Is die antenne niet een beetje vol met 3,68 Kills per Minute?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Monocultuur het volgende:
snij z'n kop eraf, rijg 'm aan je antenne en rij er de hele week mee rond als zijnde het een trofee.
ik weet niet of de buurvrouw dat leuk vind. maar tis wel origineel.
Zet 'm eens op de foto dan!! En die schuif je zo door de brievenbus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef robh het volgende:
[..]
Die heb ik in de bosjes naast de parkeerplaats geparkeerd, half/half uit het zicht.
Laat ik nu eens bij de politie werkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef robh het volgende:
[..]
Die heb ik in de bosjes naast de parkeerplaats geparkeerd, half/half uit het zicht.
Voor die kinderen kan het juist ook een leerzaam iets zijn, dump de kat op t plein van een basisschool, vlak voor het speelkwartier!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Zou je die kat niet ff in een doos doen ofzo, straks vinden kinderen 'm ofzoiets.
Eerlijkheid kan er tegenwoordig voor zorgen dat je een huf voor je kop krijgt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef MissHobje het volgende:
Wat is er mis met eerlijkheid tegenwoordig zeg
Inderdaad. Ik zou vragen of ze even mee wil lopen en het dan uitleggen. Sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef XiChico het volgende:
Je moet wel nu een beslissing gaan maken, hoe langer je wacht .. hoe lastiger het word om de waarheid te vertellen. En ik weet niet of je dat beest hebt laten liggen, maar dan zit het nu wss onder de vliegen/larven. Je kunt zo'n beest beter aan de eigenaar laten zien als hij nog vers is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef killerb het volgende:
Rij er gewoon net zo vaak overheen totdat je het niet meer kunt herkennen![]()
De jankbui doe je weinig aan, maar kosten? De kat liep buiten, moet ze em binnen houden zoals normale mensen met een kat doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef robh het volgende:
Goed, klein probleempje mijnerzijde...
Stel dat ze een hysterische jankbui krijgt en ze wil dat ik ook nog 's voor de ruimkosten moet gaan dokken? Dankjevriendelijk, maar daar pas ik voor.
Tharalom is erg visueel ingesteld, en veegt nu de tranen van het lachen uit haar ogenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Monocultuur het volgende:
snij z'n kop eraf, rijg 'm aan je antenne en rij er de hele week mee rond als zijnde het een trofee.
ik weet niet of de buurvrouw dat leuk vind. maar tis wel origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |