nu de P en de E nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef macondo het volgende:
C van combinatie..
Laterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef lienelien het volgende:
Dan ga ik even die film kijken, eten tussendoor, en de puinzooi hier opruimen, en dan kom ik daarna gezellig kennisquizzen
Hoe heb je dat gedaan? Via welke organisatie, hoe lang. Wat mocht je zoal zien? En wat mocht je eigenlijk niet zien, maar heb je toch gezien?quote:
Je kijkt op je laptop?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef lienelien het volgende:
Alleen al een gewéldig menu![]()
Oja, ik kan multitasken, dus ik kom nog af en toe wel ff langs als ik een leuke vraag zie
ow op die fiets. Same here, alleen is het niet zo slim als ik dat doe want dan mis ik de helft van de film volgens mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, mijn tv en laptop staan best bij elkaar in de buurtstudentenkamer, hè
Ai ai Daf...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Macondo. Sterker nog: Ik zou niet eens drie Nederlanders kunnen noemen...
Ik ben Jajong niet...
Een mooie vraag voor MaJo dacht ik nog... weet je het niet eens zeker!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef MaJo het volgende:
Oh nee, ik denk yesterday!
Help heeft inderdaad het langst in de Top 40 gestaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef Allantois het volgende:
Of help! ?
Haha das wel grappig jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef Asmodian het volgende:
Hee MaJo
Jij weet ook altijd net online te komen voor de Beatles-vragen, he? - getalenteerd![]()
Ik geef toe dat ik deze inderdaad niet wistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Een mooie vraag voor MaJo dacht ik nog... weet je het niet eens zeker!![]()
Omdat ik pas een enkele keer meespeel en dit mijn eerste punt is, wordt ik meteen beticht van falschspielereiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Grooviee17 het volgende:
[..]
Help heeft inderdaad het langst in de Top 40 gestaan.
Allantois +1
Ik vat dit op als een plotselinge ingeving, neem aan dat het juist is volgens de regels?
Kut, ja. Punten in topic 177 waren:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha das wel grappig ja
Heb jij het vorige topic nou nog geteld? Er staat nog steeds çounting' namelijkIk weet niet hoeveel ik zo moet tellen
Niemand beticht je van valsspelen hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef Allantois het volgende:
[..]
Omdat ik pas een enkele keer meespeel en dit mijn eerste punt is, wordt ik meteen beticht van falschspielerei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |