Zie vorige topic.quote:
Laat hem dan openquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gooide 'm weer open. Moet kunnen
Klappen van Snakeyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Litso het volgende:
Neuh, dan krijg ik weer klappen van Snakey
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed weertje, is het niet?
wie nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil sex.
Ja eh, gewoon, vandaag, ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee, bedoel je als in NU, of vandaag ofzo?
JIJ WILT TOCH MOD WORDEN, DAN KRIJG JE DIT SOORT STUPIDE VRAGEN MEVROUWquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja eh, gewoon, vandaag, ofzo.
IS DIT EEN KRUISVERHOOR OFZO?![]()
Ga maar in de rij staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil sex.
HA! mannen horen in de rij te staan voor MIJ!quote:
Kroepoekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:23 schreef Croupouque het volgende:
Sorry, dat was het verkeerde topic.
Ik trek wel een nummertje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HA! mannen horen in de rij te staan voor MIJ!
HOOR JE![]()
VOOR MIJ VERDOMME VOOR MIJ[/pms]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een belachelijk Nederlands gezegde weer. Jullie kunnen alleen maar aan freaking kaas denken. Kaas.
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE VREET M'N KAAS VAN M'N BROOD.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE VREET M'N KAAS VAN M'N BROOD.
Seni Seviyorumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een belachelijk Nederlands gezegde weer. Jullie kunnen alleen maar aan freaking kaas denken. Kaas.
Ik niet. Ik heb een randje, en die noem ik ruben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!
euj ik heb 3 taalsites opgezocht ja...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedoel je niet işte bunu seviyorum?
Je staat in msn verbinding met mercan.... smerig blank zwijn! STENIGING! JIHAD!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedoel je niet işte bunu seviyorum?
Het is een zinnetje dat ik dagelijks zie staan. Op mijn werk. Drie keer radenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj ik heb 3 taalsites opgezocht ja...
Aahwquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb hetzelfde als bizz.
Ik wil godverdomme ook sex! Veel ook nog!
Deze schone jongedame is vrij *klik*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb hetzelfde als bizz.
Ik wil godverdomme ook sex! Veel ook nog!
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Deze schone jongedame is vrij *klik*
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Deze schone jongedame is vrij *klik*
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Ik niet. Seks is voor het plebs. Doe mij maar passie, romantiek, dineren bij kaarslicht. En thuis ff snel de druk van de ketel halen
Hmm, jammer. Ik beitel graag figuurtjes in kopkaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, ik was me daar iedere ochtend hoor!
That's more like itquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een randje, en die noem ik ruben.
Heb je ook geen lusten meer om een lepel te pakken en de pindakaaspot te plunderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Croupouque het volgende:
Bij mij is er geen plaats voor seks. Ik ben geestelijk zo ver ontwikkeld dat dergelijke oerdriften en-gevoelens niet langer bij me voorkomen. Datzelfde geldt voor woede, angst en naar het toilet gaan.
Subtiel, schubtiel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef SPK het volgende:
[..]
![]()
, je kan het ook subtiel doen met een smiley C
Je houdt niet van kaas maar wel van randjes die zo begroeid zijn dat ze hun eigen leven leiden en een naam hebben?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding].
[..]
Hmm, jammer. Ik beitel graag figuurtjes in kopkaas.
[..]
That's more like it.
Ik heb een soort van maya-beschaving gekweekt onder mijn voorhuid.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Je houdt niet van kaas maar wel van randjes die zo begroeid zijn dat ze hun eigen leven leiden en een naam hebben?
Je bent ook zo lekker grof altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan nog liever sex met een tandloze schot in een vochtige schuur.
Hebben ze het wiel al uitgevonden? Vandaar dat je graag een beetje rondneukt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een soort van maya-beschaving gekweekt onder mijn voorhuid.
Niet grof, gewoon creatief eerlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je bent ook zo lekker grof altijd.
Gister hadden ze al een airco geïnstalleerd... daar ging een centimeter leefgebied.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Hebben ze het wiel al uitgevonden? Vandaar dat je graag een beetje rondneukt.
Ik deed een topickill.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
Krentenbollen.
Kroonslagaderlijke bloeding.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
Aids.
j. wordt een beetje BeF af. Het zint me geenzins.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
Joog. Meldt u.
Puik werk. Van je stageverslag. Bier zeker enzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Dat lost het wel op. Alles.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
Ohja, iedereen moet dood.
Ik heb volgens mij al gezegd vandaag dat ik geniaal was.quote:
Ik verkeer momenteel aardig onder invloed ja. We hebben eerst eenofander bordspel zitten doen, kwamen daarna tot de conclusie dat de speelstukken daarvan ook best als pokerfiches konden dienen, en daarna nog even in de stad op een terras gecrasht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef ehqo het volgende:
Puik werk. Van je stageverslag. Bier zeker enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |