen je mijn favoriete eten klaarmaakte,
Heb je mij waarschijnlijk verward met MIJN BROER,
Omdat ik al zeven jaar geleden gestopt ben met varkensvlees te eten.
Ik ging vroeg naar bed omdat ik gezien had dat het
prijskaartje nog aan je negligé hing.
Ik hoopte ook maar dat het puur toeval was
dat mijn broer die morgen vijftig euro van mij geleend had
en dat jouw negligeetje 49,95 euro kostte.
Nochtans, ondanks dit alles hield ik nog van je
En hoopte ik dat we het terug goed konden maken.
Toen ik vanmorgen echter vernam dat ik de lotto
van twaalf miljoen euro gewonnen had,
heb ik ontslag genomen en ben
twee tickets voor de Bahamas gaan kopen.
Toen ik thuis kwam was je echter weg en vond ik je brief.
Alles heeft zijn oorzaak, denk ik.
Ik hoop dat je het leven zal kunnen leiden dat je altijd wilde.
Mijn advocaat zegt me, nadat hij jouw brief gelezen had,
dat ik geen cent met je hoef delen.
Dus het ga je verder goed.
PS. Ik weet niet of ik het je ooit verteld heb,
maar mijn broer Karel werd oorspronkelijk als "Carla" geboren.
Ik hoop dat dit geen probleem zal zijn.
Getekend :
STINKEND RIJK en SINGLE !!!!
MMF lurkertquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Scheldt er even verrot namens mij![]()
Even om je humeur te verbeteren na zo een walgelijk persoon tegen te zijn gekomen...
[..]
[..]
[..]
Ah okquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Uit het Fireblade 1000RR topicIk kom niet op MMF
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Youp het volgende:
ik ga m'n gele fiets nog eens uitlaten, ik heb een circuitje uitgezet in mn hoofd hier in de buurt
mmfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Uit het Fireblade 1000RR topicIk kom niet op MMF
Have funquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Youp het volgende:
ik ga m'n gele fiets nog eens uitlaten, ik heb een circuitje uitgezet in mn hoofd hier in de buurt
Tja, die nakeds sturen natuurlijk ook voor geen meterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
http://www.tfl.gov.uk/streets/roadsafety-p2w-video.shtml
VoorlichtingsfilmpjeIn FireFox werkt ie vogges mij niet
Heeftie nog geluk, die rode zijn sneller ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, die nakeds sturen natuurlijk ook voor geen meter
Klopt - alleen met IEquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
nog een voorlichtings filmpjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nog een voorlichtings filmpje
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
is al een heel oud filmpje jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:52 schreef dunc het volgende:
Mja, fijn rijden, zat bijna achterop een auto met fietsenrek, de knipperlichten van t rek zaten verkeerd om aangesloten![]()
Maar ik leef nog
![]()
Pft, ik zag mn soes al in z'n fietsenrek hangen, en ik in de koffer op t dakquote:
Scheelt wel benzinequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef dunc het volgende:
[..]
Pft, ik zag mn soes al in z'n fietsenrek hangen, en ik in de koffer op t dak![]()
Ik denk dat het zo'n probeerseltje is van Piet Paulusmaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef dunc het volgende:
[..]
Pft, ik zag mn soes al in z'n fietsenrek hangen, en ik in de koffer op t dak![]()
Edit:
Errr, waar komt dat onweer in ene vandaan!?
Waar hebje die gehaald????????quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:ook nog ff een rondje gereden...
speigelend vizier gescoort![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:05 schreef dunc het volgende:
Stik, gedachtengang:Hmm, onweer... Verrek.. en regen
- tijd verstrijkt -Shit, m'n was hangt buiten ![]()
Dat is nu zeiknat![]()
Dat is nu zeiknat![]()
Bekijk het van de positieve kant, je hoefd het voorlopig niet binnen te halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:05 schreef dunc het volgende:
Dat is nu zeiknat![]()
Dat is nu zeiknat![]()
quote:
sja.... moet vanavond ff andere batterijen zoeken denk ikquote:
Shht dat is Hiesjams WIPquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:18 schreef koffiekoekje het volgende:
whehehe![]()
![]()
180cc promo song ofzo...![]()
En nog de verkeerde neemt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Een gast in klaagbaak was gezakt voor zijn auto theorie, hij had dan ook slechts 10 uur de tijd gehad om te lerenZal er wel een zijn die ook een routebeschrijving naar het toilet nodig heeft
Onderweg wel wat regen gehad,maar niet veel of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef -XX- het volgende:
Die zijn hier gevallen ook!
Onweer, niet zo'n beetje ook!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Watch your words [afbeelding]
Sinds kort hoort Rib-i er ook bij dus phe4r us [afbeelding]
Ik zei nog zo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef dunc het volgende:
Godverdomme, nu weer zon. Tijd om de was weer buiten te hangen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, je hoefd het voorlopig niet binnen te halen.
Is niet erg hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef dunc het volgende:
[..]
Luisteren is nooit mn sterkste kant geweest![]()
Yeah!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Watch your words [afbeelding]
Sinds kort hoort Rib-i er ook bij dus phe4r us [afbeelding]
Pfrlt, dat filmpje is ouder dan m'n motorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=dUTZvdgr42U&search=fish+cold+ads
En uit welk jaar is die dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef dunc het volgende:
[..]
Pfrlt, dat filmpje is ouder dan m'n motor![]()
er zijn 2 of 3 boxenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Ik wilde net de Box van Quentin Tarantino bestellen bij BOL, zit "Pulp Fiction" er niet bijWel reservoir dogs
![]()
het filmpje is iig ouder dan mijn motorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En uit welk jaar is die dan?
Check een "3 voor ¤15,-" rek bij de free record shop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Ik wilde net de Box van Quentin Tarantino bestellen bij BOL, zit "Pulp Fiction" er niet bijWel reservoir dogs
![]()
humm... er is wel meer ouder dan 2004, wat ik nog niet kenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Youp het volgende:
[..]
het filmpje is iig ouder dan mijn motor
2004
Idd, ik zie het staan. Zit nu te kijken of ik niet gewoon 3 films bestelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef Youp het volgende:
[..]
er zijn 2 of 3 boxen'n neef van me heeft er 2 en in 1 van de 2 zit wel degelijk pulp fiction
dat geloof ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm... er is wel meer ouder dan 2004, wat ik nog niet ken
UGHE UGHEquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Idd, ik zie het staan. Zit nu te kijken of ik niet gewoon 3 films bestel![]()
aha... de dvd shop is weer onlinequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
UGHE UGHE![]()
* klikt muis, binnen halen ja/nee ?
[me= heeft ja gekliktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i] start MSN op[/me]
- Klik "ja"
Nee gaat over de TT of Rib uit 1994quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, zitten jullie weer pr0n te bestellen ?
idd, beetje vreemdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja toch, ene keer pakt hij hem zonder haakje andere keer weer niet.![]()
nee hoor, de machine's draaien op volle toerenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Rib-i het volgende:
FOK! MC in slaap gevallen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee hoor, de machine's draaien op volle toeren![]()
hoeveel heb je er besteld dan ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik weet alleen niet of ik een spindel of doosjes erbij krijg
Meestal koop ik een spindel en net kwam ik heel toevallig die jongen tegen uit de winkel tegen dus ik zei tegen hem dat hij voor mij morgen maar lege DVD-s mee moest nemen (hij woont bij mij in de straat). Dus het is een verassingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hoeveel heb je er besteld dan ?
per 10/25 zitten ze meestal in zo'n tonnetje en bij 100 op een spindel
ik moet die nog omzetten van tv opname naar dvd omdat die show nog niet op dvd is uitgebracht. hij is wel lachu hoorquote:
Is goeie show ja ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik moet die nog omzetten van tv opname naar dvd omdat die show nog niet op dvd is uitgebracht. hij is wel lachu hoor
Hedde gij op de havo gezeten of zo ?
![]()
Die van de Havo is TM1 die is niet op dvd TM2 3 en 4 is wel op dvdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is goeie show ja ..
Weet ff nie meer welke deze nou in zat, ik heb de originele dvd van z'n nieuwste (TM4) ... De rest alleen slechte tv-rips ..
Ik oordeel niet over mensen, maar dan moeten ze wel normaal doen ...
Iedereen heeft z'n positieve en negatieve pluspunten ..
Karakter is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kenneh ..![]()
Heb jij Hedde gij 2 en 3 ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die van de Havo is TM1 die is niet op dvd TM2 3 en 4 is wel op dvd
* kijkt naar rechts![]()
Alles gaat hier gemoedelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die van de Havo is TM1 die is niet op dvd TM2 3 en 4 is wel op dvd
* kijkt naar rechts![]()
Als je dan toch bezig bent, pak "Hard candy" dan even mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
aha... de dvd shop is weer online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
donequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, pak "
Oef! Niet hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef Youp het volgende:
biertje?
dat ze morgen de kleuren van de kauwgum aangenomen heeft vanwegen de vooroorlogse kleurstoffen uit tschernobylquote:
Aan de andere kant, goed die spieren trainen, kan altijd van pas komen in de toekomstquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
dat ze morgen de kleuren van de kauwgum aangenomen heeft vanwegen de vooroorlogse kleurstoffen uit tschernobyl
Niet iedereen gebruikt nog kinderkauwgomquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
dat ze morgen de kleuren van de kauwgum aangenomen heeft vanwegen de vooroorlogse kleurstoffen uit tschernobyl
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt, toch?![]()
Sleep well!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] laat jullie alleen [afbeelding
[..]
Aan de andere kant, goed die spieren trainen, kan altijd van pas komen in de toekomst![]()
kan ze 'm dr af bijten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] laat jullie alleen [afbeelding
[..]
Aan de andere kant, goed die spieren trainen, kan altijd van pas komen in de toekomst![]()
nee, maar wel aldi kauwgumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt nog kinderkauwgom![]()
nog nergens over, maar dat kan nog komen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Bijten? Kauwen?![]()
![]()
Waar gaat dit toch allemaal over?![]()
hallo, daar douwt sowieso niemand 'm inquote:
de uitzondering bevestigd de regelquote:
12 december heb ik mijn rijbewijs!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo, daar douwt sowieso niemand 'm in
[..]
de uitzondering bevestigd de regel
maar de meeste fokMCers zijn in bezit van een rijbewijs A en daar moet je minimaal 18 voor zijn
Even niet hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef Crashcat het volgende:
Leer en een zweep... toe maar
Paardrijbewijs jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Misschien behaal je zo wel sneller je rijbewijs.![]()
mooie datumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
12 december heb ik mijn rijbewijs!!!!!!!!!!!![]()
Owja2007!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef Youp het volgende:
stelletje gekken,
quote:ik heb ineens erg veel zin om een tukje te gaan doen...
en dat ga ik dan ook maar doen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef Youp het volgende:
stelletje gekken, ik heb ineens erg veel zin om een tukje te gaan doen...
en dat ga ik dan ook maar doen![]()
Ja zoiets. Als je je meer dan 2 dagen geleden al hebt voorgesteld graag opnieuw doen aangezien mijn geheugen niet zo ver strektquote:
Ah okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
niks. checkte alleen ff of nolius gelijk had.
Ben alweer weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |