ik had het ook vroeg. Kon niet van de stress komen, want ik kreeg het voor het eerst op vakantie... Bij mij bleek het een volle blaas te zijn, waarmee ik te lang rondliep, en dat prikkelde dan de baarmoeder. Ik geloof dat PM girl laatst een handig lijstje postte, wanneer je moet oppassen met harde buiken. Voornamelijk als je stress hebt, is het niet goed, geloof ik. Maar het kan ook niet direct kwaad hoor...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:44 schreef Andrea001 het volgende:
Nou ik ben ook erg benieuwd Kozakken.... (tromtromtrom)
Dames, nog een vraagje... Vanmorgen een harde buik gehad, was vrij hevig, deed gewoon zeer en was (uiteraard) keihard... Kan dat kwaad? Ik ben (nog maar) 18,4 weken zwanger... Maak me beetje zorgen.![]()
euhm, dat weet ik niet precies meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:29 schreef beefcake het volgende:
Kost ouderlijk gezag ook niets? Moet je er ook geen uit(t)reksels voor hebben ofzo?
Ja.....Nee.......weet niet.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:04 schreef PPL het volgende:
Kozakken bevallen?
Begrijp ik dat nu goed ?
Vergeet de geboorteakte niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:24 schreef Rottdog het volgende:
Aanvraag papieren ouderlijk gezag zijn te downloaden, 2 uitreksels burgelijke stand ouders die betaal je + de erkenningspapieren en je levert het zaakkie in bij de rechtbank en voila that's it.
Probeer eens Nux Vomica, dat is een homeopatisch middel. Wel even nakijken of je het mag hebben in de zwangerschap maar volgens mij is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef chacama het volgende:
Wie heeft er nog tips tegen obstipatie.....
Hi Chacamaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef chacama het volgende:
Wie heeft er nog tips tegen obstipatie.....
Ik drink / eet activia
Ik drink 1-2 liter vocht per dag
Ik neem voldoende vezels tot me
Ik neem zo weinig mogelijk stoppend-eten en zo veel mogelijk afvloeiend (pruimen en zo)
Ik heb al zooi van de huisarts.
Probleem...... maar 1 keer in de 2-3 dagen kunnen en dan kanonskogels eruit moeten persen. Het is een goede oefening om gericht te persen, maar toch niet echt de bedoeling. Dus alle tips zijn welkom.
Ik zat gisteren een Wij jonge ouders te lezen en daar stond in dat je o.a. artisjokken capsules kan slikken tegen opstipatiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
Hi Chacama
Veel water drinken helpt, en constipatie hoort er nu eenmaal bij, dat gaat later weer over als je verder bent in je zwangerschap.
Gewoon veel water blijven drinken, dat is belangrijk.
En wedden dat ie ook nog heel stoer en geruststellend tegen Kozakken gezegd heeft dat ie gepost heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |