Niks ALFquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef Thomzzzzz het volgende:
ALF is de man! Of nou ja... je weet wel! Ik zou wel met een gitaar in de vorm van ALF's hoofd willen optreden, dat lijkt me echt TE cool, en dan de reacties! Want je weet toch...
Everybody Loves ALF!!!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dribbel![]()
Dan ken de Hello Kity fender er ook wel bij
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dribbel![]()
Dan ken de Hello Kity fender er ook wel bij
Dat zal al wel gebeurd zijn!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Jorikjet het volgende:
alf mag sterven aan een langzame en pijnlijke dood![]()
Speelt écht kutquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!![]()
vind ze ook wel coolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zodra die Hello Kitty een keer goedkoop op marktplaats ofzo staat ga ik er een kopen. 220 euro vind ik voor een geintje te duur. Het schijnen wel goede gitaren te zijn!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron wat anders vernomen. Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet op gespeeld, maar wat ik hoor is goed!quote:
Ze zien er zeker stoer uitquote:
Ik vind het maar een beetje een rammelbak, vond het niet relax spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron wat anders vernomen. Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet op gespeeld, maar wat ik hoor is goed!
[afbeelding]
Ervaringsdeskundige? Hoe is de hals?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fendermannetje dus jij hebt geen recht van spreken
Dat is juist hetgene wat zo super is, ongelakt, lekker gladquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Hoe is de hals?
Dik/dun, hoe zijn de frets?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is juist hetgene wat zo super is, ongelakt, lekker glad
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fendermannetje dus jij hebt geen recht van spreken
Hmmz, wel aardig dik, beetje c vorm, en jumbo frets!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dik/dun, hoe zijn de frets?
We need more details!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef Thomzzzzz het volgende:
SLASH, MIJN OGEN, WAT DOE JE?!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |