Toch in die plek waar de Rondje Nederland-afsluit-party ook is? Daar is XBM iig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef liiszle het volgende:
nátuurlijk kom je!
maar goed, Wááar gaan we het nou doen ?
O'Connels, Pub ( Pubquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef liiszle het volgende:
en waar is dat ?
is dat eh leuk ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
O'Connels, Pub ( Pub) In centrum.
Ja ligt eraan, ik kom er wel es maar dan met grote groep, voor de rest is het beetje studenten maar ook alto volk.quote:
Dude, doe normaal. Je kan nog 24 uur uitrusten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom iig zeker niet; ik ben te moe![]()
Sorry![]()
Ja maar als je 4 dagen maar 2 uur of minder hebt geslapen is dat er niet in 1 nacht weer uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, doe normaal. Je kan nog 24 uur uitrusten.
Doe maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als je 4 dagen maar 2 uur of minder hebt geslapen is dat er niet in 1 nacht weer uit![]()
Maar ik zal speciaal voor jou () morgen nog ff kijken hoe het ermee gaat
Afgesprokenquote:
máár ik zou het uiteraard ook heel leuk vinden als je kwamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als je 4 dagen maar 2 uur of minder hebt geslapen is dat er niet in 1 nacht weer uit![]()
Maar ik zal speciaal voor jou () morgen nog ff kijken hoe het ermee gaat
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
máár ik zou het uiteraard ook heel leuk vinden als je kwam
hoelaat is volgens mij niet bekend, waar staat paar posts hier bovenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef peleetje het volgende:
waar en hoelaat ?
Beetje vroeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kom ook nog steeds
Morgen om 12 uur ga ik wel naar Utrecht. 7 uur morgenavond een goede tijd?
Niet waarquote:
Primaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:42 schreef Borkydude het volgende:
9 uur?
Zwabberendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef liiszle het volgende:
Moooie tijd!
vraag me alleen af hoe ik weer thuis ga komen
de volgende morgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef liiszle het volgende:
Moooie tijd!
vraag me alleen af hoe ik weer thuis ga komen
Nee, dan kom ik niet hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Maar mensen, als ik OV heb kom ik wel naar bijna alle meetings
Nog niks ontvangen en ik ga zo wegquote:
Ik zou beginnen met wat fobo's af te struinenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:56 schreef peleetje het volgende:
Nou ik ben er bij.![]()
hoe herken ik jullie. (ben een relatief nieuwe fokkert)![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
DE UTREGSE PUPMIET
Borkydude en mstr willen een pubmeet in Utrecht. Ze willen, zo quote ik, 'Zonnebril' en 'lisslze' "puick zhoenen" op deze meet. Bij fok zijn wij de gekste niet en bieden wij ze hiertoe een kans!
De lijst van fokusers die naar deze meet komen is als volgt:
- Borkydude
- mstr
- liiszle
- Zonnebril
- Gabry
- Xbox_Master
- peleetje
Gabry en Annemii zijn relatief nieuw, waarvan de laatstgenoemde het geheime, jongere zusje van mstr is. Dit zal hij bij hoog en laag ontkennen, maar hij liegt. Hierover zal, als dit gewenst is, nog een extra topic over worden geopend.
De preciese locatie van de meet zal nog worden vastgesteld, echter maakt de villa van Zonnebril een grote kans.
Jammer jammer.. maar goed, beterschap dan maar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom iig definitief niet; ik heb koppijn en ben nogal verkouden
Diegene die wel gaan, veel plezier![]()
Dank jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
Jammer jammer.. maar goed, beterschap dan maar!
Je let niet goed op schat, peleetje komt ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef liiszle het volgende:
Goed, we zijn nu met zn 4e, althans.. waarvan ik t weet..
Blijft het daarbij? Of hoe zit t ?
*Liiszle
*Borkydude
*Mstr
*Xboxmaster
nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |