Mama, ik blijf bij een paar mensen slapen die ik ken van internet op Utrecht Centraalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ligt eraan. Ik moet meestal uur of 2 thuis zijn, kutouders. Maar ik kan opzich wel lang doorgaan, dan zeg ik dat ik ergens blijf slapen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mama, ik blijf bij een paar mensen slapen die ik ken van internet op Utrecht Centraal
Mooi, want ik heb geen zin om vroeg naar huis te gaanquote:
Gezelligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef liiszle het volgende:
dan slapen we toch lekker allemala bij mij
ik denk niet dat ie jou daarmee bedoelde...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef liiszle het volgende:
neuh.. ik ben heel braaf
borky, explain!quote:
Jammerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kom niet.
Heb verjaardagsfeestje in Nijmegen
Met mij is toch geen ramp?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef liiszle het volgende:
komop... gewoon gaan!
anders ben ik zo alleen met borky en mstr![]()
Of gewoon 5 jongens 4 meisjes. ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
neeee... jullie zijn liefmaaar 2 jongens één meisje.. das fout.. 3 jongens 1 meisje beter
![]()
Hmm count me in ovbquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef liiszle het volgende:
volgende week zaterdag
Wat voor meet heb je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fout gerekendvolgende week zaterdag is de 26e
Waarom snap ik deze niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
neeee... jullie zijn liefmaaar 2 jongens één meisje.. das fout.. 3 jongens 1 meisje beter
![]()
Anders gaan de twee jongens vechten om het meisje en nu is er een 3e jongen om ze uit elkaar te houdenquote:
Bier dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check mn sign, gewoon een algeme gezellige kroeg/terrasmeet
Aha.. Dus liiszle gaat er nu al van uit dat ze om haar gaan vechten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Anders gaan de twee jongens vechten om het meisje en nu is er een 3e jongen om ze uit elkaar te houden![]()
Nee Liiszle is niet arrogantquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef booo het volgende:
[..]
Aha.. Dus liiszle gaat er nu al van uit dat ze om haar gaan vechten?
Ik? Nee. Ik heb geen OV of wat..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef spenky het volgende:
dus boo ga ook mee?
Zo duur is het niet van Den Bosch naar Utrechtquote:
mark ga jij ook?? zo ja ga ik wel met jou meequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef spenky het volgende:
dus boo ga ook mee?
Hmm, wanneer is het? Zal ik wel even kijken of ik kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo duur is het niet van Den Bosch naar Utrecht
En mischien komen er nog wel OV mensen via Den Bosch naar Utrecht, kun je nog met korting mee ook
Zaterdag de 26e.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm, wanneer is het? Zal ik wel even kijken of ik kan.
ff lijstje maken in OP anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef booo het volgende:
[..]
Hmoke.. Ligt er aan wie er komen dan.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
DE UTREGSE PUPMIET
Borkydude en mstr willen een pubmeet in Utrecht. Ze willen, zo quote ik, 'Zonnebril' en 'lisslze' "puick zhoenen" op deze meet. Bij fok zijn wij de gekste niet en bieden wij ze hiertoe een kans!
De lijst van fokusers die naar deze meet komen is als volgt:
- Borkydude
- mstr
- liiszle
- Zonnebril
- Gabry
- Annemii
- the_legend_killer
- hallo_mensen
- Xbox_Master
Twijfelaars, dus misschien:
- booo
- Blaxje
Gabry en Annemii zijn relatief nieuw, waarvan de laatstgenoemde het geheime, jongere zusje van mstr is. Dit zal hij bij hoog en laag ontkennen, maar hij liegt. Hierover zal, als dit gewenst is, nog een extra topic over worden geopend.
De preciese locatie van de meet zal nog worden vastgesteld, echter maakt de villa van Zonnebril een grote kans.
Nee ik zeg bij voorbaat al af, de kans dat ik kom is nihil..... jullie zijn natuurlijk wel van harte welkon in de enige echte kroeg van Bilthovenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En nu moet niet iedereen op het laatste moment afzeggen he![]()
Wrm niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef mstr het volgende:
Annemii komt niet zegt ze
Mededeling:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
Zaterdag 26 augustus mietDan hebben we hier feest
Groot feest, met kermis enzo. En drank, véél drank
Helemaal geen verkeerd idee natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mededeling:
Meet is verplaatst naar de Achterhoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |