quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
goh het is XX gelukt om een topic te openen![]()
de wereld zijn de wonderen nog niet uit![]()
Doe er maar weer een cupje bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee dat was het geluid van het fototoestel om het moment vast te leggen ..
nee ze mogen nu ietsjes hangenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Mag het nu een cupje minder zijn?
[..]
Doe er maar weer een cupje bij![]()
Dan moet het tussen sterretjes staanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee dat was het geluid van het fototoestel om het moment vast te leggen ..
Theezakje ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee ze mogen nu ietsjes hangen![]()
Wie zegt dat ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan moet het tussen sterretjes staanLike this!
*klik*![]()
-klik-
wat als dat nauwlijks kanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Van je kont ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
wat als dat nauwlijks kan![]()
SHIT; WAAR moet ik het dan van hebben!![]()
Van mijn IQ, owwwwww dan komt het wel goed![]()
Bob Marley!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Theezakje ...
[/Bob Marley]
[..]
Wie zegt dat ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:
quote:
*proest!*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
- kuch-
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Me tietjes mogen moeten ietsje hangen!
-Aquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te klein bestaat niet ..
Dan heten het namelijk geen tieten meer ..
Negatieve cupmaat ..
dat is gewoon een kwestie van de borstkast een beetje naar binnen meppenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Te klein bestaat niet ..
Dan heten het namelijk geen tieten meer ..
Negatieve cupmaat ..
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.quote:
Je bent 17 toch.... bijna 18quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand nog leuke muziek?
Koffie tijd he!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.![]()
Huh ? Voor jou is het toch altijd tietentijd ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me nog over het topic, het is voor mij nog geen tietentijd.![]()
2x 8 is ook 16 ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent 17 toch.... bijna 18![]()
Dan ben je te oud voor Jody Bernal![]()
![]()
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Als ik me aan iemand kan ergeren is het hem welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat je het een beetje kent hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Youp het volgende:
de gespreksstof is zoals altijd weer aardig op niveau
Ik heb het niet gezien maar kan me er nu wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Youp het volgende:
[..]
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?
"ja ik heb niks meegenomen, buiten 50paar kledingstukken dan.. ik dacht dat de redactie wel voor spulletjes zou zorgen"
geen slaapzak bij zich geen matje bij zich helemaal niks... alleen maar kleding en opmaak artikelenja zo ga je survivalen... met zo iemand moet je de oorlog winnen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Huh ? Voor jou is het toch altijd tietentijd ?
Met 50 paar kledingstukken kan je anders een behoorlijk bed maken!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Youp het volgende:
[..]
heb je die pauper gezien op bobo's in de bush?
"ja ik heb niks meegenomen, buiten 50paar kledingstukken dan.. ik dacht dat de redactie wel voor spulletjes zou zorgen"
geen slaapzak bij zich geen matje bij zich helemaal niks... alleen maar kleding en opmaak artikelenja zo ga je survivalen... met zo iemand moet je de oorlog winnen
Kijk!, die is verstandigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich maar eens met wat andere zaken bezighouden![]()
waar dat dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
WaaromKoffie hoort in de schijf van 5!
![]()
Dan luister je de verkeerde nummers ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef -XX- het volgende:
Ik luister nu Bob marley! !![]()
![]()
Daarvan krijg je geheid zin om uit te gaanEhh...Niet
![]()
stel je voor ze worden viesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met 50 paar kledingstukken kan je anders een behoorlijk bed maken!![]()
Want?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
WaaromKoffie hoort in de schijf van 5!
![]()
Ik ga mij vanavond met de 2e schijf bezigen ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Youp het volgende:
[..]
waar dat dan?
ik kom niet verder dan:
1 frikandellen
2 shoarma
3 friet
4 bier
5 pizza
Red red wine is wel oke.. maar toch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan luister je de verkeerde nummers ..
Jammin' 12" mix pwnt grote tijd ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga mij vanavond met de 2e schijf bezigen ..![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Youp het volgende:
[..]
waar dat dan?
ik kom niet verder dan:
1 frikandellen
2 shoarma
3 friet
4 bier
5 pizza
Dat is geen Bob Marley, muts ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Red red wine is wel oke.. maar toch!
De reggae muziek van tegenwoordig is stuk beter![]()
Zaterdag naar een reggae party
![]()
Ik combineer schijf 1 en 3 ook regelmatig met elkaar ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]zo hoort het...
soms combineer ik schijf 2 en 5 ook wel, dan krijg je een pizza met shoarma
ik combineer dan 1, 3 en 4quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik combineer schijf 1 en 3 ook regelmatig met elkaar ..Ik mis alleen de schijf van Mayo ...
Ow, dat is zeker weten wel Bob marley !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is geen Bob Marley, muts ..
Dat is UB40 ... Die zuigen wel ja .. !![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik combineer dan 1, 3 en 4
mayo en andere sauzen zijn randproducten
ik zie wel dat ik BBQ vergeten ben
Dan rijmt het niet meer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik combineer dan 1, 3 en 4
mayo en andere sauzen zijn randproducten
ik zie wel dat ik BBQ vergeten ben
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ow, dat is zeker weten wel Bob marley !![]()
quote:Nota Bene: Note that this song was not a Bob Marley song. P2P apps make it seem like it is.
Royal with cheesequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
"Hamburgers! The cornerstone of any nutricious breakfast .. "
[afbeelding]
Bob marley!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]No friggin' way .. Hier staat namelijk het bewijs ..
[..]
![]()
Pulp Fictionquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
"Hamburgers! The cornerstone of any nutricious breakfast .. "
[afbeelding]
Zucht meid wat quote ik nou net voor je ... Het is absoluut GEEN Bob Marley nummer ..quote:
Ik heb altijd gedacht dat dat bob marley was!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zucht meid wat quote ik nou net voor je ... Het is absoluut GEEN Bob Marley nummer ..
Doe je huiswerk, die spamfilled-popupneuqende-lyrics sites zijn niet betrouwbaar ... Als iemand denkt dat het een Bob Marley nummer is submit die de tekst onder zijn naam, niemand die dat controleert ...![]()
nu niet gaan huilen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat dat bob marley was!!!!!!!!!!!!!!
oh, nou dan kom maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Huilen![]()
!
Ik heb dat al een maand niet gedaan![]()
![]()
![]()
Tis al goed meid .. Als je maar niet meer vergeet dat het UB40 is ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
En ofquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tis al goed meid .. Als je maar niet meer vergeet dat het UB40 is ..
dordt heeft zowaar ook wat zonquote:
hier komt de zon ook door... maarja daar koop ik niks voor want over een paar uurtjes gaat het weer regenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Makster het volgende:
[..]
dordt heeft zowaar ook wat zon
Maar het blijft, puur relatief gezien, gewoon helemaal grafteffus kut!
Alkmaar ookquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef Youp het volgende:
laat ik nou net vrijdag op vakantie gaan naar zeeland
quote:
Anders ga je nu ff werken lamzakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef ikookhier het volgende:
Zo ook nog rijden in de zon, kreeg net al een telefoontje dat ik zondag nacht mag werken
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft -XX-'s wachtwoord eigenlijk? Ik geloof er niks van dat ze dit topic zelf heeft gemaakt
Vakantie heet zo ietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ga je nu ff werken lamzak![]()
Ik wil ook rijden, maarja, maarja, maarja........
Je werkt in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In Amsterdam ook al een tijdje ...
ja nouja, van de zomer (want ik vind het geen zomer meer nu) ben ik nog een dagje naar zeeland geweest lekker in de zon aan het strand liggen toen het 35 graden was, heerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat ik dacht![]()
Maarja Zeeland, dan vraag je er ook om heh![]()
![]()
![]()
Nee hoor Joeperdepoep, dat de zon u wel mag bevallen!![]()
En hier in Alkmaar ... wacht. Verrek. De zon schijnt, tijd voor een kort ritje!quote:
Daarom vragen we jouw niet meer om te denkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |