Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tuurlijk, de fertilizer!. Die hond weet ik nog wel, denk ik. Je moest je ergens achter verstoppen en iets ver weg gooien (eten? Met slaapmiddel erin - of is dat Quest for Glory 3?) om hem af te leiden? Of denk ik verkeerd
Ben naar het nummer aan het luisteren. Klink vagelijks bekend, maar de 20 Eurocent-munt wilt nog niet vallen
Die vermijdt ik dan ook als de pestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ze hebben nog wel een gast-optreden gehad bij De Kast....
Waarom was ik er toen niet? Ik had dit zo gewetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Munchkin = Happelaar
Heb ik in een eerder topic al gevraagd:
[afbeelding]
Shit, ja. It's coming back to me nowquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillen
Deeltje 4 komt eraanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Shit, ja. It's coming back to me now. En dat slaapmiddel is idd Broken Sword - geniale serie ook
De groep heeft inderdaad muziek geschreven voor een Paul Verhoeven-film.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit klint mij ook vaag bekend is het niet uit een of andere film?
W00tness! Ik dacht dat 3 het laatste deel wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deeltje 4 komt eraan. Net als een nieuwe Sam & Max
Nee. Enkelvoud. En zonder lidwoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:12 schreef Asmodian het volgende:
De Kayaks?
En dus is haar voornaam?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
ja, je dochter heet toch Daphne A. F.?
Da's de groep, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
Kayak?
Haha, een vriend van me heet G.T.I. zijn vader is ook autogekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
ja, je dochter heet toch Daphne A. F.?
Mazzelaar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Jajong het volgende:
Morgen ben ik aan het inpakken. En rond deze tijd morgen ga ik richting Schiphol, de 24e keer ik terug van Kreta!
Helemaal juist, Asmo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:14 schreef Asmodian het volgende:
Kayak - Daphne?
Hmm. Denk het wel, eventjes. Maar van Sam & Max weet ik niet zoveel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mazzelaar!![]()
Maar je bent toch morgen-middag ergens wel online?
Dat doen we volgend jaar misschien ook. Maar dan wel met de auto. Veel leuker, dan zie je onderweg nog eens wat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Jajong het volgende:
Morgen ben ik aan het inpakken. En rond deze tijd morgen ga ik richting Schiphol, de 24e keer ik terug van Kreta!
Heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat doen we volgend jaar misschien ook. Maar dan wel met de auto. Veel leuker, dan zie je onderweg nog eens wat.
Allemaal geweldige spelletjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
De enige spelle die ik me kan herrineren dat ik speelde waren dune2, digger, prince of persia
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal juist, Asmo.
Asmodian +1
Nooit van gehoord zeker? De muziek van "Spetters" was ook van hen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal geweldige spelletjes
Een van de dingen die ik het beste herinner van m'n eerste echt serieuze vriendin is dat ik op gegeven moment de hele campus doorliep om haar te zoeken na haar college, het op gegeven moment opgaf en terugging naar m'n kamer, waar ik haar achter mijn computer aantrof aan het Diggeren - ze had gespijbeld om mijn highscores (na jaren pijn en moeite vergaard) allemaal uit het top-10 lijstje te verwijderen
Nog eentje danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Wow, nee ik heb er nooit van gehoord. Gelukkig weet ik meer van Eskimo-bootjes en herinner ik namen van kinderen als die mij verteld worden
Daphne is trouwens een bijzonder mooie naam. Ik ben ongeveer m'n hele leven verliefd geweest op een meid die zo heet
Is er behoefte aan een vraag of gaat iedereen slapies doen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal geweldige spelletjes
Een van de dingen die ik het beste herinner van m'n eerste echt serieuze vriendin is dat ik op gegeven moment de hele campus doorliep om haar te zoeken na haar college, het op gegeven moment opgaf en terugging naar m'n kamer, waar ik haar achter mijn computer aantrof aan het Diggeren - ze had gespijbeld om mijn highscores (na jaren pijn en moeite vergaard) allemaal uit het top-10 lijstje te verwijderen
Oh, man! WEER zo'n geniaal spel dat ik zeker een decennium vergeten was!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leukste game op de C64 vond ik Spy vs. Spy...
Maakt niet uit, joh. Ik ben een totale sport-n00b, maar soms weet ik wel wat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:21 schreef Jajong het volgende:
Ik wil voetbal zeggen, maar Daf is een voetbalnoob volgens mij, dus dat is niet zo eerlijk.
Inderdaad, ja!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bei zweihundert Grad fur funfzehn Minuten backen und KEINE EIER!
Doet me denken aan Louis de Funès in Le Grand Restaurant, als hij zijn Kartoffelsalat aan die Duitser vertelt
Die heb ik allemaal nog ergens liggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:26 schreef Jajong het volgende:
Nu wil ik ook Curse of the Monkey Island, Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Simon the Sorcerer etc. gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |