die het op hun beurt weer gecovered hadden van gloria jones.quote:
zo leer je nog eens wat.quote:op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
die het op hun beurt weer gecovered hadden van gloria jones.
is dat niet gigi dagostino? titel weet ik zo niet...quote:op woensdag 16 augustus 2006 11:01 schreef lubjub het volgende:
hallo
kan iemand me helpen aan de titel en dj van een nummer dat ik alleen nog ken van het video clipie
het was een dance nummer met een animatie filmpje (teken)
het clipie gaat over een jongetje dat met een stokje of fluitje naar een bos gaat s'nachts en dan komen er draken te voor schijn.![]()
ik hoop dat er iemand is die het nummer heeft liggen/staan.![]()
dacht ik ook aan.quote:op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef heidi- het volgende:
[..]
is dat niet gigi dagostino? titel weet ik zo niet...
craig david - rewindquote:op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef dnb-robin het volgende:
heeelp!
ik zoek een nummer dat ik nog ken van vroeger, maar ik ben de titel kwijt :s
de tekst ging iets van: mmm bum selecta, 3, 2, 1...
de clip speelde zich af in een discotheek, met een scene die dan weer achteruit afgespeeld werd. ik weet nog een scene van een man die van zn stoel viel en een glas water liet vallen en dus weer terug, en iemand die van de dj-tafel sprong en weer terug.
weet iemand hoe dit nummer heet???? hartelijk bedankt!!!
r
volgens mij rob base & dj ez rock - get on the dance floor.quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
iedereen die de amerikaanse serie "my name is earl" wel eens kijkt, ziet broer randy elke keer uit z'n dak gaan, als een old skool nummer opgezet wordt. "oh, don't tell me you did go again old skool baby!"
welk nummer is dat?
nee, dat is van jolie holland en dat is een vrouw. het liedje dat ik hoorde werd gezongen door een man.quote:op donderdag 17 augustus 2006 03:15 schreef plae@ het volgende:
down a dark country road i first left my home when i was seventeen,
dat?
je weet niets meer van de tekst ofzo?quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef hayder het volgende:
hoi
ik zoek een nummer dat werd gedraaid naar de wedstrijd van hollan d gister.
in de stadion bedoel ik dan he.
en toen zei .van der sar wat een lekker nummer is dit he..
van u2 was het volgens hun.
alvast bedankt.
elevationquote:op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef hayder het volgende:
hoi
ik zoek een nummer dat werd gedraaid naar de wedstrijd van hollan d gister.
in de stadion bedoel ik dan he.
en toen zei .van der sar wat een lekker nummer is dit he..
van u2 was het volgens hun.
alvast bedankt.
it takes two - rob base & dj e-z rock?quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
iedereen die de amerikaanse serie "my name is earl" wel eens kijkt, ziet broer randy elke keer uit z'n dak gaan, als een old skool nummer opgezet wordt. "oh, don't tell me you did go again old skool baby!"
welk nummer is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |