oei dan gaan er veelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat zuslief na thuiskomst een contract moet tekenen waarin zij belooft dat zij de kamer netjes zal houden, op straffe van stokslagen.
Dat is wel het laatste dat ge moet vrezenquote:hij moet mij niet laten gaan
Welkom aan de Mrs.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef de.mrs het volgende:
het topic op het ander forum (puberkindjesforum waar mensen geen vakkennis hebben en enkel wow goed werk zeggen) wel, hier niet wat het meeste zou wss boven mijn petje uitgaan. Ik ken wel wat af van klussen maar vloeren leggen enzo is niet echt iets wat ik kan. Maarja tijd om te leren is er altijd. 19 jaar nu dus jawie weet ben ik binnen x aantal jaren een volleerd klusster (alsof dat mogelijk is
)
Ik zit nu de blokperiode (moet examens over doen) dus heb niet veel tijd, maar ik wil het wel eens lezen, tijd zal uitwijzen wanneer
Ik ben heel vaak op Torhout en Werchter geweest, en ik dacht altijd dat het alleen daar klote wegen waren, maar het is werkelijk heel Belgiequote:
Het Belgische kluspaartje.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef de.mrs het volgende:
ach samen klussen kan leuk zijn :p
nou doen ze t bij mij net weer op Putfile..echter putfile kan ze niet echt snel genoeg aan mij opdienenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
kom kom, mrs, niet zo bescheiden. Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
Intussen wat ondankbaar werk (weinig resultaat), aber doch, de kamer is leeg en nu moet de vloer nog ontvet worden en dan is het vernistijd![]()
Een filmpje, dit keer op YouTube omdat dat beter schijnt te zijn (al vind ik dat de filmpjes nogal gecomprimeerd worden)
http://www.youtube.com/watch?v=5qKX9SD1Nao
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
kom kom, mrs, niet zo bescheiden. Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
Intussen wat ondankbaar werk (weinig resultaat), aber doch, de kamer is leeg en nu moet de vloer nog ontvet worden en dan is het vernistijd![]()
Een filmpje, dit keer op YouTube omdat dat beter schijnt te zijn (al vind ik dat de filmpjes nogal gecomprimeerd worden)
Gorki.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
En die 'werkzaamheden' van gistermiddag rond 13:00u hadden daar zeker mee te maken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
Het is ook een creatieve hoor, en slim, en mooi, en en ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |