De afgelopen 4 meets waren ook tofquote:
Ik heb héééél misschien een feestje die zaterdag, die dude zegt tussen de 19e en 26e dat feest is. Dus is wel ok denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef liiszle het volgende:
maar goed, staat t nu gepland voor AS zat, of die drna?
Misschien wel dezelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef liiszle het volgende:
hoor net dat ik zaterdag ook een feestje heb....dus gaat niet lukken
Chillski.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, zaterdag de 26e ben ik 's middags al in Utrecht voor de prijsuitreiking van Rondje Nederland![]()
En 's avonds direct door naar julie, mooie dag wordt dat![]()
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef liiszle het volgende:
dussss, we plannen het voor dan?
Bij iemand thuis? Cafe? Park (quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:11 schreef liiszle het volgende:
Nice..
oke, Hoelaat enzo?
en waar gaan we zuipen?
dat komt vast helemaal goed.. gewoon hele nacht party-enquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ook nog mensen die van plan zijn om tot diep in de nacht / volgende ochtend door te gaan?
Mijn laatste trein gaat om 22:50 weg en de eerste om 7:50 weer
Ja ligt eraan. Ik moet meestal uur of 2 thuis zijn, kutouders. Maar ik kan opzich wel lang doorgaan, dan zeg ik dat ik ergens blijf slapen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ook nog mensen die van plan zijn om tot diep in de nacht / volgende ochtend door te gaan?
Mijn laatste trein gaat om 22:50 weg en de eerste om 7:50 weer
Mama, ik blijf bij een paar mensen slapen die ik ken van internet op Utrecht Centraalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ligt eraan. Ik moet meestal uur of 2 thuis zijn, kutouders. Maar ik kan opzich wel lang doorgaan, dan zeg ik dat ik ergens blijf slapen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mama, ik blijf bij een paar mensen slapen die ik ken van internet op Utrecht Centraal
Mooi, want ik heb geen zin om vroeg naar huis te gaanquote:
Gezelligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef liiszle het volgende:
dan slapen we toch lekker allemala bij mij
ik denk niet dat ie jou daarmee bedoelde...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef liiszle het volgende:
neuh.. ik ben heel braaf
borky, explain!quote:
Jammerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kom niet.
Heb verjaardagsfeestje in Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |