Oh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden deze PI al storend
Weet jij dat dit een forum is?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat een anonieme stem geen stem is?
Ik bne dylsectisch ne storo me enomr aan de raasdelahctige letetrs in je avatra. .quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
Mên, er zijn al talloze irritant knipperende/flikkerende icoontjes verwijderd de afgelopen jaren, doe niet zo moeilijk en kies een andere.
Het stoort mij ook als ik een topic lees met telkens dat geflikker in m'n ooghoek.
Hoe is balkie dan geworden wat hij nou is ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat een anonieme stem geen stem is?
Wie zegt dat ik er een trauma (denk dat je drama bedoelde) van maak?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dagonet heeft nu al een aantal keren aangegeven dat het niet alleen hij is, die zich eraan irriteert. (selectief lezen, foei *pets*)
En als de mijne storend zou zijn, zou ik het niet raar vinden als deze veranderd zou worden nee.
Ik ga er in ieder geval niet zo'n trauma van maken omdat ik mijn icoon moet veranderen.
neem jij aub je oude avatar weer terug schat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks posts, mailtjes. Mailtjes wil hij niet openbaar maken. punt.
Ik heb al meerdere malen gevraagd om die eruit te gooien maar Danny wilde dat niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden deze PI al storend
Kijk, deze avatar van Huizi... vind ik wel aanstootgevend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik bne dylsectisch ne storo me enomr aan de raasdelahctige letetrs in je avatra. .
Ik ben een irritante user toch dagonet, waarom geef je mij geen ban aan de hand van een aantal anonieme mailtjes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gevraagd om die eruit te gooien maar Danny wilde dat niet.
Hij is op vakantie toch ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gevraagd om die eruit te gooien maar Danny wilde dat niet.
Een hakenkruis is volgens mij zelfs illegaal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk, deze avatar van Huizi... vind ik wel aanstootgevend.
Hakenkruis anyone ?
Die zou ik al langer verwijderd willen zien.
Om niet op persoonlijk vlak in aanraking te komen met de verdachte.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe is balkie dan geworden wat hij nou is ?
Waarom zijn alle rechtzaken dan bepaald via een anonieme stem uit de jury.
ect.
Okay, let op!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er een trauma (denk dat je drama bedoelde) van maak?
Hij is degene die een trauma van mijn muis krijgt. En ik heb nu al meerdere keren gezegd dat ik het helemaal geen probleem vind om een andere ava te nemen, maar dan wel via een normale manier gevraagd...Beetje fatsoen is toch niets mis mee!
Het is de 13e eeuwse voorloper op de windmolen. De uitstekende puntjes zijn voor duifjes die er op gingen zitten en zo bij windstilte de boel in beweging hielden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk, deze avatar van Huizi... vind ik wel aanstootgevend.
Hakenkruis anyone ?
Die zou ik al langer verwijderd willen zien.
da's crap, PK, je weet wel beter dat niet gebeurdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben een irritante user toch dagonet, waarom geef je mij geen ban aan de hand van een aantal anonieme mailtjes?
Morgen weer. Ik heb dat ding niet voor nop gemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neem jij aub je oude avatar weer terug schat?![]()
die je nu hebt is uiterst provocerend![]()
![]()
Ja, en mijn aars is momenteel paars.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Het is de 13e eeuwse voorloper op de windmolen. De uitstekende puntjes zijn voor duifjes die er op gingen zitten en zo bij windstilte de boel in beweging hielden.
Naughty Boyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en mijn aars is momenteel paars.
Jij sleept er de meest idiote vergelijkingen bij, dus neem je tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben eten, dus niet denken dat ik opgeef
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Wat een gezeik hier![]()
Ik post wel een paar tieten dan is het afgelopen!
[afbeelding]
ow maar ik stoor me er vreselijk aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen weer. Ik heb dat ding niet voor nop gemaakt.
CW.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oh.![]()
Nou die mogen lekker opzouten.![]()
Los van die naam die er in staat, en je stelt het je stil voor samen met de username..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Pindax0r het volgende:
[afbeelding]
ik zie daar geen hakenkruis in hoor![]()
Pizza?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben eten, dus niet denken dat ik opgeef
Ik vinnum leuk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen weer. Ik heb dat ding niet voor nop gemaakt.
Die van jou, stelt het een slang voor ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wel ergere avatars gezien hoor.![]()
Ijsmeis je begrijpt werkelijk niks van mijn posts blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, let op!
Beste SeaOfLove,
zou u alstublieft zo vriendelijk willen zijn om een ander icoontje nemen. Datgeen wat je nu hebt is storend voor een aantal users.
Bijvoorbaat dank.
Groetjes, Kusjes en Likjes,
ijsmeis.
Als je geen reluser ben verander je nu gewoon je icoontjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ijsmeis je begrijpt werkelijk niks van mijn posts blijkbaar.
Ik vind het gewoon erg jammer dat Dagonet dit niet gewoon even privé vraagt op een normale manier.
Zei al eerder , ik ben geen rel en scheld-user.... als hij mijn posthistory leest had hij dat ook eruit kunnen opmaken, en er dus geen topic over openen.
Let even op het volgende plaatje:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Los van die naam die er in staat, en je stelt het je stil voor samen met de username..
Dan wel.
Mooi plaatje, hoelang moet ik naar je avatar kijken dan ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Let even op het volgende plaatje:
http://www.outoftime.de/totenkult_mexiko/rundgang/huiz+.html
en kijk dan naar mijn ava.
Thnx![]()
Uurtje of 2.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mooi plaatje, hoelang moet ik naar je avatar kijken dan ?
Je houdt ervan mensen te onthoofden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Let even op het volgende plaatje:
http://www.outoftime.de/totenkult_mexiko/rundgang/huiz+.html
en kijk dan naar mijn ava.
Thnx![]()
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je houdt ervan mensen te onthoofden?
Je draagt haat tegen manhattan, en daar heb je wel eens tegen gescholden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ijsmeis je begrijpt werkelijk niks van mijn posts blijkbaar.
Ik vind het gewoon erg jammer dat Dagonet dit niet gewoon even privé vraagt op een normale manier.
Zei al eerder , ik ben geen rel en scheld-user.... als hij mijn posthistory leest had hij dat ook eruit kunnen opmaken, en er dus geen topic over openen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Los van die naam die er in staat, en je stelt het je stil voor samen met de username..
Dan wel.
Jaa, Help!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omg! Alle hindu's willen joden vergassen!!1!!!1
Het zonnerad is gewoon een symbool, niks meer, niks minder.
Het is inderdaad en gelukkig nog nooit op een andere manier misbruikt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef Nosh het volgende:
Het zonnerad is gewoon een symbool, niks meer, niks minder.
Nee een panter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die van jou, stelt het een slang voor ?
klopt en ik heb ook weleens gereld idd zeker users als manhatthan en most_wanted, alhoewel ik die nu ook links laat liggen en niet echt meer reageer op ze....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je draagt haat tegen manhattan, en daar heb je wel eens tegen gescholden.
Jeetje, wat knap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt en ik heb ook weleens gereld idd zeker users als manhatthan en most_wanted, alhoewel ik die nu ook links laat liggen en niet echt meer reageer op ze....
Jij ziet niet graag dingen veranderen ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef DeeCruise het volgende:
Fijn, dus de discussie is bij deze gesloten en er verandert geen ruk? Prima, zo zie ik het graag...
au contraire...Ik hou er niet van als er in een democratische gelegenheid nsb tactieken toegepast gaan worden of daar mee gedreigd wordt, thats allquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ziet niet graag dingen veranderen ?
mm jij zegt wat een menigeen al denktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
au contraire...Ik hou er niet van als er in een democratische gelegenheid nsb tactieken toegepast gaan worden of daar mee gedreigd wordt, thats all
Hij is klikbaar, maar je kan niet klikken ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef Qunix het volgende:
Zeg sol....
Op msn heb ik het volgende:
"Je kunt geen bericht verzenden naar SeaOfLove omdat hij of zij niet in de lijst met geaccepteerde contactpersonen is opgenomen. Contactpersoon accepteren"
Dat laatste stuk "Contactpersoon accepteren" is klikbaar maar ik kan niet klikken
Heb jij dit ook als je met me wilt msn-en?
Mja... Vaag programma dat WLMquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij is klikbaar, maar je kan niet klikken ?
En dan komt danny met het argument: "Fok is helemaal geen democratie arghaghrgehgquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
au contraire...Ik hou er niet van als er in een democratische gelegenheid nsb tactieken toegepast gaan worden of daar mee gedreigd wordt, thats all
Daar sta ik over het algemeen wel om bekend ja...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mm jij zegt wat een menigeen al denkt
De 'dode' geest van Fidel Castro is in de servers gaan zitten ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan komt danny met het argument: "Fok is helemaal geen democratie arghaghrgehg!11!1
!11!"
Triest maar waar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daar sta ik over het algemeen wel om bekend ja...
Vind het belachelijk dit topic, werkelijk waar...Niet alleen is het onderwerp bizar (enig idee hoeveel storende avatars er zijn??) maar is de aanpak ook nog eens vergelijkbaar met die van een kind van 6...
Sad![]()
Welcome in Fok! worldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daar sta ik over het algemeen wel om bekend ja...
Vind het belachelijk dit topic, werkelijk waar...Niet alleen is het onderwerp bizar (enig idee hoeveel storende avatars er zijn??) maar is de aanpak ook nog eens vergelijkbaar met die van een kind van 6...
Sad![]()
Onzin...Zo heeft t nooit gewerkt, is weer iets van de laatste tijd. Nieuwe coulantere userpolicy my ass.. Randfiguren als maikuuul en most_wanted mogen overal bagger plaatsen, en topics zodanig verkrachten dat er binnen 10 minuten na de OP een slotje op hangt, maar normale users worden aangesproken op de meest belachelijke dingen..quote:
De nieuwe policy is enkel in het voordeel van danny zelf ingevoerd, hij wilde meer vrijheden aan iedereen geven, dus ook aanzichzelf en de admins. Daarom verwijdert dagonet erop los, gooit danny iedereen eruit (tijdens de rel die overigens niet, en ik herhaal, niet is gebeurd).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Onzin...Zo heeft t nooit gewerkt, is weer iets van de laatste tijd. Nieuwe coulantere userpolicy my ass.. Randfiguren als maikuuul en most_wanted mogen overal bagger plaatsen, en topics zodanig verkrachten dat er binnen 10 minuten na de OP een slotje op hangt, maar normale users worden aangesproken op de meest belachelijke dingen..
let maar op, het einde is nog niet in zichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Onzin...Zo heeft t nooit gewerkt, is weer iets van de laatste tijd. Nieuwe coulantere userpolicy my ass.. Randfiguren als maikuuul en most_wanted mogen overal bagger plaatsen, en topics zodanig verkrachten dat er binnen 10 minuten na de OP een slotje op hangt, maar normale users worden aangesproken op de meest belachelijke dingen..
Wat is het einde? Dat als een mod slechte zin heeft en je een ban oplegt dat je modem in de fik vliegt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
let maar op, het einde is nog niet in zicht
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Het is alweer lang geleden dat we iemand banden wegens een te gelijkende usernaam...
wacht maar afquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat is het einde? Dat als een mod slechte zin heeft en je een ban oplegt dat je modem in de fik vliegt?
Ongelofelijk, zulk een inzicht! Waar was je eerder in dit topic?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Dagonet moet z'n bek houden, punt. Slotje.
Opgelost.
Enig idee hoeveel refreshes per minuut een monitor oplevert? Voor een epileptiepatient is dat al genoeg...Daarbij is er niet 1 user die het niet inziet...Niemand van de users (je bent de eerste uitzondering) ziet het probleem..Dan is er ook nog de manier waarop dit aangepakt wordt. Er wordt een topic over geopend terwijl dit soort zaken heel goed via de mail kunnen. Daarbij vallen spontaan alle modjes dagonet bij, terwijl ik ze er zelf verder nooit over gehoord heb, en gaan vervolgens even heel goed inwrijven dat zij totaal geen toestemming nodig hebben...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Nosh het volgende:
Wacht eens. Het lijkt er op dat we een tweede topic gaan krijgen over een fucking usericon?
Admins hebben die rechten altijd al gehad, en SOL is niet de eerste en de laatste die 'slachtoffer' wordt van deze regel. Leer er mee leven.
Maar goed, fok op z'n allerallerallerkleinst dit. Iemand weigert in te zien dat een epileptieopwekkende avatar kan storen, en meteen blehrt iedereen over machtsmisbruik. Het zou bijna schattig zijn, als het niet zo intens sneu was.
hier vang dan heb je wat vissies!~!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef Blame het volgende:
Ik vind het wel een mooie muis
Degene die hem gemaakt heeft zouden ze moeten belonen![]()
Verbazing kun je terzijde laten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Nosh het volgende:
Wacht eens. Het lijkt er op dat we een tweede topic gaan krijgen over een fucking usericon?
Admins hebben die rechten altijd al gehad, en SOL is niet de eerste en de laatste die 'slachtoffer' wordt van deze regel. Leer er mee leven.
Maar goed, fok op z'n allerallerallerkleinst dit. Iemand weigert in te zien dat een epileptieopwekkende avatar kan storen, en meteen blehrt iedereen over machtsmisbruik. Het zou bijna schattig zijn, als het niet zo intens sneu was.
Edit: en ik kan me er niet toe zetten om al die 6 pagina's vol drogargumenten en mierenneukerij door te ploegen, maar het zal me niet eens verbazen als een of ander licht met de ultieme dooddoener van 'vrijheid van meningsuiting!!!1' is gekomen.
het gaat om de manier er wordt gevraagd de icon te veranderen puntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Nosh het volgende:
Edit: en ik kan me er niet toe zetten om al die 6 pagina's vol drogargumenten en mierenneukerij door te ploegen, maar het zal me niet eens verbazen als een of ander licht met de ultieme dooddoener van 'vrijheid van meningsuiting!!!1' is gekomen.
Is het al opgelost?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij sleept er de meest idiote vergelijkingen bij, dus neem je tijd.![]()
Jup, de avatar blijft...quote:
Misschien moet je toch even lezen Nosh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Nosh het volgende:
Jah doe maar ffquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom maken we er geen poll over?
Ik heb net maar een mailtje gestuurd aan Dagonet, die muis blijft sowieso, vraag vanavond wel iemand om 'm te vertragen zodat ie niet zo hyper meer is.quote:
Er is niets mis mee maarjaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net maar een mailtje gestuurd aan Dagonet, die muis blijft sowieso, vraag vanavond wel iemand om 'm te vertragen zodat ie niet zo hyper meer is.
zal wel ff wat proberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net maar een mailtje gestuurd aan Dagonet, die muis blijft sowieso, vraag vanavond wel iemand om 'm te vertragen zodat ie niet zo hyper meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |