Mooi manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voila
Kan een modje even de TT en de OT fixen
Snelheid is alles .....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ehm dit lijkt niet echt op een hools, alhoewel ie wel eerder is?
Bos?
De eerste echt goeie MOD aktie bossiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Bos?
gefixedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Bos?
Bloes doet nooit stom tegen Boezzenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Snelheid is alles .....
En ik ben ziek, en een zieke mag je niet stom tegen doen
Ik kan veel hebben, maar ditquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
Bos niet meteen door een slotje heen posten
Da's goed Golfer! Eeeeeeeeeeeeh Bloesiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
trouwens........ golfer is morgenochtend wel unbanned, anders laat ik me bannen en jullie ook
juist andersom. Als golfer unbanned wordt, ga ik in staking ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
trouwens........ golfer is morgenochtend wel unbanned, anders laat ik me bannen en jullie ook
is goed alternatief is er ook weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
juist andersom. Als golfer unbanned wordt, ga ik in staking ...
[..]
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef dndiek het volgende:
Eilanden You've Got Mail!!!
[..]
Okquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geen flauw ideeMaar ik zal later wel effe mailen als dinnetje terug is!
iik vroegg mij al af waarom er 301 reacties in de vorige hools stonden, dat het druk was ofzo. maar we hebben weer een blauwe dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
Bos niet meteen door een slotje heen posten
Zelfs 3!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik vroegg mij al af waarom er 301 reacties in de vorige hools stonden, dat het druk was ofzo. maar we hebben weer een blauwe dus
3 zelfsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik vroegg mij al af waarom er 301 reacties in de vorige hools stonden, dat het druk was ofzo. maar we hebben weer een blauwe dus
omfgquote:
bier?quote:
Goed ideequote:
had het gevodnen ondertussen. Kaap mod? Ach, weer eens wat anders.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
The new blue ones:
Bos81, Da_Sandman en Kaap
warom denk je dat ik het voorstel?quote:
laat maar komen danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
warom denk je dat ik het voorstel?
je was eens een keer niet dronkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn motoriek isw ectreem vermoeid doior mijn zwraee werkdagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je was eens een keer niet dronken![]()
He ik heb toch zeker niet voor niets de Peter Niemeyer Award gewonnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die zochten ze, een rookie. Je bent te bekend![]()
Kankergebruikende Apathische Autoriteitsgeile Pauper?quote:
Ach, de ene persoon is wat actiever dan de andere zeg maar.quote:
Ooooooh da's heel wat andersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Zover ik weet niet.
Portugees gemarineerde kip
Of hoe lang Van Basten RvN en MvB er buiten durft te houden, zonder Van der Sar is de gemiddelde leeftijd lager dan Jong-Oranje zowat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook heavy. Van der Sar heeft schijnbaar gezegd dat hij overwogen zou hebben te stoppen met interlands als hij geweten had dat RvN en Bommel niet geselecteerd zouden worden.
Ben benieuwd hoe lang hij nog keept
Wat een held is Van der Sar tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook heavy. Van der Sar heeft schijnbaar gezegd dat hij overwogen zou hebben te stoppen met interlands als hij geweten had dat RvN en Bommel niet geselecteerd zouden worden.
Einde carričre Sar. Morgen op de bank en danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Sar heeft gelijk dat ie het selectiebeleid in twijfel trekt. Maar hij moet wel blijven, anders kunnen we beter gelijk met Oranje stoppen.
Mietjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben tukken. Toch geen genachtbraak
dat wistern we al jarenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben wel benieuwd of pascal ook zo grote mond heeft bij een volgende meet met Clau en Noca
Dat is inmiddels vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Russische tijd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef VoreG het volgende:
mogguh
San Marco is er gek genoeg voor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Einde carričre Sar. Morgen op de bank en dan![]()
Jij mag groep 3 nog een keer overdoen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Groep 4quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij mag groep 3 nog een keer overdoen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Trouwens dat Appelsientje durft te vragen wie Faas Wilkes is.
Andy van der Meyde Appelsientje: Faas Wilkes, wie?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Trouwens dat Appelsientje durft te vragen wie Faas Wilkes is.
quote:
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alle topics bij hem zijn nog op slotquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is golfer weer terug?
Kon ik deze maar gebruiken........quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle topics bij hem zijn nog op slot
Elke minuut te laat wordt door golfer, die een pesthekel heeft aan de NS en het niet op tijd rijden ervan gemeld als we samen op een stationwaardanook staan.... ik heb dan ook standaard mijn MP3 in als we samen reizenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef Eilanden het volgende:
Yupmaar ze reist elke dag met de NS, dus ze verbaast zich nergens meer over
Gisteren kut, vandaag wel ok!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar de afgelopen dagen?
Je vind het wel spannend allemaal hč?quote:
Hoe is jullie D1 dit jaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:24 schreef Superheld het volgende:
Zag er vandaag wel ok uit, wel braaf zijn he?
Thanx, en gefeliciteerd met al je awards.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Beschouw het volgende:
Welkom terug golfer
Merci. Het zijn er maar twee hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx, en gefeliciteerd met al je awards.
Wat wij gisteren in Parijs hebben genuttigd, hoefte in ieder geval niet opgewarmd te worden:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Het ruikt hier nu alsof er brand is geweest. Als de buren maar niet 'Brand Brand Brand' gaan roepen.
Moet ik weer uitleggen dat ik 20 ipv 2 minuten had in geklikt bij het warm maken van een pita broodje
Het feest kan beginnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:20 schreef SCH het volgende:
Ik ben er weer
*aansluitquote:
als je om 10:00 op je werk moet zijn welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:23 schreef Kaap het volgende:
En goeiemorgen, 06:00 opstaan is veelste vroeg
quote:
quote:
Goed. De mascotte is vandaag voor het eerst met vervoer naar het KDV heen en terug, mevrouw DD is nog hoger zwanger maar alles is rustig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
Hoe is het DD?
Je hebt er zin in vandaag ?quote:
quote:
o god, geen carnaval he?quote:
tsssquote:
Je lijkt eend wel, die is ook al zo'n fan van Carnaval.... ik vind er echt niks aan... (tja boven de rivieren hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! Ik kijk er nu al naar uit!
Eend en Dylan Dog hebben wel gelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je lijkt eend wel, die is ook al zo'n fan van Carnaval.... ik vind er echt niks aan... (tja boven de rivieren he)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eend en Dylan Dog hebben wel gelijk
Was het zulk mooi weer in Parijs?quote:
welke voetbalmanager?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik heb ook een subleague gemaakt voor de voetbal manager....
Naam: [Hools]
Wachtwoord: voetbal
Spannend, wij vinden het wel lang duren, we zitten maar met die klossen die al weken onder het bed staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed. De mascotte is vandaag voor het eerst met vervoer naar het KDV heen en terug, mevrouw DD is nog hoger zwanger maar alles is rustig.
Goed hoor. Nog nooit zo druk gehad op het werk als nu, op 4 september begint de nieuwe programmering en de ouwe gaat ook nog gezellig door. Maar wel leuk weekendje met Desm. weggeweest, zie column FP of Tongs fantopic SCH doet het weer.quote:Met jou?
Nee ik heb een Colour Péléquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was het zulk mooi weer in Parijs?
Daar ga ik me een keer niet voor aanmeldenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/aanmelden
deze
Meldt je dan ff aan bij Hoolsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar ga ik me een keer niet voor aanmelden
Waaromquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meldt je dan ff aan bij Hools
Maar ik ben toch niet van plan mee te gaan doen, waarom zou ik me dan aanmeldenquote:
maar je had je al aangemeldt dus kan je makkelijk mee doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik ben toch niet van plan mee te gaan doen, waarom zou ik me dan aanmelden![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar ga ik me een keer niet voor aanmelden
Ik snap er niets vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar je had je al aangemeldt dus kan je makkelijk mee doen![]()
[..]
Nee vertel vertelquote:
quote:
Bij jou is het zeker ook rustigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij hebt niks te doen zeker![]()
quote:
Nee hoezo?quote:
Nee was gewoon een vraag...quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:32 schreef clauwheee het volgende:
Haha, m'n zus mailde net (die denkt altijd overal om) of ik m'n CvhJ team al had ingestuurd. Ik terugmailen, 'nee kan nog t/m vrijdag gelukkig, nog geen tijd gehad, doe ik vandaag of morgen'. Stuurt ze terug: Mail je je opstelling dan ook gelijk ff door naar van Basten (die kan nog wel wat aanwijzingen gebruiken)?
![]()
Gelukkig ben je wel een snelle leerling. Klok kijken gaat al beter en je kunt ook al tot 4 tellen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef VoreG het volgende:
mogguh
JIj bent vroegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Krijgen we ook een avond en nacht post?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:03 schreef VoreG het volgende:
middag
Jij mag binnenkort ook weer beginnen met studeren zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:03 schreef VoreG het volgende:
middag
Waar was je bij je ontgroeningquote:
Aan het voetballenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar was je bij je ontgroening. Blijf je nog wel nieuwsposter. Succes!
Ik had nog een vraagquote:
Nieuwsposten deed ik al niet veel meer, de columns blijven natuurlijk welquote:
Leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nieuwsposten deed ik al niet veel meer, de columns blijven natuurlijk wel.
Wil je nog een bonus van 30 ergens?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef RayMania het volgende:
Zo, even mijn gratis $10 pokergeld wat omhoog halen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wil je nog een bonus van 30 ergens?
Hahaha ik durfde het al bijna niet te vragen wie het wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Krijn Torringa overleden....gaat hard deze week met de BN-ers
voor Appelsientje.....tis geen voetballer
Doe eens msn dan, lijkt mij ook wel aardigquote:
Ik zat ook ff lekker buiten in het zonnetje.. doet een mens goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef clauwheee het volgende:
Jee, lekker weer zeg! Veel te kort natuurlijk dan, een half uur lunchpauze.
Laat ik eens belangstelling tonen in onze nieuwe modquote:
Ik werk op de Servicedesk van het ROC Zeeland, in de ICT dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat ik eens belangstelling tonen in onze nieuwe mod
Wat voor een werk doe je?
Dan doen we ongeveer hetzelfde werkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik werk op de Servicedesk van het ROC Zeeland, in de ICT dus.
Zeg, moeten wij niet een werkoverleg plannen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterker, Vlissingen is goed vertegenwoordigd.
Sterker nog, wat zal het zijn? 500 meter hemelsbreed dat we van elkaar wonenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterker, Vlissingen is goed vertegenwoordigd.
D_S en Kaap hebben wekelijks hun eigen meeting in Zeelandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Zeeland is goed vertegenwoordigd dan
Ja, dat is best handig eigenlijk. Ik hou geen tijd over!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, moeten wij niet een werkoverleg plannen?
Ja, dat vroeg ik net alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:35 schreef RayMania het volgende:
Jasper, jij pokert ook hč, interesse in gratis $10,= ?
Precies. Zo komt het niet goed natuurlijk. U (of mag ik gewoon je blijven zeggen) roept maar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat is best handig eigenlijk. Ik hou geen tijd over!
Wat een formele zin Zandmannetjequote:
Verzondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
sandman mail
Ik dank u!quote:
Zaterdag moet je wel op verjaardag hoor, niet vergetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom 12.30 - 01.00, en dat vrijdag ook. Weekend overigens wel vrij.
En ik kan erg formeel zijn.
quote:
Ik neem aan dat je PA, die zo goed voor je zorgt, mee magquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
de Goese Markt voor Krezip, Racoon en Guus Meeuwis.
Als je bereid bent er een paar uur voor te rijden mag je van mij meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je PA, die zo goed voor je zorgt, mee mag
quote:
You've got mail.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef MaxPower het volgende:
Doet mijn ook eens even die pokerboni toekomen?![]()
Leuk email adres heb jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef MaxPower het volgende:
Doet mijn ook eens even die pokerboni toekomen?![]()
Inderdaad, dat die nog vrij wasquote:
Geregistreerd na zijn eerste wedstrijd voor Heerenveen... zag ik gelijk dat het een topper werd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die nog vrij was.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeee...
Ik word nu zomaar ineens weggeskupt van de tafel, vraagt ie om mn login, dus dat doe ik, zegt ie dat mn account gelocked is?!
Mijn mail is ook origineelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geregistreerd na zijn eerste wedstrijd voor Heerenveen... zag ik gelijk dat het een topper werd.
Iedereen behalve Guus zag datquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geregistreerd na zijn eerste wedstrijd voor Heerenveen... zag ik gelijk dat het een topper werd.
Mwah.. in de eerste huntelaartopics (uiteraard door mij geopendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen behalve Guus zag dat.
Wtf...ik heb helemaal niks gehadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik heb mail van ze dat ik een kopie van mn ID moet sturen ofzo...
Ohja die grappen... ik word ook wel eens gewoon opgebeld of ik diegene wel ben die zich net heeft ingeschreven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik heb mail van ze dat ik een kopie van mn ID moet sturen ofzo...
Och ik heb daar nooit zo'n probleem mee.. als het gewoon een grote pokersite is verdwijnen je gegevens gewoon in een grote database, en als je alles goed invult betaalt het vaak stukken sneller uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb mn adres en telefoonnummer dan ook niet ingevuld, doe ik nooit. Bij tel nummer heb ik 0000000000 gedaan, gaan ze ook over zeuren.
Ja, maar nu kan ik het niet meer aanpassen omdat ik niet meer kan inloggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Och ik heb daar nooit zo'n probleem mee.. als het gewoon een grote pokersite is verdwijnen je gegevens gewoon in een grote database, en als je alles goed invult betaalt het vaak stukken sneller uit.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je bereid bent er een paar uur voor te rijden mag je van mij mee.
Een wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is reddeloos verloren
Heb zojuist een ZigZag voor je haar gekocht voor het voetballen...
Als het nou een rol zou zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef clauwheee het volgende:
DDtjeJe moet je rol niet té serieus gaan nemen hoor
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het stond op de verpakking:
[afbeelding]
Euh, die $10 die is mislukt vanwege foute gegevens oid. Maar hoe kom ik aan die dertig?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was gelukt met pokeren en die 30E bonus Da_sandman?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euh, die $10 die is mislukt vanwege foute gegevens oid. Maar hoe kom ik aan die dertig?!
Zaalvoetbal: deze jongen kopt niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Whehe, die heb ik ook nog in gehad onder het voetballen.
Na elk kopduel moest ik 'm gaan zoeken.
Valt reuze mee hoor. Inkrijgen is niet het probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zaalvoetbal: deze jongen kopt niet.
Ik vrees wel dat zo'n ding voor geen meter zit: misschien heb ik em 2 minuten aan en issie weer foetsie.
Onze capitan riep net al 2 x over MSN H.O.M.O mijn kant op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef zjroentje het volgende:
Valt reuze mee hoor. Inkrijgen is niet het probleem.
Maar de homo opmerkingen vliegen je om de oren hoor.
Gisteren nog laten doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of gewoon je haren kortwieken.
Verdomme, ik ben dus een meeloper.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of gewoon je haren kortwieken. Schijnt bij het Italiaanse elftal ook in te zijn!
Nee nee. Limburgers lopen gewoon altijd achter de trend aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben dus een meeloper.![]()
Zoals in Rotterdam gaan wonen bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee nee. Limburgers lopen gewoon altijd achter de trend aan.
Nee, dat is de uitdaging aangaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoals in Rotterdam gaan wonen bedoel je?
Ik ben geen wereldkampioen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of gewoon je haren kortwieken. Schijnt bij het Italiaanse elftal ook in te zijn!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon jaloers omdat ie kaal wordt.
Zenden laat zien dat het samen kan gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |