Voor dat geld heb je ook een speeltje wat je wél vaker kunt gebruiken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Wel redelijk aan de prijs zie ik,in webshops rond de 10 euro,bij de drogist zal het dan wel een euro of 12 gaan kosten.
¤7,95, bij de Etos althans.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Wel redelijk aan de prijs zie ik,in webshops rond de 10 euro,bij de drogist zal het dan wel een euro of 12 gaan kosten.
Misschien kan je er wel gewoon een stekker aan maken! 220quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef Bill_E het volgende:
ik heb hem klaar liggen voor gebruikhelaas zie ik mijn vriendin zaterdag weer. en ik ben geen echte zeeman. dus word nog ff wachten.. ( owja ik ga da ding natuurlijk ook na gebruik gewoon ff afwassen en openslopen.. eens kijken wat erin zit aan techniek
)
Tijd om een eitje aan te schaffen dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb hem inmiddels 2x gebruikt. Vrij duur in aanschaf(¤16,-- per 2)
Voor mijn vrouw een succes. Ze had nog geen ervaring met trillende dingen.(alleen maar een dildo), maar hierna via internet een vibo aangeschaft.
Één ding vind ik wel een nadeel, voor haar heeft ie het meeste effect wanneer hij tegen d'r klitje zit, maar op dat moment voel je als man weinig. Alleen wanneer je je pik weer terugtrekt, krijg je als man meer genot van het trillen.
Dus wanneer je vrouw op je komt zitten, ervaar je weinig. Nadat zij genoeg had gehad, heeft ze het bij mij mondeling afgemaakt. En ik moet toegeven, dit was met dat ding om verrukkelijk.
Of een Pocket Rocketquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tijd om een eitje aan te schaffen dus.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef pagathan het volgende:
op de kermis kost een ritje ook al gauw 2 euro, en das meest een minuutje of 5.
dus komt op hetzelfde neer.
En dat allemaal in 20 minuten. Of had je ze alle2 achter elkaar gebruiktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
Voor mijn vrouw een succes. Ze had nog geen ervaring met trillende dingen.(alleen maar een dildo), maar hierna via internet een vibo aangeschaft.
Één ding vind ik wel een nadeel, voor haar heeft ie het meeste effect wanneer hij tegen d'r klitje zit, maar op dat moment voel je als man weinig. Alleen wanneer je je pik weer terugtrekt, krijg je als man meer genot van het trillen.
Dus wanneer je vrouw op je komt zitten, ervaar je weinig. Nadat zij genoeg had gehad, heeft ze het bij mij mondeling afgemaakt. En ik moet toegeven, dit was met dat ding om verrukkelijk.
Hier ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef Miyanou het volgende:
ik heb er al 2x "gebruik van gemaakt" en voor mij als vrouw voelde het helemaal top :-)
Wij hebben er ook vreselijk van genoten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef Miyanou het volgende:
ik heb er al 2x "gebruik van gemaakt" en voor mij als vrouw voelde het helemaal top :-)
Zo dat zijn 6 snelle wipjes, je kan tenslotte niet meer over wippen praten dan. ( gemiddeld 3,33 minuten)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:35 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Wij hebben er ook vreselijk van genoten.
die paar euro is het echt wel waard,wij kunne er ongeveer 6 keer mee doen,dus zeg maar een euro per keer,omgerekend.
Dan draai je em toch omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef fuckbuddy het volgende:
WTF, die moet ik ook maar eens halen dan!
Misschien een gekke vraag, maar pakken jullie dan gewoon de missionaris?
Dit omdat onze voorkeur naar doggystyle gaat namelijk. Maar dan zit je "verkeerd" volgens mij?
Nou, aan je avatar te zien...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef jack4ya het volgende:
(ben ik dan toch echt 'n frigide geit?)
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Escape2Dawn het volgende:
Alleen 20 minuten vind ik best lang
Waarom koop je dan niet gewoon een vibrerende penisring, gaan gewoon batterijen in, hoef je dus maar 1 keer aan te schaffen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
Tuurlijk zijn de reactie's positief, zo goed als elke vrouw vindt trillen op haar klitje lekker, daar zijn we vele jaren achterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef _Liquid_ het volgende:
Reacties hier zijn wel positief, lijkt mij ook wel grappig eigenlijk
Prquote:
Wat een monsterlijke dingen! Ik vond die durex ten minste niet zo opvallend aanwezig, daar zit ik heel niet op te wachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet gewoon een vibrerende penisring, gaan gewoon batterijen in, hoef je dus maar 1 keer aan te schaffen...
Die dingen zijn namelijk al jaren op de markt, is niet nieuw ofzo
Zie bv dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan heb ik gewoon willekeurig een seksshop gepakt bovenaan in google
Er zijn er ook die erg op die durex lijken hoor, je akn ze in allerlei vormen en maten krijgen en die kan je dus gewoon blijven gebruiken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:56 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wat een monsterlijke dingen! Ik vond die durex ten minste niet zo opvallend aanwezig, daar zit ik heel niet op te wachten.
Maar dat is misschien een kwestie van zoeken.![]()
Juist zo'n ding hoor je te tweaken cq op te voeren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
Wat betreft de prutsers onder ons.
Knoopcel voor in de Play: http://www.plaza33.com/cm(...)php?products_id=4672
In veel sexshops op internet kan je ze ook kopen. Ik verkoop ze zelf ook, zowel de durex als een ander merk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
Waar kan je die Durex troep krijgen dan behalve de Kruitvat?
Het motortje ziet er idd hetzelfde uit als in een foonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:01 schreef Zw0rld het volgende:
Of een motortje uit een oude gsm slopen en zelf iets fabrieken.
of zo iets: http://gsm.mobiles.co.uk/(...)massage-cushion.html
[afbeelding]
Zet je die toch op marktplaatsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ze bij de 'dirx' gekocht vanavond.
ik heb dus over een jaar een stuk of 100 condooms,aangezien ik die niet gebruik.
wanna try?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef _Liquid_ het volgende:
Reacties hier zijn wel positief, lijkt mij ook wel grappig eigenlijk
Een vibrator hoeft geen 50 euro te kosten hoor; een "rondgang" langs verschillende webshops voor trillende vibrators geeft ook prijzen tussen de 10 en 30 euro terug, het is enkel wat je zelf lekker en mooi vind; ga je voor design en stijl, betaal je meer dan dat je een 'normale' vibratorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:43 schreef Mariontje het volgende:
haha leuk topic !!
Gezien de reacties lijkt het mij de moeite waard. Ik denk wel dat ik die van Durex eerst maar es een paar keer ga proberen..![]()
ff maar morgen langs de etos..(waar ik trouwens geen moeite mee heb....het lijkt mij persoonlijk beter in de rij te staan met een vibrator dan met een antischimmel middeltje)
Eenmalig gebruik 8 euro..dan kan je kijken/voelen of je het wel wat vind...ik zou het zonde vinden om zo een 'lifetime' trilding te hebben aangeschaft (50-100 euro oid) en het blijkt achteraf waardeloos te zijn![]()
Je hoeft hem ook niet om je pik te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef der_weiss het volgende:
Ik heb geprobeerd het uit te proberen, maar op het moment dat m'n meid dat ding om m'n pielemuis wilde doen kreeg ik een spontane lachbui en was de boel slap, en elke keer als ze daarna weer met dat ding aan kwam zetten ging m'n gereedschap weer slapjes doen. Dus we hebben hem al een week maar we hebben het pas 1x geprobeerd en toen mislukte het dus, die andere keren hadden we beiden geen zin om te stoppen en dan ding om te doen.
Nogal logisch dat je dat ding op de juiste plaats moet houden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Trafasi het volgende:
Ik had er ook 1 gekocht, vond het echt he-le-maal nix, mijn vriend ook niet...
Je moet hem de hele tijd op z'n "plaats" houden, wil je er wat van voelen, en dat is zeer irritant.
Na 8 á 10 minuten prutsen heb ik hem uit frustratie weggegooid![]()
Het lijkt me dat je hem niet op zijn plaats hoeft te houden en dat het meer als een soort cockring werkt. Of je piemelotje moet te dun zijn, dan moet je hem wel vast houden, of je vriendin produceert te veel vocht waarvan die ook weer kan gaan glijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nogal logisch dat je dat ding op de juiste plaats moet houden.
Dit is met een vibrator toch niet anders?
Een voorbeeld die Erodome bovenaan laat zien kost ¤13,- hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:43 schreef Mariontje het volgende:
haha leuk topic !!
Gezien de reacties lijkt het mij de moeite waard. Ik denk wel dat ik die van Durex eerst maar es een paar keer ga proberen..![]()
ff maar morgen langs de etos..(waar ik trouwens geen moeite mee heb....het lijkt mij persoonlijk beter in de rij te staan met een vibrator dan met een antischimmel middeltje)
Eenmalig gebruik 8 euro..dan kan je kijken/voelen of je het wel wat vind...ik zou het zonde vinden om zo een 'lifetime' trilding te hebben aangeschaft (50-100 euro oid) en het blijkt achteraf waardeloos te zijn![]()
Misschien heeft ze zich daar al laten palen door een grote neger piemol met vibrerende cock ring.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:09 schreef nhellinga het volgende:
hier ligt ie ook klaar... vriendin zit alleen in amerika... nog een weekje wachten en dan zal ie eens goed getest worden!
http://www.bazoo.nl/shop/(...)539/products_id/2148quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
ben je soms bang voor de meisjes die bij het kruitvat werken als ze zien dat je condooms koopt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
zeker als je large neemtquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef crosby het volgende:
dat is juist het leuke, die gezichte, was altijd leuk![]()
ik wilde t net gaan posten idd, moet altijd wel lachen om die figuurtjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet gewoon een vibrerende penisring, gaan gewoon batterijen in, hoef je dus maar 1 keer aan te schaffen...
Die dingen zijn namelijk al jaren op de markt, is niet nieuw ofzo
Zie bv dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan heb ik gewoon willekeurig een seksshop gepakt bovenaan in google
http://www.veiligglijden.nl/durex-play-vibrations-p-1201.html (nu in de aanbieding)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
Hier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
Hier hetzelfde..waardeloos ding...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Trafasi het volgende:
Ik had er ook 1 gekocht, vond het echt he-le-maal nix, mijn vriend ook niet...
Je moet hem de hele tijd op z'n "plaats" houden, wil je er wat van voelen, en dat is zeer irritant.
Na 8 á 10 minuten prutsen heb ik hem uit frustratie weggegooid![]()
Psssttt, een cockring hoort strak te zitten...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef lateanima het volgende:
ook geprobeerd, wat een verschrikkelijk ding. Bovendien drukte ik eerst op de minuscule schakelaar ipv er aan trekken, dus ondertussen ging hij 3x uit en de elastiek zit strak.
Geen succes... :-(
samen uitproberen?quote:
ieuw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
samen uitproberen?![]()
ronald griphart was er beduidend minder entousiast over las ik in de rails vandaag
daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ronald griphart was er beduidend minder entousiast over las ik in de rails vandaag
De BATTERIJ is voor eenmalig gebruikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:53 schreef -TDJ- het volgende:
Volgens mij is dit niets anders dan een vibrerende-cockring... en die zijn volgens mij wel vaker te gebruiken, het ziet er in ieder geval het zelfde uit!
Oke das wel freaking kansloos.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Ladyxima het volgende:
met uitgaan kwamen we een jongen tegen die we kennen... liet ie heel blij zo'n durex play vibrations zienwaarom die dat bij zich had, geen idee... versiertruc ofzo?
hoorde we m even later vertellen dat ie er zó snel mee klaar kwam... in zn eentje...![]()
ja hij werkt daar achter de bar... dus fouilleren zal wel niet... maar t was wel fucking triest hoe blij die er mee wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke das wel freaking kansloos.
Ook leuk als je aan de deur gefoulleerd wordt. En ze trekken dat ding uit je broekzak.![]()
![]()
je zal een eenzaam bestaan als barman hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja hij werkt daar achter de bar... dus fouilleren zal wel niet... maar t was wel fucking triest hoe blij die er mee was![]()
Ja. Als meisje zijnde heb je er geen bal aan. Dat trildingetje raakt niets bij jou en hij ligt alleen maar te zeiken dat zo'n ring om z'n ding maar een heel raar gevoel is.quote:
je bewaard condooms ook?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Zo''n ding heb ik ook nog hier thuis liggen, ook een keer geprobeert jaren terug met mn ex, we hebben alleen maar gelachen, was wel heel iets lekkerder maar dat geluid trrrrrrrrrr zwaar irri hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |