Zo dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil in het dankwoord voor het leveren van de inspiratie voor de TT![]()
![]()
Kloptquote:
U roept??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het rioolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Plastuiten![]()
Ik heb er ooit een gekocht maar nooit gebruikt. Ik was bang voor scherpe randjes![]()
Hmm, misschien toch maar een keertje proberen dan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het riool. En het werkt echt handig
, ik was zelf wel een beetje sceptisch, maar viel echt heel erg mee.
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat isquote:
klopt, maar ik kan wel zitten plassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan wel zitten plassen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet maken![]()
Mag ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
quote:sim·pli·ci·teit (de ~ (v.))
1 eenvoud, ongekunsteldheid
Denk toch echt dat het simpliciteit isquote:sim·plis·me (het ~)
1 te sterk vereenvoudigde voorstellingswijze
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
3 milimeter koud bedoel je??quote:
quote:
Dat lijkt maar zo.quote:
ikke niet begrijpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Reuzereuzepanda tegen reuzereuzecandy? Met hou, zonder trucjes!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Plastuiten![]()
Ik heb er ooit een gekocht maar nooit gebruikt. Ik was bang voor scherpe randjes![]()
Ligt t aan mij of worden die zinnen ook vaak gebruikt in een gesprek over "de eerste keer"?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het riool. En het werkt echt handig
, ik was zelf wel een beetje sceptisch, maar viel echt heel erg mee.
last van je mannelijkheid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Ligt t aan mij of worden die zinnen ook vaak gebruikt in een gesprek over "de eerste keer"?
Het is een publiek geheim dat de gamma dozen verkoopt die voor deze doeleinden gebruikt kunnen worden. Deze vaak witte dozen met logo, zijn herhaaldelijk te openen en sluiten, en zijn belastbaar tot gewichten die jij niet meer getild krijgt. Dit leidt vaak tot taferelen waarbij de inpakkende partij, de tillende partij hard uitlacht. Vice versa worden er talloze verwensingen geuit aan het adres van de inpakkende partij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
Dat lijkt maar zo.
Bij gebrek aan verhuisdozen moest alles in doosjes, tasjes en bakjes, daardoor oogt het gewoon chaotisch.![]()
Ik dacht net dat dat een van die verwensingen was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:03 schreef freud het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat de gamma dozen verkoopt die voor deze doeleinden gebruikt kunnen worden. Deze vaak witte dozen met logo, zijn herhaaldelijk te openen en sluiten, en zijn belastbaar tot gewichten die jij niet meer getild krijgt. Dit leidt vaak tot taferelen waarbij de inpakkende partij, de tillende partij hard uitlacht. Vice versa worden er talloze verwensingen geuit aan het adres van de inpakkende partij.
Vanwege de algemene inzet van deze kartonnen kunstwerken van vouwwerk, worden ze ook wel verkocht onder de term verhuisdoos.
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik dacht net dat dat een van die verwensingen was.
Het draait allemaal om intonatiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik tegen mijn ex zei: "Verhuis, doos!"
* freud mompelt iets over witkalk en boze menigte...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef ableton het volgende:
Brown-o-meter
jullie ----------------------------------[]--- ik
har har
[...]
*HM2 mompeld mee over iets met pek en veren... En daarna aan de schandpaal nagelen op het FOT-pleinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
* freud mompelt iets over witkalk en boze menigte...
Achjoh!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn laatste vakantiedag alweer vandaagMorgen weer gewoon aan 't werk
![]()
Positieve benaderingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Morgen is het ook alweer bijna weekend!
Morgen... morgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Lowlands [afbeelding]
*Heimwee naar modder heeft![]()
Ieder z'n smaak hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...![]()
Hoe lang was je toen je begon met Calvé?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef freud het volgende:
Ik ga de calve aanklagen. Eet me nu al jaaaren kapot aan pindakaas, maar kom niet verder dan 1,75m hoog. Wat nou "daar wordt je groot van"... Verzonnen door pygmeeen zeker.
Maar het is wel lekker!
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kon in totaal wel 2 (4 als je Muse en Placebo meerekent) interssante bands vinden in de line-up list van Lowlands.. de rest is erg jammer...![]()
Dolf Jansenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijn
Ja goed he, expres gedaan. Dan is weer beginnen minder ergquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Achjoh!
Pennywise... jeugdsentiment...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ook niet echt iets vinden in de line-up wat mij aantrekt. Of het moet Pennywise al zijn
Kop op meisie....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef fraubitch het volgende:
nog ik weet niet hoelang, en dan weer werken
hmmzzz als jullie horizon in het echt ook zo scheef hangt als op je foto, dan is het water zo wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
teveel regen is leuk
crosspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |