Hehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Valt me op dat SCH hier nooit meer komt sinds Huntelaar het zo goed bij Ajax doet. Hij was er toch zo van overtuigd dat ie ging floppen
Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
Klopt, ik ga er volgend seizoen ook 1 aanvragen. Maar voor mij kan het ook wel. Maar niet alle mensen doen dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.
Vorig seizoen zijn we drie CL-wedstrijden binnengekomen met vier man, terwijl we maar drie kaarten hadden, gewoon een beetje slim spelen en geluk hebben, maar scheelt wel veel geld!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplette![]()
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef Jasza het volgende:
Klopt idd, als je gewoon een zomertje werkt dan heb je het zo bij elkaar. Dan kan je ook nog is alle thuisduels europees en soms een europees uitduel meepakken oid
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
No way.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
No shit?quote:
Tja, ik hoopte al dat het sarcasme was.. Gelukkig maar.quote:
nog geen kinderen maar wel een hypotheek...toch ga ik dit jaar weer lekker elke thuiswestrijd samen met mijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
de uitgaven liggen vaak ook hoger.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de uitgaven liggen vaak ook hoger.
Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaart
Maar moet wel zeggen dat het allemaal veel geld kost en ik niet meer zo maar naar Europese uitwedstrijden kan gaan....
En binnenlopen op de kinderbijslag......dacht het nie.....
zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.![]()
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.
Eehhmmmm, neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook gewoon ¤ 354 per kwartaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |