quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:Scania heeft betere tijden gekend, qua interieur al lang voorbij gestreefd en helaas zitten ze in Zweden een beetje te pitten en gelukkig te zijn met betere tijden (vroegah dus)
Ik ben een tijdje geleden erg verrast door de nieuwe generatie Mercedes, veel ruimte, goeie bouwkwaliteit, maar Daf is natuurlijk geweldig, zeker met de nieuwe 95 kunnen ze er weer een tijdje tegenaan.
Ik vind die rare dingen met een ster op de gille nogsteeds niet iets om over naar huis te mailen. De eerste generatie actros was helemaal 1 grote pot doffe ellende, en dat is met de nieuwe generatie wel beter geworden, maar het is nogsteeds niet je van het. Laat ze een fatsoenlijke automaat uitvinden ipv die hoeren EPS en laat ze wat doen aan dat eeuwige gedraai aan dat stuur. En laat ze een bed monteren, ipv een plank
![]()
Ze zijn wel mooi moet ik zeggen, en ruimte zit er ook wel in
![]()
Maarja, het overgrote deel van de dag moet er toch in gereden worden, ipv er in staan
![]()
Verder is het natuurlijk niet zo dat Daf geen nadelen heeft. Zo is de stuurbekrachtiging niet helemaal zo sterk als zou mogen (als in: stuurt redelijk zwaar) en zou het stuur beter instelbaar kunnen. Verder is het stijltje voor het zijruitje in de deuren wel eens iets dat in de weg zit bij het in de spiegels kijken, helemaal als je de uitvoering met smalle spiegelsteunen hebt. Geen idee of dat op de huidige types überhaupt nog leverbaar is, maar op het eerste type XF bestond het wel. Ook het feit dat je de hele fucking cabine moet kantelen om een lampje te verwisselen is enigszins raar te noemen. Ja, je kunt er onder kruipen (kleren vies) of de cabine maar een klein stukje opkantelen (en dan je poot openhalen, been there, done that
![]()
) maar het is verre van ideaal. Verder hebben de spiegelsteunen de neiging om na een half miljoen heen en weer te gaan staan klapperen tijdens het rijden. Dat kan met de nieuwe types beter zijn, maar volgens mij zit er stiekem gewoon exact dezelfde steun en exact dezelfde bevestiging aan. Dus jah, alle merken hebben wel wát.
Maar geef mij toch maar een Daf, daarna een Volvo, dan een heel eind niks, en dan eens een Scania. En als het dan toch een kut auto moet zijn, mag het ook wel een iveco of een benz zijn
[b]Op
maandag 28 mei 2012 19:03 schreef
freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.