Snap ik hoor! Hier de scan van het bonnetje:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef Joachim het volgende:
Daar heb ik wel interesse in
Heel misschien nog een bonnetje oid erbij om de echtheid aan te tonen? Niks persoonlijks, maar vorige jaar een paar nare verhalen over gehoord.
Mail me anders even, mail ik je mijn adres etc.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:08 schreef Joachim het volgende:
Lijkt me prima!
Wat zijn jouw mogelijkheden precies wat betreft het ophalen? Zelf woon ik namelijk in Enschede, maar wellicht dat ik wat via wat famillie in Den Haag wat kan regelen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzz... *denkt*.
Ik heb onlangs een guest pass kunnen regelen! Ik had echter allang zelf een kaart gekocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:23 schreef Biancavia het volgende:
Waarom wil je er van af?
Ja t is ook echt sneu, ik was dus gister om 10 uur 's ochtend hier in leeuwarden al bij het postkantoor, maar ze waren de de hele dag gesloten ivm met software upgrade!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:00 schreef sander_kok het volgende:
Is wel snel gegaan dan opeens, gister om 5 uur nog bij de FRS een kaartje gehaald.
ja maar na het mailcontact tussen die twee zei TS dat ze hem nog steeds heeftquote:
Ow ja? Waar dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:05 schreef Faceoff het volgende:
ja maar na het mailcontact tussen die twee zei TS dat ze hem nog steeds heeft
Klopt, deze persoon heeft niet meer gereageerd op mijn mail en het is nu nog maar heeeeel kort dag dus lijkt het me redelijk dat ik nu met de tweede bieder doorga!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |