Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tuurlijk, de fertilizer!. Die hond weet ik nog wel, denk ik. Je moest je ergens achter verstoppen en iets ver weg gooien (eten? Met slaapmiddel erin - of is dat Quest for Glory 3?) om hem af te leiden? Of denk ik verkeerd
Ben naar het nummer aan het luisteren. Klink vagelijks bekend, maar de 20 Eurocent-munt wilt nog niet vallen
Die vermijdt ik dan ook als de pestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ze hebben nog wel een gast-optreden gehad bij De Kast....
Waarom was ik er toen niet? Ik had dit zo gewetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Munchkin = Happelaar
Heb ik in een eerder topic al gevraagd:
[afbeelding]
Shit, ja. It's coming back to me nowquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillen
Deeltje 4 komt eraanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Shit, ja. It's coming back to me now. En dat slaapmiddel is idd Broken Sword - geniale serie ook
De groep heeft inderdaad muziek geschreven voor een Paul Verhoeven-film.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit klint mij ook vaag bekend is het niet uit een of andere film?
W00tness! Ik dacht dat 3 het laatste deel wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deeltje 4 komt eraan. Net als een nieuwe Sam & Max
Nee. Enkelvoud. En zonder lidwoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:12 schreef Asmodian het volgende:
De Kayaks?
En dus is haar voornaam?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
ja, je dochter heet toch Daphne A. F.?
Da's de groep, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
Kayak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |