quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:30 schreef MMach het volgende:
En voila, dat was het werk voor vandaag:
[afbeelding]
De verfvlekken wegdenken en je ziet het resultaat.
Nu nog even achter een klink zoeken in huis en dan de TS OP updaten én eten
Trouwens, de afplaktape is dubbel en dik zijn geld waard![]()
Geen verf afgetrokken en geen lijmresten.
idd jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:04 schreef DeeCruise het volgende:
Ik krijg echt een scrollvinger van die topics van jou...
Op zijn minst een tagje met Kluskoning!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:44 schreef sanger het volgende:
Is een bijnaam achter Mmach zijn username geen idee?
Mmach, koning van de snelle klus?
Gaafquote:
quote:
Ja ja! Daar begint het alweer met smoesjes hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik was het al kwijt!
Ik heb gisteravond laat nog de maten staan nemen van mijn ramen, daar moeten toch eindelijk eens gordijnen voor. Als MMach dit allemaal klaarspeelt binnen tien dagen kan ik voor het eind van de week toch wel gordijnen gekocht hebben
Nu alleen wachten tot m'n koppijn weg is
Waar ga je dat doen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MMach het volgende:
Van mijn studies heb ik het alvast niet, ik heb altijd de nerdrichtingen gestudeerd:
wetenschappen wiskunde 8u in het middelbaar en nu net geeindigd met 2de jaar burgelijk ingenieur aan de universiteit. Maar zoals ergens anders al gezegd stap ik over naar industrieel ingenieur omdat ik te weinig tijd voor mezelf heb. Ik mag wel al direct beginnen in het 2de/3de jaar industrieel.
De 'kennis' komt gewoon door zelfstudie en interesse. Het internet is zeer rijk aan informatie en meelurken in topics van andere dhz-ers leert je ook veel.
Zo gaat dat hier thuis nu ook. Al drie jaar lopen er allerlei projecten die pas gedaan worden als er iets instort of pas écht mis gaat (als ik de foto's van MMach zo zie zag ons huis er drie jaar geleden nóg erger uit, ja dat kan), en dat is zeer vermoeiend. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel weer dat klussen pas leuk is als je eenmaal bezig bent, niet als je er tegenaan hikt om te moeten beginnen. Er moet wel voldoende motivatie zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef realbase het volgende:
Schiet eens op man.. trage slak !
Real moet al 4 weken lang zn tuinhuisje aflakken .. * schaamt zich als ie dit topic leest *
Maar schat ! het is 35 graden !..
Maar lieverd het regent !
Maar poepie... ik uhhh .. uhhh.. heb geen zin
ik wacht nog wel even op de fotosoepsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef MMach het volgende:
En oh ja, dit moest er even uit:
[afbeelding]
is there a workaround? Want op haar kot is dat geen normaal internet met een provider maar kotnet of zo.quote:xxxxxxxxx zegt:
Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
Bij de meeste providers mag je meerdere e-mail-aliassen aanmaken dus zou jij via jouw provider haar een eigen e-mail-adres kunnen geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef MMach het volgende:
Trouwens, mijn vriendin wil haar ook registreren hier maar:
[..]
is there a workaround? Want op haar kot is dat geen normaal internet met een provider maar kotnet of zo.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:58 schreef de.mrs het volgende:
ja de.mrs heeft zich ingelogd
nu kan ik ook lekker meetypen enzo![]()
de ruiten zijn bijna gekuist en hij hangt nu bijna volledig uit de ruit
nog geen ongelukken tot nu toe (behalve dan het lopen tegen de deur) laten we hopen dat het zo blijft !
oei dan gaan er veelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat zuslief na thuiskomst een contract moet tekenen waarin zij belooft dat zij de kamer netjes zal houden, op straffe van stokslagen.
Dat is wel het laatste dat ge moet vrezenquote:hij moet mij niet laten gaan
Welkom aan de Mrs.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef de.mrs het volgende:
het topic op het ander forum (puberkindjesforum waar mensen geen vakkennis hebben en enkel wow goed werk zeggen) wel, hier niet wat het meeste zou wss boven mijn petje uitgaan. Ik ken wel wat af van klussen maar vloeren leggen enzo is niet echt iets wat ik kan. Maarja tijd om te leren is er altijd. 19 jaar nu dus jawie weet ben ik binnen x aantal jaren een volleerd klusster (alsof dat mogelijk is
)
Ik zit nu de blokperiode (moet examens over doen) dus heb niet veel tijd, maar ik wil het wel eens lezen, tijd zal uitwijzen wanneer
Ik ben heel vaak op Torhout en Werchter geweest, en ik dacht altijd dat het alleen daar klote wegen waren, maar het is werkelijk heel Belgiequote:
Het Belgische kluspaartje.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef de.mrs het volgende:
ach samen klussen kan leuk zijn :p
nou doen ze t bij mij net weer op Putfile..echter putfile kan ze niet echt snel genoeg aan mij opdienenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
kom kom, mrs, niet zo bescheiden. Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
Intussen wat ondankbaar werk (weinig resultaat), aber doch, de kamer is leeg en nu moet de vloer nog ontvet worden en dan is het vernistijd![]()
Een filmpje, dit keer op YouTube omdat dat beter schijnt te zijn (al vind ik dat de filmpjes nogal gecomprimeerd worden)
http://www.youtube.com/watch?v=5qKX9SD1Nao
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
kom kom, mrs, niet zo bescheiden. Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
Intussen wat ondankbaar werk (weinig resultaat), aber doch, de kamer is leeg en nu moet de vloer nog ontvet worden en dan is het vernistijd![]()
Een filmpje, dit keer op YouTube omdat dat beter schijnt te zijn (al vind ik dat de filmpjes nogal gecomprimeerd worden)
Gorki.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
En die 'werkzaamheden' van gistermiddag rond 13:00u hadden daar zeker mee te maken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |