Een voormalig client van me heeft 14 vrachtwagens laten voorzien van een camera-systeem.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:40 schreef yup het volgende:
[..]
Achteruitcamera's ben ik dikke voorstander van maar GEEN ENKEL bedrijf gaat dat vrijwillig installeern omdat het veel $$$ kost...
Niet op de brug als het goed is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:44 schreef Marsepein het volgende:
Is het daar eenrichtingsverkeer?
Dat zou inderdaad kunnen. Zonder schuld aan de 1 of de ander te geven denk ik dat je bij het achteruitrijden altijd stapvoets moet rijden. Ik weet niet of het hier gebeurt is. Het is slechts koffiedik kijken.quote:
Ik las het bericht op AT5, en dacht eigenlijk gelijk aan hetzelfde:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:12 schreef yup het volgende:
[..]
De auto was zo een ding, en ja het was van GLS).
[afbeelding]
Ik wil alleen nog een booschap sturen aan alle voetgangers: kijk toch verdomme met je doppen uit als er een bestelwagen met gesloten ramen achteruit komt rijden, als je in de dode hoek zit ben je de lul... Kijk je kan zeggen achteruitrijden: iedereen voorrang geven, maar vergeet niet dat je constant naar je linker en rechterspiegel zit te kijken (je kan niks door de raam zien immers)...
Je ziet inderdaad vaak dat vooral fietsers altijd nog net even erlangs willen glippen. Zoals hier voor ons is nu kermis, begin vorige week hebben ze alles opgezet, dikke vrachtwagens door de straat, kwam op een gegeven moment een enorm ding met een oplegger met 3 assen, dat ding moest schuin achteruit de straat inrijden, is al bezig met achteruit rijden, ik wachten, zie je toch een paar fietsers snel nog even achter de vrachtwagen langsglippen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:17 schreef Incomplete het volgende:
Mensen proberen nog vaak even achterlangs te lopen terwijl een auto/bus/vrachtwagen achteruit rijdt, om over fietsers nog maar te zwijgen.
Alleen maar slachtoffers in deze, zowel de vrouw en haar familie alsook de bestuurder.
Triest......![]()
Kolerequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Marsepein het volgende:
Ik zal wel tegen het verkeerde been gaan schoppen, maar ik heb nu uit eerste hand (Van diegene die hert heeft zien gebeuren en in wiens armen ze gestorven is) gehoord dat het busje volgas achteruit reed nadat de bestuurder erachter kwam verkeerd te zijn gereden.
De vrouw (mijn collega) heeft geen enkele kans gehad. De vraag over hulpdiensten wel of niet op tijd is eigenlijk een loze discussie. Ik begreep dat er overal bloed uit kwam.
En over vlak achter een bestelbus lopen gaat helemaal niet op. De weg was helemaal vrij.
Stemming is hier![]()
Ja, das verplicht he met grijs kentekenbusjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, en geblindeerde achterdeuren....![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Marsepein het volgende:
Ik zal wel tegen het verkeerde been gaan schoppen, maar ik heb nu uit eerste hand (Van diegene die hert heeft zien gebeuren en in wiens armen ze gestorven is) gehoord dat het busje volgas achteruit reed nadat de bestuurder erachter kwam verkeerd te zijn gereden.
De vrouw (mijn collega) heeft geen enkele kans gehad. De vraag over hulpdiensten wel of niet op tijd is eigenlijk een loze discussie. Ik begreep dat er overal bloed uit kwam.
En over vlak achter een bestelbus lopen gaat helemaal niet op. De weg was helemaal vrij.
...
Al 3 jaar ofzo dacht ik, maar volgas achteruitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef Ringo het volgende:
Zeker pas zijn rijbewijs, de lapzwans.
Ben ik serieuze voorstander van, maar niemand die het vrijwillig doet. Zelfs bij gewone kleine bestelauto's die dingen erop pleuren, scheelt serieus ongelukken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:09 schreef Adfundum het volgende:
Als voetganger heb je ook niet altijd in de gaten dat een auto achteruit gaat rijden. Die busjes met dode hoek zouden allemaal zo'n achteruitrijzoemer moeten hebben, die kosten bijna niets en zijn in 10 minuten gemonteerd. Als chauffeur kun je dat best aan je werkgever vragen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:59 schreef -IksRee- het volgende:
Ja, das verplicht he met grijs kentekenbusjes.
Triest verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Marsepein het volgende:
Stemming is hier![]()
Ze heeft inderdaad nog kort kunnen reageren, maar als alles kapot is, en er overal bloed uitkomt en in 10 minuten wegglijdt kan zelfs de beste ambulancebroeder/zuster er niets aan doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:20 schreef yup het volgende:
Maar de vrouw had WEL een kans gehad, er was overal bloed maar de vrouw kon zelfs haar naam zeggen! Ze was 10 minuten ofzo bij bewustzijn daarna was ze bezweken, ik heb dat op het nieuws gehoord
Klinkt alsof ze inwendig is doodgebloed. Dan ben je goed het haasje hoor, ook als je bij wijze van spreken pal voor een ziekenhuis wordt aangereden. Reanimatie heeft dan trouwens ook als onprettig bijeffect dat je het bloed nog even wat sneller uit alle aanwezige gaten perst.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:20 schreef yup het volgende:
Maar de vrouw had WEL een kans gehad, er was overal bloed maar de vrouw kon zelfs haar naam zeggen!
Ze was 10 minuten ofzo bij bewustzijn daarna was ze bezweken, ik heb dat op het nieuws gehoord
Volgens mij ben je er sowieso goed kapot van als je iemand doodrijdt, en helemaal als je het echt aan jezelf te wijten hebt. Ben blij dat ik die knul niet ben en ik kan mij nogal voorstellen dat hij niet echt staat te trappelen om het met zijn hele vriendenkring te delen (nog los van dat ie het vast niet op prijs stelt als jij het op een openbaar forum slingert)quote:En nog steeds geen bericht gehad, vraag me serieus af wat die gast te vertellen heeft...
Gadver, dat klinkt allemaal tamelijk luguber...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Marsepein het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |