is wel zo gezellig uiteraard!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef carmiie het volgende:
Ik kom misschien ook, als ik geld heb om een buskaart te kopen
Het is AS weekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
Ah kijk.
Mits na 1 sept dus OV, ingeschreven.
quote:
je ov is geldig van af 16 aug hoor...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
Ah kijk.
Mits na 1 sept dus OV, ingeschreven.
Er staat toch echt sept - dec op hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
je ov is geldig van af 16 aug hoor...
Ik kom sowieso, maar misschien heb ik nog een feestje dus kom ik de halve avond. Ik zeg misschienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef liiszle het volgende:
Iig, IK kom..
Mstr en borky ook?
Wie nog meer?
aaah, dan zeg je gewoonr ond een uur of 6, Jongens.. ik heb nu wel genoeg familie gezien.. nu ga ik partyenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef Messenga het volgende:
Maar misschien kom ik er wel onderuit.
De Familiedag is in frieslandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
aaah, dan zeg je gewoonr ond een uur of 6, Jongens.. ik heb nu wel genoeg familie gezien.. nu ga ik partyen
Ja. Daaromquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef liiszle het volgende:
hahaah nee, das al een goed excuus opzig..
én dan nog wel met familiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja. Daarom. Ik bedoel : "Wat moet je in hemelsnaam in fryslan?
"
Ja, ik heb ook maar 1 neefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
én dan nog wel met familie![]()
nee, dan kun je beter met ons mee
Niicequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook maar 1 neef. En da's een nerd.
dus, ik regel wel iets
Niek, ga jij zaterdag?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook maar 1 neef. En da's een nerd.
dus, ik regel wel iets
Je komt toch wel voor mij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef booo het volgende:
[..]
Oh hmm.. Is er dan al een duidelijk lijstje van wie wel komt en wie niet?
hoezo niet ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh! nou dan kan ik niet.
Jawel johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:31 schreef liiszle het volgende:
ik heb zon vermoedde dat t niets gaat worden..
ja met alleen wij 3en ?quote:
Want want want?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als jij komt kom ik ook langswippen
geen idee, de rest idie ken ik niet zo en Utrechts is dichtbijquote:
Ik ben gewoon een invloedrijk persoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee, de rest idie ken ik niet zo en Utrechts is dichtbijdus ja maar ik heb ook al een winkelafspraak met iemand dus ja weet niet hoe erg dat uitloopt. winkelen en dan kroeg hangen dus tis sowieso een misschien
Ja en sinds de keer dat ik je zag in de treinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een invloedrijk persoon.
Hihi! dat was wel leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja en sinds de keer dat ik je zag in de treinzucht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |