Heb je er een plaatje van ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die van de nieuwe Giphart wel aardig, omdat je in eerste instantie denkt dat het zo'n fout romannetje is.
Het duurde even, ik wist de titel niet meer:quote:
Lekker postmodernquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het duurde even, ik wist de titel niet meer:
[afbeelding]
Ik vroeg me serieus af wat zo'n romannetje tussen de bestsellers deed. Toen zag ik de auteur pas.quote:
Da's wel een hele mooie editie van Bint. Meesterlijk boekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Strak als zijn schrijfstijl![]()
Je onderschat me.Probeer al jaren tevergeefs dit sub-forum tot leven te wekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verhipsels... Een nuttig topic van Tong. Waar gaan we dat schrijven?
Dit is frontpage-materiaal
Fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb een hele mooie versie van Lolita
Jawel juist! Typografie is de bom!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:38 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
De voorbeelden die jij noemt met eigenlijk alleen maar letters, Tong, vind ik weinig hebben.
Ik vind dat sobere, strakke juist mooi. Dat is een smaakverschil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:38 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet zeker of ik deze de allermooiste vind, maar ik vind 'm wel mooi. De voorbeelden die jij noemt met eigenlijk alleen maar letters, Tong, vind ik weinig hebben.
Nog mooier dan de nutshell ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Pietjuh het volgende:
Dit is de mooiste boekomslag die ik thuis in mijn kast heb staan:
[afbeelding]
Ik heb de nutshell nog niet in mijn boekenkast staan, aangezien ik nog geen QFT heb gevolgdquote:
en bij welke boekenzaak is deze, originele engelse versie verkrijgbaar?quote:
geef nou maar gewoon antwoord baklap, mits gij eene draai om den oren wenscht.quote:
das niet zo Goed (haha!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen idee mijn halve boekenkast komt van de Slechte
dank u. normaal gesproken vermijd ik literatuur als de plaag, maar deze was mij erg goed bevallenquote:
Dan weet jij wat voor boek je heul snel moet gaan bestellenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:04 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik heb de nutshell nog niet in mijn boekenkast staan, aangezien ik nog geen QFT heb gevolgd
deze meneer:quote:
Buikpijnopwekkend grappig boek!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef Puzzelaar het volgende:
[afbeelding]
Han de Wit gaat in ontwikkelingshulp
De oude covers van Josh Kirby verdienen ook een plaatsje in dit topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef NgInE het volgende:
[..]
deze meneer:
[afbeelding]
schrijft deze boeken:
[afbeelding]
zijn boeken zijn een mengelmoes tussen humor en fantasy. leuk om te lezen en de enige boeken die ik ken, die mij echt daadwerkelijk aan het lachen krijgen, soms tot huilens aan toe. wel in het engels lezen, aangezien veel van de woordgrapjes in de vertalingen verloren gaan.
er bestaat trouwens een centraal topic over zijn boeken in Theater, Taal & Kunst: Terry Pratchett (2)
Heb hem ooit uitgeleend jaren geleden. Weet echt niet meer aan wie. Nooit meer gedaan nadien.quote:
Ow mijn god de vertaling!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Mark het volgende:
[afbeelding]
Vanwege het geruststellende "Geen paniek!"![]()
Swets lees jij boekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow mijn god de vertaling!
Pleur weg... snel weg gooien!!!
Leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ruimte te kort voor mijn boeken
Heel lelijk, maar erg goed. Het omslag dan, heb het boek niet gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk ook gewoon de samenvatting van het boek.
Zeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[afbeelding]
Voor een studieboek danWel heel goed geschreven
Ja, die is prachtig! Het boek zelf trouwens ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mooi, maar het Engelse omslag is nog veel beter.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |