Zo dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil in het dankwoord voor het leveren van de inspiratie voor de TT![]()
![]()
Kloptquote:
U roept??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het rioolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Plastuiten![]()
Ik heb er ooit een gekocht maar nooit gebruikt. Ik was bang voor scherpe randjes![]()
Hmm, misschien toch maar een keertje proberen dan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het riool. En het werkt echt handig
, ik was zelf wel een beetje sceptisch, maar viel echt heel erg mee.
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat isquote:
klopt, maar ik kan wel zitten plassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan wel zitten plassen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet maken![]()
Mag ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
quote:sim·pli·ci·teit (de ~ (v.))
1 eenvoud, ongekunsteldheid
Denk toch echt dat het simpliciteit isquote:sim·plis·me (het ~)
1 te sterk vereenvoudigde voorstellingswijze
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
3 milimeter koud bedoel je??quote:
quote:
Dat lijkt maar zo.quote:
ikke niet begrijpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Reuzereuzepanda tegen reuzereuzecandy? Met hou, zonder trucjes!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Plastuiten![]()
Ik heb er ooit een gekocht maar nooit gebruikt. Ik was bang voor scherpe randjes![]()
Ligt t aan mij of worden die zinnen ook vaak gebruikt in een gesprek over "de eerste keer"?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het riool. En het werkt echt handig
, ik was zelf wel een beetje sceptisch, maar viel echt heel erg mee.
last van je mannelijkheid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Ligt t aan mij of worden die zinnen ook vaak gebruikt in een gesprek over "de eerste keer"?
Het is een publiek geheim dat de gamma dozen verkoopt die voor deze doeleinden gebruikt kunnen worden. Deze vaak witte dozen met logo, zijn herhaaldelijk te openen en sluiten, en zijn belastbaar tot gewichten die jij niet meer getild krijgt. Dit leidt vaak tot taferelen waarbij de inpakkende partij, de tillende partij hard uitlacht. Vice versa worden er talloze verwensingen geuit aan het adres van de inpakkende partij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
Dat lijkt maar zo.
Bij gebrek aan verhuisdozen moest alles in doosjes, tasjes en bakjes, daardoor oogt het gewoon chaotisch.![]()
Ik dacht net dat dat een van die verwensingen was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:03 schreef freud het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat de gamma dozen verkoopt die voor deze doeleinden gebruikt kunnen worden. Deze vaak witte dozen met logo, zijn herhaaldelijk te openen en sluiten, en zijn belastbaar tot gewichten die jij niet meer getild krijgt. Dit leidt vaak tot taferelen waarbij de inpakkende partij, de tillende partij hard uitlacht. Vice versa worden er talloze verwensingen geuit aan het adres van de inpakkende partij.
Vanwege de algemene inzet van deze kartonnen kunstwerken van vouwwerk, worden ze ook wel verkocht onder de term verhuisdoos.
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik dacht net dat dat een van die verwensingen was.
Het draait allemaal om intonatiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"
* freud mompelt iets over witkalk en boze menigte...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef ableton het volgende:
Brown-o-meter
jullie ----------------------------------[]--- ik
har har
[...]
*HM2 mompeld mee over iets met pek en veren... En daarna aan de schandpaal nagelen op het FOT-pleinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
* freud mompelt iets over witkalk en boze menigte...
Achjoh!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn laatste vakantiedag alweer vandaagMorgen weer gewoon aan 't werk
![]()
Positieve benaderingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Morgen is het ook alweer bijna weekend!
Morgen... morgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Lowlands [afbeelding]
*Heimwee naar modder heeft![]()
Ieder z'n smaak hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...![]()
Hoe lang was je toen je begon met Calvé?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef freud het volgende:
Ik ga de calve aanklagen. Eet me nu al jaaaren kapot aan pindakaas, maar kom niet verder dan 1,75m hoog. Wat nou "daar wordt je groot van"... Verzonnen door pygmeeen zeker.
Maar het is wel lekker!
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...![]()
Dolf Jansenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijn
Ja goed he, expres gedaan. Dan is weer beginnen minder ergquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Pennywise... jeugdsentiment...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijn
Kop op meisie....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef fraubitch het volgende:
nog ik weet niet hoelang, en dan weer werken
hmmzzz als jullie horizon in het echt ook zo scheef hangt als op je foto, dan is het water zo wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
teveel regen is leuk
crosspost
ik pak nu mijn fietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef prupke het volgende:
iemand trek in een lekker hartig asperge/ham quichetaartje?
is lekker warm![]()
Hier ook...quote:
ZATERDAG!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hier ook...
Wel de bui gehoord met onweder in het noorden....
@Prup... heb je al hazelnootgebakje gehaald???![]()
een nieuwe rel op Fok! ? Tofquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zie de bui wel hangen, maar hoor niets met Penthouse Ibiza - Volume 02 CD1 hier op de achtergrond
Fokkerellen met messen en ander keukengereiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
een nieuwe rel op Fok! ? Tofwaar is de brandhaard dit maal??
![]()
![]()
![]()
Sorry, geen rel. Clean out of mods.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef HMaster-II het volgende:
een nieuwe rel op Fok! ? Tofwaar is de brandhaard dit maal??
![]()
![]()
![]()
* HM2 weer de wapens terug legt in de wapenkastquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, geen rel. Clean out of mods.
ah, misschien dat ik dan ook eens mod wordtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, geen rel. Clean out of mods.
of ik!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah, misschien dat ik dan ook eens mod wordt
* PdeHoog schrikt wakkerquote:
+1 scherpquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schrikt wakker
Jij modNo way
Er komt vast zo'n relschopper uit ONZ die zich voldoende heeft ingelikt bij de crew zodat ze niet weer het risico op een staking lopen
Mjah, ik ben er weer bijnaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*pets*
Wakker worden! slaapkop!
Volgens mij word het hier dan straks rustig, aangezien ik ook mijn bed ga bezoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Mjah, ik ben er weer bijna
ik kan niet oordelen over je mod-schap want daar ken ik je niet goed genoeg voor
hmm, dan ben ik gedwongen om ook wel te gaan slapenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij word het hier dan straks rustig, aangezien ik ook mijn bed ga bezoeken![]()
Fijne nacht nog!![]()
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef fraubitch het volgende:
en toch word ik ooit nog eens mod
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef fraubitch het volgende:
ah, misschien dat ik dan ook eens mod wordt
Oh oh....hij begint nu al met inlikkenquote:
Je krijgt dan wel veel aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:06 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Fraubitch: Het is maar waar je zin in hebt...
Van de berg rommel op de vorige foto is trouwens nog maar de helft over.Gaat goed.
Ik ken jou. Afgewezen dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij liever dan ikMogguh trouwens
Niet zo hard schudden het is nog vroeg, en de mist/damp op de velden in de ochtend is mooiquote:
auch, met dat prrrr heb ik zeeer foute associatiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:01 schreef freud het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ken jou ook, Ik wil daarom niet eens in de crewquote:
De combinatie inlikken en prrrr, is niet slim om te gebruiken. Er zijn hier visueel ingestelde mensen actief...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
Oh oh....hij begint nu al met inlikken
Was je postgemiddelde wat ingezakt met zoveel quotes achter elkaar? En tja, prrr is niet fout hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
auch, met dat prrrr heb ik zeeer foute associaties![]()
Moggeh...quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ken jou ook, Ik wil daarom niet eens in de crew
En dan vooral nog wél even de nadruk er op leggen he.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef freud het volgende:
De combinatie inlikken en prrrr, is niet slim om te gebruiken. Er zijn hier visueel ingestelde mensen actief...
Ik plaag niemandquote:
Geen dankquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:14 schreef Yoni het volgende:
En dan vooral nog wél even de nadruk er op leggen he.....![]()
Zo wil ik natuurlijk nooit met je trouwen en kun je niet mee op reis en meedelen in de erfenis ooitquote:
[edit]quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef Yoni het volgende:
Zo wil ik natuurlijk nooit met je trouwen en kun je niet mee op reis en meedelen in de erfenis ooit![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Sterk staaltje "fotosoepen"
Nieuws foto's alleen dan net iets anders.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:06 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Fraubitch: Het is maar waar je zin in hebt...
Van de berg rommel op de vorige foto is trouwens nog maar de helft over.Gaat goed.
inderdaad, gesponsord door een joodse lobby vermoed ik. Beide kanten doen het, blijft triest...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Sterk staaltje "fotosoepen"
Nieuws foto's alleen dan net iets anders.
worst? Heb ik de oprichting van een nieuw subforum gemistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik word fok!'s worst Mod ever
![]()
Zorgen dat je sluitertijd minstens gelijk is aan 1/"brandpuntsafstand".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef spenky het volgende:
Hoi,
ik heb vanmiddag een nieuwe lens gekocht voor me nikon D70s een AF70-300mm van Tamron
maar ik heb wel last van dat ik wel tril als ik fotos maak.. iemand tips en truuksss ?
Statief doet wonderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef spenky het volgende:
Hoi,
ik heb vanmiddag een nieuwe lens gekocht voor me nikon D70s een AF70-300mm van Tamron
maar ik heb wel last van dat ik wel tril als ik fotos maak.. iemand tips en truuksss ?
hmm ja idd tnxquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zorgen dat je sluitertijd minstens gelijk is aan 1/"brandpuntsafstand".
Dus als je op 300mm schiet, zorgen dat je sluitertidj op z'n langs 1/300ste seconden is
En even je adem inhouden als je de foto maaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Statief doet wonderen
Wat ook wil helpen is je boven arm tegen je ribbenkast aan laten leunen.
hmm ja dat statief.. ik ga daar neit de hele tijd mee slepen.. en dat leunen werkt wel.. maar niet echt goed genoeg..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Statief doet wonderen
Wat ook wil helpen is je boven arm tegen je ribbenkast aan laten leunen.
Letten op je houding. niet met twee handjes de camera vast houden, maar een van je handen de lens onderstuenen. Bovenarmen tegen je lichaam drukken (zover mogelijk) en proberen rustig adem te halen. Het is vaak wennen met een zware lens te schieten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef spenky het volgende:
Hoi,
Grappige vuistregel, kende ik nog niet. Maar als je erover nadenkt, klopt ie best aardig idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zorgen dat je sluitertijd minstens gelijk is aan 1/"brandpuntsafstand".
Dus als je op 300mm schiet, zorgen dat je sluitertidj op z'n langs 1/300ste seconden is
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Grappige vuistregel, kende ik nog niet. Maar als je erover nadenkt, klopt ie best aardig idd.
En voor onder de, laten we zeggen 50-75mm houdt ik altijd aan dat je toch minimaal een sluitertijd hebt, van op z'n langst 1/60 sec.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:01 schreef WurM het volgende:
Westside niggah
Hier alleen voor leifhebbers van wolkenfoto's. En dan van die hele dreigendequote:best aardig foto-weer vandaag hier
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Wigger
![]()
[..]
Hier alleen voor leifhebbers van wolkenfoto's. En dan van die hele dreigende![]()
Hmm, hier schaduwfoto'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Wigger
![]()
[..]
Hier alleen voor leifhebbers van wolkenfoto's. En dan van die hele dreigende![]()
hogerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef spenky het volgende:
miss beetje domme vraag.. maar hoe donkerder het is.. hoe ... de iso
Da's wel vet speelgoedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:32 schreef freud het volgende:
JEEJ! Nieuw speelgoed werkt! Wireless divx/internetradio ding speler aan mijn stereo geknoopt, de Kiss DP-1500!
haha ja ik ben nog beetje aan het expirimenteren.. maar dus als je veel ruis op je foto heb staat de iso te laag..?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef WurM het volgende:
[..]
hoger
Je kan ook sluitertijd en diafragma aanpassen, maar aan je eerdere posts te zien zit je niet op zoiets te wachten
Iso is de lichtgevoeligheid. Als de iso hoger is, is de sensor (of het filmpje) in principe gevoeliger voor licht en registreert dus meer licht.
Toch?
Nee, te hoog. Van een hoge ISO wordt je sensor lichtgevoeliger (zoals WurM al zei), maar de prijs die je ervoor betaalt is ruis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:44 schreef spenky het volgende:
[..]
haha ja ik ben nog beetje aan het expirimenteren.. maar dus als je veel ruis op je foto heb staat de iso te laag..?
ohkee dankuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, te hoog. Van een hoge ISO wordt je sensor lichtgevoeliger (zoals WurM al zei), maar de prijs die je ervoor betaalt is ruis.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef spenky het volgende:
[..]
ohkee danku
en ook met de sluitertijd.. hoe korter de sluitertijd.. hoe minder licht die opvangt dus hoe donkerder de foto ?
Zie de edit van mn vorige post... En dan maar proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:52 schreef spenky het volgende:
hoe kan ik dan zorgen dat ik een lichte foto maak met een korte sluitertijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |