Met mij is toch geen ramp?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef liiszle het volgende:
komop... gewoon gaan!
anders ben ik zo alleen met borky en mstr![]()
Of gewoon 5 jongens 4 meisjes. ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
neeee... jullie zijn liefmaaar 2 jongens één meisje.. das fout.. 3 jongens 1 meisje beter
![]()
Hmm count me in ovbquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef liiszle het volgende:
volgende week zaterdag
Wat voor meet heb je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fout gerekendvolgende week zaterdag is de 26e
Waarom snap ik deze niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
neeee... jullie zijn liefmaaar 2 jongens één meisje.. das fout.. 3 jongens 1 meisje beter
![]()
Anders gaan de twee jongens vechten om het meisje en nu is er een 3e jongen om ze uit elkaar te houdenquote:
Bier dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check mn sign, gewoon een algeme gezellige kroeg/terrasmeet
Aha.. Dus liiszle gaat er nu al van uit dat ze om haar gaan vechten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Anders gaan de twee jongens vechten om het meisje en nu is er een 3e jongen om ze uit elkaar te houden![]()
Nee Liiszle is niet arrogantquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef booo het volgende:
[..]
Aha.. Dus liiszle gaat er nu al van uit dat ze om haar gaan vechten?
Ik? Nee. Ik heb geen OV of wat..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef spenky het volgende:
dus boo ga ook mee?
Zo duur is het niet van Den Bosch naar Utrechtquote:
mark ga jij ook?? zo ja ga ik wel met jou meequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef spenky het volgende:
dus boo ga ook mee?
Hmm, wanneer is het? Zal ik wel even kijken of ik kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo duur is het niet van Den Bosch naar Utrecht
En mischien komen er nog wel OV mensen via Den Bosch naar Utrecht, kun je nog met korting mee ook
Zaterdag de 26e.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm, wanneer is het? Zal ik wel even kijken of ik kan.
ff lijstje maken in OP anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef booo het volgende:
[..]
Hmoke.. Ligt er aan wie er komen dan.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
DE UTREGSE PUPMIET
Borkydude en mstr willen een pubmeet in Utrecht. Ze willen, zo quote ik, 'Zonnebril' en 'lisslze' "puick zhoenen" op deze meet. Bij fok zijn wij de gekste niet en bieden wij ze hiertoe een kans!
De lijst van fokusers die naar deze meet komen is als volgt:
- Borkydude
- mstr
- liiszle
- Zonnebril
- Gabry
- Annemii
- the_legend_killer
- hallo_mensen
- Xbox_Master
Twijfelaars, dus misschien:
- booo
- Blaxje
Gabry en Annemii zijn relatief nieuw, waarvan de laatstgenoemde het geheime, jongere zusje van mstr is. Dit zal hij bij hoog en laag ontkennen, maar hij liegt. Hierover zal, als dit gewenst is, nog een extra topic over worden geopend.
De preciese locatie van de meet zal nog worden vastgesteld, echter maakt de villa van Zonnebril een grote kans.
Nee ik zeg bij voorbaat al af, de kans dat ik kom is nihil..... jullie zijn natuurlijk wel van harte welkon in de enige echte kroeg van Bilthovenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En nu moet niet iedereen op het laatste moment afzeggen he![]()
Wrm niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef mstr het volgende:
Annemii komt niet zegt ze
Mededeling:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
Zaterdag 26 augustus mietDan hebben we hier feest
Groot feest, met kermis enzo. En drank, véél drank
Helemaal geen verkeerd idee natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mededeling:
Meet is verplaatst naar de Achterhoek![]()
hoezo alleen als blax gaatquote:
Dát las ik.. We zullen zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant doen, maar ik ben veel toffer dan Blaxje.![]()
Maar Utrecht is een hendig sjieke stad, jeweets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kom niet gek, veelst ver weg !
Maar der komen niet eens zoveel menschenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar Utrecht is een hendig sjieke stad, jeweets.
Das juist gezellig, anders krijg je van die broekplassers erbij zoals Sebasser.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar der komen niet eens zoveel menschen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Das juist gezellig, anders krijg je van die broekplassers erbij zoals Sebasser.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Das juist gezellig, anders krijg je van die broekplassers erbij zoals Sebasser.
De keus voor Utrecht is komen omdat veel mensen die nu komen in Utrecht woontquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Boombastic het volgende:
Utrecht is een leuke stad
Vooral de ijshockey wedstrijden![]()
Goede keus utrecht![]()
Gaan jullie maar in Stairway zitten, daar komen we sowieso nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
IS er al een lokatie bekend voor deze ballenbak? Dan gaan wij ergens anders zitten namelijk
Oh dat kan ook nog ja. Maar in principe gaan wij naar Mick o connell'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gaan jullie maar in Stairway zitten, daar komen we sowieso niet![]()
Dat is mijn stamkroeg, wij wouden daar ook heenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog ja. Maar in principe gaan wij naar Mick o connell's
Nou kjk, en daarom is het wel handig dat we van jullie plannen op de hoogte zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is mijn stamkroeg, wij wouden daar ook heen![]()
Jullie komen toch een week na ons?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kjk, en daarom is het wel handig dat we van jullie plannen op de hoogte zijnHoeveel man zijn jullie en hoe laat komen jullie?
Als dat zo is is er niks aan de hand natuurlijkquote:
Oh, sorry nee. Dan is het wel tegelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat zo is is er niks aan de hand natuurlijk![]()
Wij komen volgende week zaterdag, 26 augustus. Jullie gaan vandaag of zo?
Nou ja, wat heet tegelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:16 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, sorry nee. Dan is het wel tegelijk.![]()
Ik weet er niet heel veel van. Maar volgens mij zijn wij maar met heel weinig. Ik weet nog niet eens zeker of ik wel kan/mag/ga.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, wat heet tegelijk
Kijk, wij gaan smiddags, en tegen een uur of 5-6 is het beste er bij ons wel vanaf stel ik me zo voor. Als jullie savonds gaan is er nog steeds geen probleem
Sowieso is de Mick een vrij ruime tent, ik denk dat wij met een mannetje of 30 zijn, maximaal. Als jullie met 500 man aankomen wordt het redelijk lastig ja, maar dat zal toch niet?
Wij hebben er nog geen 10quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, wat heet tegelijk
Kijk, wij gaan smiddags, en tegen een uur of 5-6 is het beste er bij ons wel vanaf stel ik me zo voor. Als jullie savonds gaan is er nog steeds geen probleem
Sowieso is de Mick een vrij ruime tent, ik denk dat wij met een mannetje of 30 zijn, maximaal. Als jullie met 500 man aankomen wordt het redelijk lastig ja, maar dat zal toch niet?
Nou hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wij hebben er nog geen 10
Maar wij beginnen om een uur of 8-9 denk ik.
Wat zou het sowieso boeien als we tegelijk in die tent zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hierlijkt me geen enkel probleem dus
Maar: goed dat we dat even kortgesloten hebben iig
Weet ik veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:23 schreef Borkydude het volgende:
Wat zou het sowieso boeien als we tegelijk in die tent zittenEr past makkelijk 200 man in.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Borkydude het volgende:
Dat is mijn stamkroeg, wij wouden daar ook heen![]()
Whoohoee, kom jij ook ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kijk, dan ik ook nog mooi in dezelfde kroeg blijven zitten. Van het ene feestje naar het andere
26 Augustusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:19 schreef Sloffie het volgende:goeie keus, utrecht! misschien kom ik ook wel! wanneer is het?
Kan het niet een week laterquote:
En ik ben dan compleet naar de klote van een week non-stop door Nederland treinenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan het niet een week later
26 augustus zit ik brak thuis van een hele week feesten
Ik zal kijken hoe ik er vrijdagmorgen aan toe ben als ik wakker wordt (ik heb er dan pas 5 avonden/nachten feesten opzitten dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik ben dan compleet naar de klote van een week non-stop door Nederland treinen
Gewoon komen
Jawel jij moet komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan niet en mocht ook niet komen want ik ben een sukkel
Jongen, ik heb er 5 zware dagen/nachten op zitten, dus ik ben denk ik zwaar brakquote:
Hmm ok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jongen, ik heb er 5 zware dagen/nachten op zitten, dus ik ben denk ik zwaar brak
Ik kijk vrijdagmiddag als ik wakker wordt hoe ik me voel en als ik dan vrijdagavond weer thuis ben kom ik nog wel ff online
Als ik dan tenminste niet in Delft blijf hangen omdat ik bekaf ben
Droogquote:
je moooeehhoooeeeeet! zonder jou is t geen feeestquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jongen, ik heb er 5 zware dagen/nachten op zitten, dus ik ben denk ik zwaar brak
Ik kijk vrijdagmiddag als ik wakker wordt hoe ik me voel en als ik dan vrijdagavond weer thuis ben kom ik nog wel ff online
Als ik dan tenminste niet in Delft blijf hangen omdat ik bekaf ben
Je kent me niet eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
je moooeehhoooeeeeet! zonder jou is t geen feeest![]()
![]()
woow.. emotionele mood![]()
laat me nou lekker pratenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kent me niet eens![]()
Maar wel lief dat je het zegt![]()
Uuuh ok; gadoor, gadoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
laat me nou lekker praten
maar goed.. ik heb dr wel zin in
al heb ik nogsteeds geen idee wie er komen
Behalve Borky dude en Mstr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |