''Heeft U toevallig een kat?''quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
"Is deze kat van u?"
"Nee ik heb geen platte katten";d;d ;d !!!
;D !
Zekere reacties:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien weten ze er in F&F meer van.
quote:Ahhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
quote:RIP![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Heeft U toevallig een kat?''
''Ja, hoezo?''
''Nu niet meer!''
!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Ja, hoezo?''
''Nu niet meer!''
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Gewoon doen wat je in de OP zegt, en als ze gaat zitten janken dat je een moordenaar bent gewoon haar laten stikken en naar huis gaan, zíj was degene die dat beest gewoon overal heen laat lopen, dus het is haar eigen schuld.
Wist niet dat jij zo grappig was...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je blaast het platte beest eerst wat op, zodat het wat vorm krijgt, bindt touwtjes aan hoofd, rug, staart en poten. Ga vervolgens in de dakgoot liggen en bel aan (met een lange stok moet je de deurbel vast wel kunnen halen), en als ze opendoet gewoon een poppenspel doen.
Ja, ik heb zo mijn momentenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo grappig was...![]()
Ik ben geen held in slecht-nieuws gesprekken, dus wat doe je dan? Ik zie het voor me:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef BlueEyed het volgende:
Gewoon aanbellen en vertellen wat er gebeurd isEn ja, bij voorkeur met een behoorlijke dosis (geveinsd) medeleven en schuldgevoel! Ook al betekent die kat (of een kat in het algemeen) weinig voor jou, voor haar zal dat waarschijnlijk heel anders liggen
Hahaha!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
"Is deze kat van u?"
;D !
quote:Na het doorslaande succes van de robothond hebben de Japanners nu ook een robotkat gefabriceerd.
Whehe, die middelste is lelijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Bicks het volgende:
Jij: "Buuv"!
Buuv: "ja"
Jij: "Is uw kat dood?"
Buuv: "Nee hoor"
Jij: "wedden om een kratje bier van wel?"
En een schoon geweten... en een kratje bier!
Oh, het is een vrouw!quote:
Is die antenne niet een beetje vol met 3,68 Kills per Minute?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Monocultuur het volgende:
snij z'n kop eraf, rijg 'm aan je antenne en rij er de hele week mee rond als zijnde het een trofee.
ik weet niet of de buurvrouw dat leuk vind. maar tis wel origineel.
Zet 'm eens op de foto dan!! En die schuif je zo door de brievenbus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef robh het volgende:
[..]
Die heb ik in de bosjes naast de parkeerplaats geparkeerd, half/half uit het zicht.
Laat ik nu eens bij de politie werkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef robh het volgende:
[..]
Die heb ik in de bosjes naast de parkeerplaats geparkeerd, half/half uit het zicht.
Voor die kinderen kan het juist ook een leerzaam iets zijn, dump de kat op t plein van een basisschool, vlak voor het speelkwartier!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Zou je die kat niet ff in een doos doen ofzo, straks vinden kinderen 'm ofzoiets.
Eerlijkheid kan er tegenwoordig voor zorgen dat je een huf voor je kop krijgt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef MissHobje het volgende:
Wat is er mis met eerlijkheid tegenwoordig zeg
Inderdaad. Ik zou vragen of ze even mee wil lopen en het dan uitleggen. Sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef XiChico het volgende:
Je moet wel nu een beslissing gaan maken, hoe langer je wacht .. hoe lastiger het word om de waarheid te vertellen. En ik weet niet of je dat beest hebt laten liggen, maar dan zit het nu wss onder de vliegen/larven. Je kunt zo'n beest beter aan de eigenaar laten zien als hij nog vers is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef killerb het volgende:
Rij er gewoon net zo vaak overheen totdat je het niet meer kunt herkennen![]()
De jankbui doe je weinig aan, maar kosten? De kat liep buiten, moet ze em binnen houden zoals normale mensen met een kat doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef robh het volgende:
Goed, klein probleempje mijnerzijde...
Stel dat ze een hysterische jankbui krijgt en ze wil dat ik ook nog 's voor de ruimkosten moet gaan dokken? Dankjevriendelijk, maar daar pas ik voor.
Tharalom is erg visueel ingesteld, en veegt nu de tranen van het lachen uit haar ogenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Monocultuur het volgende:
snij z'n kop eraf, rijg 'm aan je antenne en rij er de hele week mee rond als zijnde het een trofee.
ik weet niet of de buurvrouw dat leuk vind. maar tis wel origineel.
Mee eens! Als die kat altijd buiten liep, kan ze hem moeilijk gaan missenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Danny zou dit topic graag in F&F zien denk ik![]()
Meer ontopic:
[..]
De jankbui doe je weinig aan, maar kosten? De kat liep buiten, moet ze em binnen houden zoals normale mensen met een kat doenHeel lullig voor het beestje, die kan het ook niet helpen dat het vrouwtje em niet binnenhoud, dan krijg je dat soort ongelukjes..
![]()
Die moet je 's nachts in de kast opsluiten, wil je niet wakker gestaard worden. Om maar niet te spreken van de nachtmerries.quote:
Vergeet niet de haren uit je grille en bumper te halen hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:16 schreef The_Joker het volgende:
Bel de dierenambulance en zeg dat je net zag dat er een kat werd aangereden en dat de dader het beest in de bosjes dumpte.
Het kenteken heb je helaas niet.
En ik weet niet of ik me nu moet schamen dat ik hier echt hardop om heb gelachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
"Is deze kat van u?"
;D !
Ook met knorretjes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik me nu moet schamen dat ik hier echt hardop om heb gelachen
( met van die uithalen enzo )
Jammer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef SHE het volgende:
nee, dat niet
Had ik ook, waarschijnlijk is het gewoon een goede grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik me nu moet schamen dat ik hier echt hardop om heb gelachen
( met van die uithalen enzo )
Wel een filmpje van maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef ChrisJX het volgende:
In de fik steken en naar binnen gooien
"Sie haben etwas verloren...!"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Ja, hoezo?''
''Nu niet meer!''
ROFLOLTONKSPIMPMYCAROWNAGETELEPWNquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
"Is deze kat van u?"
;D !
Dat hij bang is of dat zij hysterisch is? Wat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
Je probleem is dat je bang bent dat ze hysterisch wordt? Dat overleef je toch wel lijkt me?
Hij overleeft het wel dat zij hysterisch is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat hij bang is of dat zij hysterisch is? Wat?
Zolang ze hem niet dood maakt zal hij het wel overleven inderdaad! Goed punt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij overleeft het wel dat zij hysterisch is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |