Ik vind haar juist helemaal niet lelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef Demius het volgende:
[afbeelding]
Al was je niet dik was je nog lelijk
hahahha... ja, als het daarom gaat... nee dat heeft denk ik gewoon met gevoel te maken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Zie hierboven
Waarom maakt het uit of je zelf breder bent? Als je maar sterk bent toch
zoenen zegt toch nietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef JAMsper het volgende:
Maat van me die heeft vant weekend gezoend met een bestwel dik meisje maar hij wil er niks mee omdat ze te dik is..
Stom toch?? Zoen er dan ook niet mee.
Nee mij maakt het niet zo veel uit, ja het moet natuurlijk niet 10 cm verschil EN 20 kilo zijn... maar 1 van de 2 magquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
hahahha... ja, als het daarom gaat... nee dat heeft denk ik gewoon met gevoel te maken...
als ik met een meisje van 10 cm groter en 20 kilo zwaarder ga rondlopen voel ik me niet op
m'n gemak. Noem me ouderwets (kan niet, ben 16) maar ik wil wel graag een meisje kunnen beschermen ipv dat de rollen omgedraaid worden... Ja, ik weet ook niet waarom ik graag een
smaller meisje wilt, maar jou maakt het dus niet uit?
hmm.. keuze is lastig... Bij mij wordt de keus dan meisje van 1.97 + 70 kilo of meisje van 1.87 + 90 kilo... ik denk dat ik dan voor keuze 1 gaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Nee mij maakt het niet zo veel uit, ja het moet natuurlijk niet 10 cm verschil EN 20 kilo zijn... maar 1 van de 2 mag
aH KAN niet man... hoe beneveld ook...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
zoenen zegt toch niets![]()
misschien was hij in benevelde toestand / hield hij haar voor iemand anders / wilde gewoon even bekken / whatever
Het liefst wel.. ik zoek het nooit echt op ofzo.. als een meisje zoen dan weet ik in ieder geval zeker dat het echt mijn type meid is,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef GSbrder het volgende:
zoen jij alleen maar met meisjes die je vriendin zijn?
ik zoen alleen mijn labradorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef GSbrder het volgende:
zoen jij alleen maar met meisjes die je vriendin zijn?
82 kilo een bonenstaak? Niet echt het andere extreme...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet om 't een of ander, maar jij bent dan gewoon een bonenstaak.
normaal gewicht voor een man van rond de 18 jaar en 1.75 is 75kg ; je kunt dan wel gaan gillen dat dat zogenaamd moddervet is, maar dat is medisch gewoon gezond en niet een zak met botten, wat 't andere extreme is van hetgeen waar je nu zo op loopt te braken.
Nou, ten eerste heb ik zelf 100 kg gewogen (jah jongens, nog iets om je je bij kapot te lachen!) en toen was ik veel gelukkiger dan nu. Ik startte dit topic om dikkere mensen te laten zien dat het misschien wel beter is om dik te blijven. Oké, verhoogde kans op hart- en vaatziekten en blablabla. Maar goed, dan maar 'n paar jaar minder leven, toch? Ik ben echt niet afgevallen omdat ik er mooier uit wou zien, maar omdat ik nergens meer kon komen zonder kritiek te krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:59 schreef ssebass het volgende:
Ja ik bekeek ook even haar site en zag daar wat staan over anorexia. Ik vraag me ook af wat haar beweegredenen voor dit topic zijn. Maargoed ik vind dikke mensen, waarbij de vrouwelijke vormen worden verduisterd onder enorme vetgezwellen niet aantrekkelijk nee. Overigens is te dun ook niet echt heel relaxt (bottenketsen). Maar beiden kunnen wel in een bepaalde mate erg slank of een beetje neukteugels.
Maar laat zitten, heb geen zin meer om me hier te verdedigen tegen 'n paar mensen die 't geweldig vinden om anderen af te kraken. Heb uit eerdere berichten vernomen dat 't wel vaker voorkomt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Nou, ten eerste heb ik zelf 100 kg gewogen (jah jongens, nog iets om je je bij kapot te lachen!) en toen was ik veel gelukkiger dan nu. Ik startte dit topic om dikkere mensen te laten zien dat het misschien wel beter is om dik te blijven. Oké, verhoogde kans op hart- en vaatziekten en blablabla. Maar goed, dan maar 'n paar jaar minder leven, toch? Ik ben echt niet afgevallen omdat ik er mooier uit wou zien, maar omdat ik nergens meer kon komen zonder kritiek te krijgen.
Ik werk in de cafetaria van mijn ouders en zij zeggen regelmatig als er 'n dik meisje binnenkomt: "Kijk hoe moddervet dat wijf is en dan nog frieten vreten, die krijgt vast nooit 'n vent." Nou, daar wilde ik toen wel wat meningen over horen. En niet over hoe lelijk ik wel niet was, hoe puberaal dit wel niet is, hoe zielig ik wel niet was etc.
Maar het boeit toch niemand wie dit topic heeft gestart? Het gaat toch om de vraag: Waarom kan 'n dik meisje wel of niet mooi zijn? Kan je niet normaal 'n reactie plaatsen, doe je dat niet. Even goeie vrienden, maar om dat 'n hele Cu2 profiel uit te pluizen en punten te zoeken waarop je me kunt pakken... Das pas 'n kick voor sommigen! Ik bedoel...![]()
oeh die rechter heeft best tietenquote:
ehm,neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
Sorry, ik moest dit ff kwijt.
Vraagje aan de mannen: Een meisje van 1,70m en 100 kg kan toch best knap zijn?!
En nee, ik ben niet dik!
Witte sokken zijn redelijk makkelijk te verhelpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef jellyrose het volgende:
Dik betekent niet gelijk lelijk voor mij. Maar misschien voor een ander wel. Tja, ik heb liever een dikzak dan iemand met een slecht gebit of witte sokken![]()
Tenzij ze vastgekoekt zitten na ze 3 jaar achter elkaar gedragen te hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Witte sokken zijn redelijk makkelijk te verhelpen.
Wat maakt de kleur van je sokken nou uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef jellyrose het volgende:
Dik betekent niet gelijk lelijk voor mij. Maar misschien voor een ander wel. Tja, ik heb liever een dikzak dan iemand met een slecht gebit of witte sokken![]()
Welnu, als je ooit een man met witte sokken in bruine instappers hebt gezien, weet je wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wat maakt de kleur van je sokken nou uit?
Meer dan je ooit voor mogelijk zou kunnen houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Zwarte instappers is nog ergerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:22 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Welnu, als je ooit een man met witte sokken in bruine instappers hebt gezien, weet je wat ik bedoel![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:22 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Welnu, als je ooit een man met witte sokken in bruine instappers hebt gezien, weet je wat ik bedoel![]()
Als ik zou moeten kiezen tussen een vent met +10 kilo of iemand die pertinent weigert om een andere kleur sokken aan te trekken, dan ga ik toch echt voor de +10 kilo. Het is maar waar je je prioriteiten legt, I know![]()
Nee, die valt per definitie buiten de selectie. Ik heb geen respect voor dikzakken, daar kun je in alle gevallen zelf iets aan doen. Er mag best een beetje spek aanzitten, maar wel binnen de perken van het betamelijke. Als je 1,70m en 100 kilo bent ben je gewoon een vies vretend zwijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
En nee, ik ben niet dik!
niet altijd. het is soms een ziekte en soms komt het door de medicijnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, die valt per definitie buiten de selectie. Ik heb geen respect voor dikzakken, daar kun je in alle gevallen zelf iets aan doen. Er mag best een beetje spek aanzitten, maar wel binnen de perken van het betamelijke. Als je 1,70m en 100 kilo bent ben je gewoon een vies vretend zwijn.
Ziekte en/of medicijnen, dat zijn uitzonderingen. Als je ziek bent of zo zwaar aan de Prednison zit val je overigens ook buiten de selectie. De meeste vette mensen zijn gewoon te lui en te laks om hun gedrag aan te passen. Nul respect, ik heb er een zeer duidelijke mening over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
niet altijd. het is soms een ziekte en soms komt het door de medicijnen.
het is wel zo dat ik respect heb voor mensen die het inzien dat ze dik zijn, en daardoor wat beter opletten met kleding die ze dragen. (als in, je ziet ze wel lopen, allemaal babyvet bij dikke chicks die 2 maten kleiner dragen)
maar goed, dikke mensen die zien er gewoon vies uit. het is gewoon zo. vooroordelen... en veel mensen hebben dat nou eenmaal
En dat is dus mijn mening. Hoef je het niet mee eens te zijn enzo. Net zoals dat ik het niet met de stelling eens ben dat dik per definitie lelijk is. Simpel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, maar dat is best raar... laat ik het zo zeggen, ik heb liever dat ik morgen wakker wordt met een paar witte sokken dan met 10 kilo erbij
heb je helemaal geen witte sokjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef jellyrose het volgende:
[..]
En dat is dus mijn mening. Hoef je het niet mee eens te zijn enzo. Net zoals dat ik het niet met de stelling eens ben dat dik per definitie lelijk is. Simpel.![]()
ben jij *Miss*Honey*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
En nee, ik ben niet dik!
Nee, maar ik heb dan ook geen witte broek en/of witte schoenen en als sport doe ik aan zwemmen/waterpolo, dus ook geen behoefte aan (al dan niet witte) sportsokkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
heb je helemaal geen witte sokjes?
dat is so not donequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Que?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:14 schreef seto het volgende:
Shenanigans.
Ok, ik draag iig geen witte sportsokjesquote:
dusssss....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |