Zonnig hiero, ik neem 'm wel mee overmorgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:Lowlands
Tis alweer heerlijk aan het regenen hier
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkrattenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef Willaaam het volgende:
Tsja, ik neem gewoon een grondzeil mee en 2 bierkratten om op te zitten. Komt allemaal wel goed!
hehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkratten
12 kratjes? Das goed te doen ja, stop er meteen bierblikken in en alles is puik. Meer dan 1 keer lopen moet toch wel, dat weet ik nog van vorig jaar. Toen was ik zo slim om een tent vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkratten
Blokker heeft goedkope, de Praxis heeft op t moment campinggaz 2 persoonstentjes voor 25 per stuk met gratis 2 slaapzakken + rugzak erbij. Sja als je het net nodig hebt...quote:
De laatste nacht is altijd erg.. vind ik dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef koen_pijl het volgende:
Verveel me. Heb te veel zin in Lowlands
Bij de kijkshop hebben ze redelijk spul voor erg weinig geld. Erg geschikt als wegwerpartikelen voor lowlands.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of ze bij de Blokker, Hema of Halfords ook matjes / luchtbedden hebben?
Thanks. Straks eens kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Bij de kijkshop hebben ze redelijk spul voor erg weinig geld. Erg geschikt als wegwerpartikelen voor lowlands.
Enkele voorbeelden:quote:
decathlonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zoek nog van die inklapbare 3-pootkrukjes, iemand? Bij de Xenos waren ze al niet meer.
Ik moet met mijn 35 modderbanden op mijn rollator gaan monterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef Roellio het volgende:
Verdomme, ik ben 24. Misschien moet ik dit jaar ook maar eens aan de föhn. Voor m'n lange hippie-haar.
Wij gaan standaard wo-avond naar de kroeg!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:33 schreef crossover het volgende:
[..]
De laatste nacht is altijd erg.. vind ik dan.
Kan je beter gaan zuipen vast, schiet het tenminste op.
Het ziet er dus nog twijfelachtig uit...quote:Biddinghuizen
verwachting voor dinsdag, 15-08
Min: 15°C
Max: 19°C
ochtend:
bewolkt
middag:
half bewolkt, kans op een bui
verwachting voor woensdag, 16-08
Min: 12°C
Max: 24°C
ochtend:
half bewolkt
middag:
overwegend zonnig
verwachting voor donderdag, 17-08
Min: 14°C
Max: 24°C
ochtend:
half bewolkt, een beetje regen
middag:
half bewolkt, regen
12 flesjes bierkratquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zoek nog van die inklapbare 3-pootkrukjes, iemand? Bij de Xenos waren ze al niet meer.
Die eerstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik moet met mijn 35 modderbanden op mijn rollator gaan monteren![]()
O ja dat plaatje waarna die gast vroeg met die bandjes had ik ergens geplaatst
[afbeelding]
Hier moet alleen nog even de bovekant vanaf.
Zouden we hier ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wij gaan standaard wo-avond naar de kroeg!
Gewoon kopen, vragen om omruilgarantie, 2 meter de hoek om en ff testen. Ziet er hooguit wat achterlijk uit op straat, maar daar kom je wel weer overheenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
Hmmz... een opklapstretcher voor 10 euro.
Zou je 'm in de kijkshop mogen testen?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
Hmmz... een opklapstretcher voor 10 euro.
Zou je 'm in de kijkshop mogen testen?
Wheheh hij ziet er ook niet echt stevig uit. Een luchtbed blijft gewoon het beste, lekker compact, niet al te zwaar en het slaapt nog best goed ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef hawaii het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is geen stretcher man, dat is een martelwerktuiglig je snachts eindelijk goed stabiel op zo'n ding, klapt ie immekaar
![]()
ben geen liefhebber van luchtbedden. gelukkig heb ik ergensnog zo'n ooit van me ouders 'geleend' self inflatable matje dat gaat altijd goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh hij ziet er ook niet echt stevig uit. Een luchtbed blijft gewoon het beste, lekker compact, niet al te zwaar en het slaapt nog best goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |