Ga je er 1 kopen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Ik spaar voor een studentenkamer. Prioriteiten stellen, sorry.![]()

Huren. Maar aangezien ik geen vast werk heb, en eerst een kamer wil huren, heb ik wel een voorschot van een paar maanden nodig.quote:

Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Welke ploeg is de meest serieuze titelkandidaat?
Ajax
(63%)
PSV
(18%)
Feyenoord
(14%)
AZ
(3%)
Zo denkt NL er dus over.

Nu speelt Grygaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier

Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier

Ga nou niet je sig verloochenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaal
Al denk ik wel dat ajax dit jaar kampioen wordt.

Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?

Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werd![]()

Ach je moet die mennekes hier toch een beetje het idee geven dat ze nog wat kunnen winnenquote:

Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.

quote:Ajax verkoopt 40.000 seizoenskaarten
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - Ajax heeft de 40.000ste seizoenskaarthouder voor het jaar 2006-2007 verwelkomt. Dat heeft de beursgenoteerde club dinsdag bekendgemaakt. De club heeft nog een 'groot aantal' supporters op een reserveringslijst staan.
'Daardoor zal het totale aantal waardoor het aantal verkochte seizoenkaarten zeer waarschijnlijk het totaal van vorig jaar overschrijden' zo stelt Ajax. De kaarten voor de eerste ring en de goedkoopste tribunevakken in de Amsterdam Arena zijn al enige tijd uitverkocht. Er zijn nog seizoenkaarten te koop op de tweede ring vanaf euro 317,00.

Het was wel een aardige vertoning ja. Maar nou is Kone natuurlijk niet de eerste de beste dribbelaar, hij is best rap. Geen leuke speler om tegen te komen als je een slechte dag hebt. Gelukkig dat hij TOTAAL niet kan afmaken, anders was hij nog echt goed geweest ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |