Nog mooier dan de nutshell ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Pietjuh het volgende:
Dit is de mooiste boekomslag die ik thuis in mijn kast heb staan:
[afbeelding]
Ik heb de nutshell nog niet in mijn boekenkast staan, aangezien ik nog geen QFT heb gevolgdquote:
en bij welke boekenzaak is deze, originele engelse versie verkrijgbaar?quote:
geef nou maar gewoon antwoord baklap, mits gij eene draai om den oren wenscht.quote:
das niet zo Goed (haha!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen idee mijn halve boekenkast komt van de Slechte
dank u. normaal gesproken vermijd ik literatuur als de plaag, maar deze was mij erg goed bevallenquote:
Dan weet jij wat voor boek je heul snel moet gaan bestellenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:04 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik heb de nutshell nog niet in mijn boekenkast staan, aangezien ik nog geen QFT heb gevolgd
deze meneer:quote:
Buikpijnopwekkend grappig boek!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef Puzzelaar het volgende:
[afbeelding]
Han de Wit gaat in ontwikkelingshulp
De oude covers van Josh Kirby verdienen ook een plaatsje in dit topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef NgInE het volgende:
[..]
deze meneer:
[afbeelding]
schrijft deze boeken:
[afbeelding]
zijn boeken zijn een mengelmoes tussen humor en fantasy. leuk om te lezen en de enige boeken die ik ken, die mij echt daadwerkelijk aan het lachen krijgen, soms tot huilens aan toe. wel in het engels lezen, aangezien veel van de woordgrapjes in de vertalingen verloren gaan.
er bestaat trouwens een centraal topic over zijn boeken in Theater, Taal & Kunst: Terry Pratchett (2)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |