Niks ALFquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef Thomzzzzz het volgende:
ALF is de man! Of nou ja... je weet wel! Ik zou wel met een gitaar in de vorm van ALF's hoofd willen optreden, dat lijkt me echt TE cool, en dan de reacties! Want je weet toch...
Everybody Loves ALF!!!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dribbel![]()
Dan ken de Hello Kity fender er ook wel bij
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dribbel![]()
Dan ken de Hello Kity fender er ook wel bij
Dat zal al wel gebeurd zijn!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Jorikjet het volgende:
alf mag sterven aan een langzame en pijnlijke dood![]()
Speelt écht kutquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!![]()
vind ze ook wel coolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron wat anders vernomen. Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet op gespeeld, maar wat ik hoor is goed!quote:
Ze zien er zeker stoer uitquote:
Ik vind het maar een beetje een rammelbak, vond het niet relax spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron wat anders vernomen. Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet op gespeeld, maar wat ik hoor is goed!
[afbeelding]
Ervaringsdeskundige? Hoe is de hals?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fendermannetje dus jij hebt geen recht van spreken
Dat is juist hetgene wat zo super is, ongelakt, lekker gladquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Hoe is de hals?
Dik/dun, hoe zijn de frets?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is juist hetgene wat zo super is, ongelakt, lekker glad
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fendermannetje dus jij hebt geen recht van spreken
Hmmz, wel aardig dik, beetje c vorm, en jumbo frets!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dik/dun, hoe zijn de frets?
We need more details!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef Thomzzzzz het volgende:
SLASH, MIJN OGEN, WAT DOE JE?!!?
Doe alsjeblieft iets aan die gitaargeluid, en dat heeft helemaal (maar dan ook echt HELEMAAL) NIETS met mixen te maken... er zit veeeeel te veel gain en noch hoog-midden, noch laag-midden in... die MID knop zit niet voor niets op je versterker! Het spijt me maar dit klinkt helemaal nergens naar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef Desensitized het volgende:
Damn! Klinkt erg lekker dude!!
danku!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef Desensitized het volgende:
Damn! Klinkt erg lekker dude!!
Vocals in de stijl van?
ik weet het, en dat bedoelde ik ook niet met mixen. er zit trouwens niet eens een versterker tussen, de line-in van de pc versterkt het signaal. ik heb een kut versterker dus daarmee wordt het niet beter. en de distortion is inderdaad niet helemaal geweldig, maar ik heb 2 keer gezegd dat dit gewoon opgenomen is om het te onthouden. zo..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft iets aan die gitaageluid, en dat heeft helemaal (maar dan ook echt HELEMAAL) NIETS met mixen te maken... er zit veeeeel te veel gain en noch hoog-midden, noch laag-midden in... die MID knop zit niet voor niets op je versterker! Het spijt me maar dit klinkt helemaal nergens naar!
Je deuntjes zijn wel leuk, ik ben benieuwd hoe het klinkt als je het "mixt" en evt. met zang hebt, want nu is't natuurlijk allemaal een beetje eentonig... maar da's wel logisch!
Ga zo door, maar gebruik je oren goed, luister goed wat je doet!
Ik zie dat mijn post nogal aggressief over komtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik weet het, en dat bedoelde ik ook niet met mixen. er zit trouwens niet eens een versterker tussen, de line-in van de pc versterkt het signaal. ik heb een kut versterker dus daarmee wordt het niet beter. en de distortion is inderdaad niet helemaal geweldig, maar ik heb 2 keer gezegd dat dit gewoon opgenomen is om het te onthouden. zo..![]()
![]()
1. zie edit vorig post.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn post nogal aggressief over komtwas niet de bedoeling... absoluut niet zelfs! Ik bedoel het meer om je te helpen... sorry dat het zo overkwam!
Je kunt beter niet zo'n super turbo mega distortion nemen... dat klinkt gewoon niet muzikaal... en dat is echt jammer! En zelfs als je dingen opneemtt om ze te onthouden (en vooral met de computer) dan kun je toch wel proberen om het fatsoenlijk te laten klinken? Dat je geen uren gaat EQ'en snap ik ook nog wel, dat doe ik zelfs niet bij demo'tjes! Maar nu WIL je er niet eens meer naar luisteren... Dus die " zo.." is vrij nutteloos...
Wat gebruik je trouwens om die overdrive te maken? Amp Farm, Amplitube of nog wat anders?
het is inderdaad gitaar -> effect -> computer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
Oh dus je doet:
Gitaar -> effect -> computer?
en niet
Gitaar -> computer -> bewerken?
Dat verklaart een hoop... probeer maar eens om de (pre) gain iets terug te zetten, niet op 10, maar op 7 ofzo... dat zal al best schelen denk ik!
ik heb die rp50 voor m'n 12e of 13e verjaardag gekregen hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
Zoen nog mooie ook!
www.amplitube.com van
ja ik weet toch ook wel dat mp3 slecht isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:50 schreef Thomzzzzz het volgende:
opnemen met cubase als .wav of .aiff (NOOIT MP3!!)
Je neemt inderdaad clean op, en Amplitube is een plugin die je op een kanaal toepast als insert, en die vervormt je cleane geluid tot een vunzig randje, vuige blues of dikke vette rock!
Wat is beter, Amplitube of Guitar Rig?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:50 schreef Thomzzzzz het volgende:
opnemen met cubase als .wav of .aiff (NOOIT MP3!!)
Je neemt inderdaad clean op, en Amplitube is een plugin die je op een kanaal toepast als insert, en die vervormt je cleane geluid tot een vunzig randje, vuige blues of dikke vette rock!
download ze allebeiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat is beter, Amplitube of Guitar Rig?
Ik heb Amplitube, maar ik neem eigenlijk altijd vanuit m'n versteker op, want DAT is mijn sound... Amplitube ben ik erg tevreden over, het klinkt echt cool... ik vind Guitar Rig er te gek uitzien, maar ik moet de demo een keer proberen! Als het net zo mooi / goed is als Reason mooi / goed is, lijkt me dat echt wel een toffe setup voor gitaren!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat is beter, Amplitube of Guitar Rig?
Leg jij dat Metallica uit of zal ik dat doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft iets aan die gitaargeluid, en dat heeft helemaal (maar dan ook echt HELEMAAL) NIETS met mixen te maken... er zit veeeeel te veel gain en noch hoog-midden, noch laag-midden in... die MID knop zit niet voor niets op je versterker!
vertel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg jij dat Metallica uit of zal ik dat doen?.
Mijn vriendin is vanochtend al vertrokken!quote:
Ja en dan wachten tot 6 uur voor een dicht hekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn vriendin is vanochtend al vertrokken!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan wachten tot 6 uur voor een dicht hek![]()
straks eerst nog bij een vriend eten en dan vertrekken we maar eens om een uur of 8![]()
[afbeelding]
ik ben er klaar voor
Das alweer een half biertjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kreeg nog 2,50 korting dus je krijgt nog iets van je geld terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |