Jammerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:18 schreef Sugar het volgende:
Hier niets te melden verder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[nog iets positiefs ervan maken]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:53 schreef Sugar het volgende:
Ben wel benieuwd naar je kaartje, Snoep! En naar je baby ook wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne, LadyS, dat helpt niet, nee. Want 2 weken te vroeg lukt niet meer en bij Kozakje al helemaal niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Koooooooooooooooozákkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraardquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:58 schreef Sugar het volgende:
En Yppy, en Misticle-Lightning en Dylan Dogs' vrouw, niet te vergeten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef PPL het volgende:
Vraag me sowieso af waar YPPY uithangt.
Ik spreek haar namelijk ook wel eens op een ander forum en heb haar daar ook al paar daagjes niet gezien.
Meestal meld ze zich wel af als ze eventjes weg is of langere tijd afwezig.
We zijn beiden moderator op dat forum.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doet ze daar wel aan (af)meldplicht?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je daar zelfs nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef PPL het volgende:
[..]
Uiteraardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraag me sowieso af waar YPPY uithangt.
Ik spreek haar namelijk ook wel eens op een ander forum en heb haar daar ook al paar daagjes niet gezien.
Meestal meld ze zich wel af als ze eventjes weg is of langere tijd afwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop