Zie vorige topic.quote:
Laat hem dan openquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gooide 'm weer open. Moet kunnen
Klappen van Snakeyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Litso het volgende:
Neuh, dan krijg ik weer klappen van Snakey
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed weertje, is het niet?
wie nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil sex.
Ja eh, gewoon, vandaag, ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee, bedoel je als in NU, of vandaag ofzo?
JIJ WILT TOCH MOD WORDEN, DAN KRIJG JE DIT SOORT STUPIDE VRAGEN MEVROUWquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja eh, gewoon, vandaag, ofzo.
IS DIT EEN KRUISVERHOOR OFZO?![]()
Ga maar in de rij staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil sex.
HA! mannen horen in de rij te staan voor MIJ!quote:
Kroepoekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:23 schreef Croupouque het volgende:
Sorry, dat was het verkeerde topic.
Ik trek wel een nummertje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HA! mannen horen in de rij te staan voor MIJ!
HOOR JE![]()
VOOR MIJ VERDOMME VOOR MIJ[/pms]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een belachelijk Nederlands gezegde weer. Jullie kunnen alleen maar aan freaking kaas denken. Kaas.
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE VREET M'N KAAS VAN M'N BROOD.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE VREET M'N KAAS VAN M'N BROOD.
Seni Seviyorumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een belachelijk Nederlands gezegde weer. Jullie kunnen alleen maar aan freaking kaas denken. Kaas.
Ik niet. Ik heb een randje, en die noem ik ruben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!
euj ik heb 3 taalsites opgezocht ja...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedoel je niet işte bunu seviyorum?
Je staat in msn verbinding met mercan.... smerig blank zwijn! STENIGING! JIHAD!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedoel je niet işte bunu seviyorum?
Het is een zinnetje dat ik dagelijks zie staan. Op mijn werk. Drie keer radenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj ik heb 3 taalsites opgezocht ja...
Aahwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb hetzelfde als bizz.
Ik wil godverdomme ook sex! Veel ook nog!
Deze schone jongedame is vrij *klik*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb hetzelfde als bizz.
Ik wil godverdomme ook sex! Veel ook nog!
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Deze schone jongedame is vrij *klik*
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Deze schone jongedame is vrij *klik*
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Ik niet. Seks is voor het plebs. Doe mij maar passie, romantiek, dineren bij kaarslicht. En thuis ff snel de druk van de ketel halen
Hmm, jammer. Ik beitel graag figuurtjes in kopkaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!
That's more like itquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een randje, en die noem ik ruben.
Heb je ook geen lusten meer om een lepel te pakken en de pindakaaspot te plunderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Croupouque het volgende:
Bij mij is er geen plaats voor seks. Ik ben geestelijk zo ver ontwikkeld dat dergelijke oerdriften en-gevoelens niet langer bij me voorkomen. Datzelfde geldt voor woede, angst en naar het toilet gaan.
Subtiel, schubtiel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef SPK het volgende:
[..]
![]()
, je kan het ook subtiel doen met een smiley C
Je houdt niet van kaas maar wel van randjes die zo begroeid zijn dat ze hun eigen leven leiden en een naam hebben?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding].
[..]
Hmm, jammer. Ik beitel graag figuurtjes in kopkaas.
[..]
That's more like it.
Ik heb een soort van maya-beschaving gekweekt onder mijn voorhuid.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Je houdt niet van kaas maar wel van randjes die zo begroeid zijn dat ze hun eigen leven leiden en een naam hebben?
Je bent ook zo lekker grof altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.
Hebben ze het wiel al uitgevonden? Vandaar dat je graag een beetje rondneukt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een soort van maya-beschaving gekweekt onder mijn voorhuid.
Niet grof, gewoon creatief eerlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je bent ook zo lekker grof altijd.
Gister hadden ze al een airco geïnstalleerd... daar ging een centimeter leefgebied.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Hebben ze het wiel al uitgevonden? Vandaar dat je graag een beetje rondneukt.
Ik deed een topickill.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
Krentenbollen.
Kroonslagaderlijke bloeding.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
Aids.
j. wordt een beetje BeF af. Het zint me geenzins.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
Joog. Meldt u.
Puik werk. Van je stageverslag. Bier zeker enzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Dat lost het wel op. Alles.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
Ohja, iedereen moet dood.
Ik heb volgens mij al gezegd vandaag dat ik geniaal was.quote:
Ik verkeer momenteel aardig onder invloed ja. We hebben eerst eenofander bordspel zitten doen, kwamen daarna tot de conclusie dat de speelstukken daarvan ook best als pokerfiches konden dienen, en daarna nog even in de stad op een terras gecrasht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef ehqo het volgende:
Puik werk. Van je stageverslag. Bier zeker enzo?
Ho ho, ik (nog) niet he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
Ohja, iedereen moet dood.
Maar. Iedereen is wel niemand niet hè.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al gezegd vandaag dat ik geniaal was.
Nog even wakker blijven, en dan kan je er weer een dag tegenaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verkeer momenteel aardig onder invloed ja. We hebben eerst eenofander bordspel zitten doen, kwamen daarna tot de conclusie dat de speelstukken daarvan ook best als pokerfiches konden dienen, en daarna nog even in de stad op een terras gecrasht.
Nu toch maar eens slapen, ben bijna 24u wakker.
Nee dank je feestelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef ehqo het volgende:
Nog even wakker blijven, en dan kan je er weer een dag tegenaan.
Goedenacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee dank je feestelijk.
Welterusten.
Veel plezierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:46 schreef ehqo het volgende:
Ik ga naar mijn dromen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef clumsy_clown het volgende:
en JD, niet je account door de shredder gooien terwijl ik er niet ben.
Huh?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef clumsy_clown het volgende:
en JD, niet je account door de shredder gooien terwijl ik er niet ben.
Halloquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
Joog. Meldt u.
Niet echt eigenlijk, ik probeer alleen weer een beetje terug te gaan naar mijn non-reeks roots. Dus het ligt niet aan jullie (quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
j. wordt een beetje BeF af. Het zint me geenzins.
Lowlands-ze!quote:
Dag Sjowie!quote:
Zie FB.quote:
Hallo!quote:
Ja, zag het al. Maar bij nader inzien vind ik het toch zonde van m'n postcountquote:
Alles goed?quote:
Ja, tenzij tequila, waterlelies en geklopte melk.quote:
Met jou?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, tenzij tequila, waterlelies en geklopte melk.
Van hetzelfde.quote:
Puik. Dan nu bier.quote:
Dat van gister is wel zo'n beetje uitgewerkt, ja.quote:
Altijd onder invloed zijn lijkt me tof.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat van gister is wel zo'n beetje uitgewerkt, ja.
Ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
Hallo. Wie gaat er vanavond mee bier drinken ergens? Ik verveel me.
Tof. Hoe laat?quote:
Zeven.quote:
is het zo ernstig?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
K-e, Ph. Goedenavond. Welkom in deze op-sterven-na-dode reeksch.
Dood is goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
K-e, Ph. Goedenavond. Welkom in deze op-sterven-na-dode reeksch.
Ja, af en toe wat ander schoeisel moet kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
No, it doesn't look like you. But you did wear cowboy boots..
That's your fame. There's no question about it.
Mwoah, ik vind toch dat je een zekere lijn overtreedt als je cowboy boots draagt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, af en toe wat ander schoeisel moet kunnen.
Ik ben in Utrecht. Hoi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben naar Utrecht. Dág!
"we"?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoor dat we Fok! gaan overnemen?
De vaste BeF kliek wel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoor dat we Fok! gaan overnemen?
Welkom!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Janetje het volgende:
Het wordt hier ook steeds blauwer he?
Dan stuur ik ook maar eens een solli mailtje..
Ik moet er nog maar even over denken.quote:
Dat hielp bij mij nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Janetje het volgende:
Het wordt hier ook steeds blauwer he?
Dan stuur ik ook maar eens een solli mailtje..
Ok, iek.quote:
Omdat ik hem daar makkelijker terug kan vinden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, iek.
Waarom staat 'ie op picserver.org?
Ik had 'm gesaved bij xs.to..
Ze moesten jou echt eens preventief ruimen, echt waar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar makkelijker terug kan vinden!
Is het besmettelijk dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze moesten jou echt eens preventief ruimen, echt waar.
Nee, maar het lijkt me leuk om te zien.quote:
Janet is mooiquote:
Die PI is correct inderdaad.quote:
True that.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze moesten jou echt eens preventief ruimen, echt waar.
Nu hem nog ff uit je quote halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef Janetje het volgende:
McD verwijder die foto maar weer.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef Misstique het volgende:
ÉN JANETJUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Oeh, spannend..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
mt is wegens enorm slecht weer even offline.
Immer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
Jep. Het blijkt maar weer dat ik érg populair ben hier.
Hee, straks ga ik blozen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ehqo.... *wellustige blik toewerpt*
quote:
Moi?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef ehqo het volgende:
En veeg die druppels speeksel eens van je snoetje af.
*Biz naar zich toetrekt.quote:
Nouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Biz naar zich toetrekt.
Speeksel verwijdert met witte zijden zakdoek..
Verlaat me nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..].
Je kwijlde een beetje. Awel, ik ben terstond naar Amsterdam. Groetjes.
Ik ben er weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
mt is wegens enorm slecht weer even offline.
quote:
Gruwelijk, de ergste onweer is hierboven weg, maar het wordt nu met de minuut donkerder. Het is letterlijk zwart buiten, afgezien van de lichtflitsen.quote:
En ik moet morgen nog naar lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gruwelijk, de ergste onweer is hierboven weg, maar het wordt nu met de minuut donkerder. Het is letterlijk zwart buiten, afgezien van de lichtflitsen.
Ik hoop voor je dat je tentje goed waterdicht is!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En ik moet morgen nog naar lowlands.
ach mijn tentje is waterdicht en we hebben 6 party tenten van 3 bij 6 meter bij onsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je tentje goed waterdicht is!
Boequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef Janetje het volgende:
Ja, vertel eens iets spannends.
Als het weerbericht positief genoeg was om uit delft heen en weer te kachelen naar biddinghuizen had ik zeker getracht er een foto van te maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach mijn tentje is waterdicht en we hebben 6 party tenten van 3 bij 6 meter bij ons
ach mischien kun je van buiten het terein onze 6 meter mast met vlag nog zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het weerbericht positief genoeg was om uit delft heen en weer te kachelen naar biddinghuizen had ik zeker getracht er een foto van te maken.
Die bomen om de campings zijn flink hoger dan 6 meter. Gok ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach mischien kun je van buiten het terein onze 6 meter mast met vlag nog zien
ach, zolang wij hem maar kunnen zien boeit me dat nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die bomen om de campings zijn flink hoger dan 6 meter. Gok ik.
quote:
quote:
quote:
Het is een leuke ONZavond op het moment, dus druk druk drukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg.
Druk is goed!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
![]()
!
[..]
Het is een leuke ONZavond op het moment, dus druk druk druk.
Wrom heb je antibiotica? en waarom drink je erbij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Ik heb gister te veel alcohol gedronken voor iemand die tikt op antibiotica..
Maar hey, ik leef nog.
Vervelende ontsteking, andere dan in de TT.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Wrom heb je antibiotica? en waarom drink je erbij?
Belangrijke vragen, beide..
Nu niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vervelende ontsteking, andere dan in de TT.
Ik had er zin in, was bij een vriendin thuis en ik had zin in alcohol.
Oh ja, ik had ook zin in alcohol.
Die ontsteking nog wel.quote:
Dat gelach tussendoor, geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1136802783/The_Special_Olympics
Waaaatch them ruuuuuun, watch them faaaaallll... watch them try to caaatch a ball.....
Ik móet 'm af en toe even luisteren.quote:
Maandag weer, ga zo slapen om fit te zijn voor Lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Janetje het volgende:
Wees eens een brave puppy en kom eens online![]()
Whehehe..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Maandag weer, ga zo slapen om fit te zijn voor Lowlands.
Bij de weg, beterschap met je infectie op een andere plek en een fijn weekend, ookal is het zonder alcohol ()
.
Jij blauw! Wennen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis echt altijd alle lol.
R and P.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
C_C is den nieuwe onz-mod?
Dat kun je wel zeggen ja.quote:
Ö god.quote:
Chow schijnt mijn vriendinnetje te zijn, als ik de rellers van vanmiddag mag geloven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef JDude het volgende:
Mensen, dingen, schatten, etceterazovoorts. Ik ga slapen.
Doen jullie de groetjes aan Sjowie, mocht die nog melden?.
.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chow schijnt mijn vriendinnetje te zijn, als ik de rellers van vanmiddag mag geloven.
Dat wordt delen dan. Tsjuus!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Chow schijnt mijn vriendinnetje te zijn, als ik de rellers van vanmiddag mag geloven.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij blijft mijn grote liefde hoor, hoeveel macht ik ook heb.
quote:
Een schandequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]en jij wou je ziel ook al aan ze verkopen..
Maar ik zou enorm heerschend zijn als mod.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
en jij wou je ziel ook al aan ze verkopen..
En ik verdien het want ik zit hier al 3 jaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik zou enorm heerschend zijn als mod.
Welk sub dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik zou enorm heerschend zijn als mod.
Raad eensch.quote:
Uiteraard.. uiteraard.quote:
Ja verdorie hoe heet je nou héquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:44 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
De CD van het jaar, jongens. De CD van het jaar..
Groeten,
Alfons.
Twee tieten in een envelop! *quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
Ik wil gvd lachen, heel, heel hard lachen.
Meppel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Twee tieten in een envelop! *
* Deze grap werd mede mogelijk gemaakt door het Croupouque Humor Researchteam te Meppel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:46 schreef ehqo het volgende:
Zo, terug uit de banaalheid van 'de Wallen'. Waar niemand Nederlands leek te praten, de Ierse Pub kon me toch meer plezier.
Oeh.. *riltquote:
Denk aan een vet wijf met lang rooiig geverfd haar die heel hard zit te lachen om die vent die op de vloer zwemt tijdens een comedy programma, en je zal er niet ver naast zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:57 schreef ehqo het volgende:
Allicht. Het was meer een associatie, ik kan niet goed aan je denken, omdat ik er niet echt een gestalte bij heb. Enkel een plaatje van een zwemmende man op een vloer, met wat letters ernaast.
Je nuanceert al.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
Mensen moeten dood.
Zal ik doen. De volgende keer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk aan een vet wijf met lang rooiig geverfd haar die heel hard zit te lachen om die vent die op de vloer zwemt tijdens een comedy programma, en je zal er niet ver naast zitten.
Oh?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
Mensen moeten dood.
Genoteerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:17 schreef ehqo het volgende:
Groetjes aan je ijskast.
Hoi.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef cerror het volgende:
En als er nog levende mensen zijn, zijn ze kut.
Nouja, waren het maar kutten dan had ik er nog wat ân.
Nouja, een kut met tetten is helemaal ideaal natuurlijk.quote:
Hmpfwmm...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, een kut met tetten is helemaal ideaal natuurlijk.
Zolang hèt maar niet kan praten.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:47 schreef Misstique het volgende:
Wordt het ook uitgezonden op radio of tv eigenlijk? Ik wil Muse toch wel graag horen en/of zien..
Dank je Spook. Maandag niet alleen Muse, maar ook Hot Chipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/08/109688.html
Ja Hot chipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je Spook. Maandag niet alleen Muse, maar ook Hot Chip.
Pheno! Wat een cute smileyquote:
Ik moet mijn ondertitel soms verdedigen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pheno! Wat een cute smiley!
Ik vind je sowieso al cute and cuddly hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn ondertitel soms verdedigen.
dat kun je heul niet wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso al cute and cuddly hoor..
Nee je kan wel een serial zijn, dit is gebaseerd op een avaquote:
Ik heb een grote fantasie.quote:
Ha. Ik heb nog aan jullie gedacht gisteren, toen ik bier aan het drinken was in Utrecht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:16 schreef Chowi het volgende:
Hoppa!
Verdorie, Q. Waar stond jíj te tanken dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Ha. Ik heb nog aan jullie gedacht gisteren, toen ik bier aan het drinken was in Utrecht.
Op De Neude, op het terras voor De Beurs. Eventjes.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, Q. Waar stond jíj te tanken dan?
Pff, had even gebeld dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Op De Neude, op het terras voor De Beurs. Eventjes.
Is dat waar we de vorige keer Grolsch gedronken hebben? Daar hebben we nog binnen gezeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:20 schreef Q. het volgende:
Op De Neude, op het terras voor De Beurs. Eventjes.
King Arthur.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat waar we de vorige keer Grolsch gedronken hebben? Daar hebben we nog binnen gezeten.
Maar toen we aan het raam wilden zitten en daar werden weggekickt omdat die hoek alleen voor dineren was, zijn we gevlucht naar... hoe heette die tent, Sjowie?
Vernieuwend concept wel, in een kroeg.quote:
En Guinness. Maar dat lust ik niet graag.quote:
Vond ik niet erg, toen had ik er twee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
En Guinness. Maar dat lust ik niet graag.
Ik vond de wisseltruc wel chique.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Vond ik niet erg, toen had ik er twee.
Dat heb ik nu ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
En Guinness. Maar dat lust ik niet graag.
Dat heeft me wel gezichtsverlies bespaard bij dat barvrouwke met die dikke tetten, ja.quote:
Was er een met dikke tetten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heeft me wel gezichtsverlies bespaard bij dat barvrouwke met die dikke tetten, ja.
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef ehqo het volgende:
Plebejers.
Hamburgerse!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef ehqo het volgende:
En hop. Werken tot acht uur. Post ze, hè.
Alles is relatief.quote:
Ik zei het je toch!quote:
Of er iets anders mogelijk isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
Een zuiver platonische relatie kan ook mooi zijn en voldoening geven.
Ze mochten er wezen.quote:
Dago is geen kut FA.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Of er iets anders mogelijk is![]()
Kut FA's ook, je hebt er alleen maar blokkade's door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |